Per Eskilsson
Per Eskilsson: Skicka länken till ett ämne där det inte funkar så kan jag testa. /Per
1 svar · 3,7k läst
D
dompan: [citat] Vad jag tror jazzgossen efterfrågar är ett forum där kunder som anlitat företag kan lämna referenser och omdömen om dom är nöjda eller inte. Dessa funktioner ovan funkar inte. LocalEars är det nästan ingen som använder. Jag var inne och kollade på omdömen om hantverkare, det fanns inte många. Brabyggares omdömen funkar inte heller. Ett företag kan få dåligt betyg på
5 svar · 4,1k läst
Per Eskilsson
Per Eskilsson: I bildfunktionen kan du ladda upp bilder som är 5 MB stora.
5 svar · 4,0k läst
R
rusticola: Nu kanske detta borde splittas i en ny tråd, men eftersom jag skrivit ovan och det handlar om sökning: När jag klickar på "fler inlägg av..." ser jag inte om det finns några nya inlägg, det gör jag däremot om jag tar mig till avancerad sökning (vilket jag tycker är för jobbigt). /Tobben
45 svar · 8,6k läst
·
A
anna_jimmy: Ja nu ser jag, tack för hjälpen!
2 svar · 3,7k läst
Myrlejon
Myrlejon: När jag klickar på folks hemsida kommer jag till startsidan för forumet istället för till medlemens privata hemsida. Det fungerade bra förut (ca två veckor sedan sist) men inte nu längre.
3 svar · 3,5k läst
M
mape17: Håller med att det nu funkar som normalt igen. Telia har väl fixar till nåt någonstans. /mats
23 svar · 5,2k läst
R
Roger Spontare: Jag tycker också att det här är fruktansvärt störande. Jag besöker många andra forum, och inget är så trögt som byggahus gällande det här. :(
9 svar · 3,8k läst
·
Marlen Eskilsson
Marlen Eskilsson: Aha, tack!
1 svar · 3,7k läst
Lindgrenski
Lindgrenski: Givetvis gör jag det. Nu fick jag mail om detta svar iaf.
5 svar · 3,7k läst
Marlen Eskilsson
Marlen Eskilsson: Vinnarna presenteras i min blogg! http://www.byggahus.se/blogg/
12 svar · 5,0k läst
vojma
vojma: När jag nu kollar denna sida så är det som du säger automatscroll. Vi får väl säga "Case closed" /V
5 svar · 2,2k läst
H
halloy: Tack! Toppen!
2 svar · 3,7k läst
Robert_Maria
Robert_Maria: Antigen det eller så är man som användare mer uppmärksam redan när man öppnar inlägget. Det står ju klart och tydligt i vilken kategori inlägget är publicerat.
1 svar · 2,5k läst
K
kalle26: [citat] Jo nu har jag testat. Funkade enkelt.
5 svar · 2,8k läst
Faidros
Faidros: [citat] Skriv så här.
9 svar · 3,0k läst
fresve
fresve: Jag skulle uppskatta en sök av medlemmar mer än på namn, kul o hitta folk som bor i närheten av en själv.
7 svar · 3,0k läst
Per Eskilsson
Per Eskilsson: Tack för browsershots-tipset! Här kommer en förteckning över vilka webbläsare och operativsystem våra besökare använder. 1. Internet Explorer på Windows: 82% 2. Firefox på Windows: 12% 3. Safari på Macintosh: 2% 4. Firefox på Macintosh: 1% 5. Firefox på Linux: 0,70% 6. Opera på Windows: 0,62% 7. Netscape på Windows: 0,13% 8. Mozilla på Linux: 0,08% 9. Mozilla på Windows: 0,05%
21 svar · 3,6k läst
Dr_Jerkyll
Dr_Jerkyll: Kul! Blir säkert uppskattat!
2 svar · 3,5k läst
Marlen Eskilsson
Marlen Eskilsson: Japp, nu är det fixat.
13 svar · 4,3k läst
·
Per Eskilsson
Per Eskilsson: Tomma mail och Could not find phrase-meddelanden ska vara fixade nu. /Per
40 svar · 5,5k läst
·
Per Eskilsson
Per Eskilsson: Fixat, men hör av er om felet dyker upp igen. /Per
4 svar · 2,0k läst
Marlen Eskilsson
Marlen Eskilsson: OK, då har jag bytt rubrik.
6 svar · 2,2k läst
Marlen Eskilsson
Marlen Eskilsson: Vi söker härmed frivilliga som vill hjälpa till och testa nya bildfunktionen! Det gäller att du har tid under dagen, och har bilder på olika typer av hus, trädgård och inredning som du kan ladda upp hos oss. Är du intresserad? Maila mig på marlene@byggahus.se, så får du en direktlänk till nya bildfunktionen.
0 svar · 2,0k läst
Marlen Eskilsson
Marlen Eskilsson: Nu ligger det ett nytt delforum under "Ekonomi&juridik".
16 svar · 3,9k läst
prototypen
prototypen: Kanske läge att installera överspänningsskydd, men satsa på riktiga i så fall och i flera steg, men det finns ju nya nätverkskort. Prototypen, jag får fortfarande ingen kontakt via Maccen
14 svar · 5,4k läst
phl
phl: Det du önskar är ju allting serverat på ett fat... många fiffiga GDS-lösningar visas som svar på någon persons frågor eller funderingar. Ska moderatorerna då avgöra om det är en GDS-lösning och flytta tråden till GDS-underkatergorin? Om inte, tänkte du att alla som postar ett svar på en fråga måste avgöra om innehållet i posten kan ha ett GDS-värde och även posta ett inlägg
7 svar · 6,7k läst
E
Flyttad
E
Flyttad
nimhed
nimhed: Tack för det
3 svar · 2,3k läst
nimhed
3 svar · 2,3k läst
Byggherre
Byggherre: Tack för infon Marlene!
2 svar · 2,8k läst
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.