På grund av att forumservern är hårt belastad kommer vi att sätta in ytterligare en processor på servern. Detta kommer ske mellan kl 17 och 18 idag. Under den tiden kommer forumet vara nere. Om vi inte gör denna åtgärd nu finns det risk att forumet hänger sig. Förhoppningsvis blir svarstiderna snabbare i och med denna åtgärd.