När man som jag, klickar på Nya inlägg knappen så kan man ju lätt missa att inlägg är hos 'Diskutera med hustillverkare' och råka svara av bara farten, ibland gör det ju inte så mycket men såg igår en tråd som fått flera utomstående svar så den flyttats från hustillverkar forumet, och trådskaparen ville ju ha svar från husfirman i första hand...
så mitt förslag är att nrä man trycker på Nya inlägg så skulle de som rör 'Diskutera med hustillverkare' ha en avvikande färg, så man är lite mer restriktiv med att svara på sådana trådar?