Snailman
När man som jag, klickar på Nya inlägg knappen så kan man ju lätt missa att inlägg är hos 'Diskutera med hustillverkare' och råka svara av bara farten, ibland gör det ju inte så mycket men såg igår en tråd som fått flera utomstående svar så den flyttats från hustillverkar forumet, och trådskaparen ville ju ha svar från husfirman i första hand...

så mitt förslag är att nrä man trycker på Nya inlägg så skulle de som rör 'Diskutera med hustillverkare' ha en avvikande färg, så man är lite mer restriktiv med att svara på sådana trådar?
 
Antigen det eller så är man som användare mer uppmärksam redan när man öppnar inlägget. Det står ju klart och tydligt i vilken kategori inlägget är publicerat.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.