3 454 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Hemsideslänken?
Jag har problem med att komma till folks hemsidor. När jag klickar på en signatur
kommer det upp förslag som t ex skicka e-post till personen och om de har en hemsida
så finns det med men när jag väljer det alternativet händer inget längre. Det står
forum.byggahus.se/# längst ner i vänstra hörnet.
kommer det upp förslag som t ex skicka e-post till personen och om de har en hemsida
så finns det med men när jag väljer det alternativet händer inget längre. Det står
forum.byggahus.se/# längst ner i vänstra hörnet.
Administrator
· Skåne
· 8 667 inlägg
Jo, det ska fungera. Jag ska felrapportera.
Klicka här för att svara