3 966 läst ·
5 svar
4k läst
5 svar
Bilder i inlägg
VARFÖR???
"Du har inkluderat 5 bilder i ditt inlägg. Du är begränsad till att använda 4 bilder så var vänlig och gå tillbaka och korrigera problemet och fortsätt sedan.
Bilder inkluderar även användandet av smilies, vB-kodens
"Du har inkluderat 5 bilder i ditt inlägg. Du är begränsad till att använda 4 bilder så var vänlig och gå tillbaka och korrigera problemet och fortsätt sedan.
Bilder inkluderar även användandet av smilies, vB-kodens
Administrator
· Skåne
· 8 667 inlägg
Man måste sätta gränsen någonstans. Vill du lägga in fler bilder i en och samma tråd gör du bara ytterligare ett inlägg och inkluderar där resten av bilderna.
Men vad ger det för er att sätta såna gränser?Marlene Eskilsson skrev:
Inget utrymme sparas om man är tvungen att skapa fler inlägg, snarare tvärt om!
Så varför har ni satt en gräns på bilder/inlägg? Det borde väl vara en gräns på bilder/tråd om det ska vara någon gräns alls?
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Nu har jag gjort så att alla kan bifoga 10 bilder i ett och samma inlägg. Bilderna får fortfarande inte vara större än 100 kb.
Använd bildfunktionens ladda upp bild-knapp och "Klistra in i forumet" när du har större bilder än 100 kb.
Använd bildfunktionens ladda upp bild-knapp och "Klistra in i forumet" när du har större bilder än 100 kb.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
I bildfunktionen kan du ladda upp bilder som är 5 MB stora.
Klicka här för att svara