Nu kanske detta borde splittas i en ny tråd, men eftersom jag skrivit ovan och det handlar om sökning:
När jag klickar på "fler inlägg av..." ser jag inte om det finns några nya inlägg, det gör jag däremot om jag tar mig till avancerad sökning (vilket jag tycker är för jobbigt).
/Tobben