A anna_jimmy #1 Medlem · örebro · 216 inlägg 23 dec 2007 17:30 anna_jimmy Medlem örebro 216 inlägg 23 dec 2007 17:30 #1 Hur gör jag för att bifoga en fil i ett PM??
J jon_h #2 Medlem · Uppsala · 7 851 inlägg 23 dec 2007 17:32 jon_h Medlem Uppsala 7 851 inlägg 23 dec 2007 17:32 #2 Tror inte det går.
Per Eskilsson #3 Administrator · Skåne · 6 811 inlägg 26 dec 2007 23:07 Per Eskilsson Administrator Skåne 6 811 inlägg 26 dec 2007 23:07 #3 Det stämmer. Det går tyvärr inte att bifoga filer i pm.