Immobil
Immobil: Tarkista jostain konepajalta tai kunnan varastosta, onko niillä mitään. Ympäristö- ja kierrätysasemat ovat myös mahdollisia paikkoja etsiä.
5 vastausta · 4,1k lukukertaa
M
mojjen: [citat] Millaisia spotteja sinulla on? Onko ne 20W huonekaluspotteja vai LED? Jos sinulla on 35W halogeenispotteja, jotka ovat yleisimpiä yleisvalaistukseen, vaaditaan yleensä 10-12 cm vapaa tila palavaan tilaan. Jos et halua laskea kattoa liikaa, asenna alasvalo-boksi osittain vanhaan kattoon. Niitä on sekä pyöreitä että neliskulmaisia. Sahaaminen auki reikä, johon boksi sopii, paina se
3 vastausta · 2,4k lukukertaa
M
Micke H: Hei taas, kun normaalisti käytetään öljykyllästettyä kovalevyä, siinä ei ole muuta kuin eristys, ilmarako, kovalevy ja sitten koolaus ulkokaton, yleensä betonitiilien, kanssa. Mutta... jos sinulla on lastuvillaa, voit säilyttää lastuvillan ja laittaa kovalevyn suoraan lastuvillan päälle tai kuten kuvailin, koolaus alle saadaksesi ilmaa lastuvillan ja kovalevyn väliin. Vesi, joka
4 vastausta · 4,9k lukukertaa
Y
yens: Liitän pari kuvaa siitä, mitä tarkoitan. Ensimmäinen kuva näyttää, miltä se näyttää nykyään, kattotuoli, jossa on koolaukset "i", jotka kannattavat ohutta eristämätöntä seinää. Toinen kuva näyttää ideani, lisätä 120 mm raakaponttia vasten, jotta voi rakentaa seinän, joka on 170. Kun se seinä on valmis, voin rakentaa tuuletusraon ja eristää kattotuolien välisen tilan
1 vastaus · 9,2k lukukertaa
·
S
Sippan7: Hei Tulin uteliaaksi huomatessani, että melkein kaikissa talon kipsilevyissä on punainen muovi, luulen että se on vain toisella puolella. Onkohan se diffuusiosulku? Sitä näyttää olevan myös joissakin sisäseinissä. Syynä miksi kysyn on, että olemme tekemässä kylpyhuonetta ulkoseinää vasten, ajattelin, että seinällä ja lattialla pitäisi olla muovimatto ja ei pitäisi olla
0 vastausta · 2,1k lukukertaa
O
OskarJansson: Riittää ehdottomasti. Oskar
12 vastausta · 4,9k lukukertaa
O
OskarJansson: Tietenkin voit tiivistää, jos haluat, itse valitsisin varmaan jonkinlaisen siliconin varmistaakseni sen. Oskar
2 vastausta · 2,7k lukukertaa
yxet
yxet: katsokaa, kuinka suuria kiviä on sekoitettu betoniin ja sekoittakaa samanlaisia, sitten harjataan pinta, pitäisi tulla hieno!
1 vastaus · 2,5k lukukertaa
T
tralopp: Surform oli se, sujui uskomattoman hyvin! Tuhannet kiitokset vinkeistä!! Ja sain hieman distansbitar ystävältä, joka oli asentanut uuden golvet ja hänellä oli jäänyt ylijäämäpaloja, jotka muuten olisi heitetty pois! Olen naurettavan tyytyväinen tulokseen! :D [bild]
15 vastausta · 7,5k lukukertaa
M
mull: [citat] Googlailin sen ennen kuin postasin viestini, mutta mielestäni en saanut vastauksia kysymyksiini.
4 vastausta · 5,8k lukukertaa
v-g
v-g: Tee se kunnolla, jos aiot käyttää terassia enemmän kuin muutaman vuoden. Jos pitää LECAs, voi asettaa ne pystyasentoon ja kaivaa hieman maahan, niin saa aika hyvän perustan ainakin.
8 vastausta · 18,2k lukukertaa
W
Watchmen: Wiwoodilla on 8mm lastulevyjä
5 vastausta · 8,0k lukukertaa
Mich
Mich: On myös talo, jossa olemassa olevan talon päälle rakennettiin 'kasvihuone' (eli lasi). He poistivat katon ja ullakosta tuli suuri leikki 'huone'. Luin siitä sanomalehdestä. Sain kuitenkin vaikutelman, ettei tämä ollut ammattilaisen tekemä, vaan he eivät vaikuttaneet aivan tietävän mitä he tekivät. En tiedä, onko se olemassa tai toimiiko se hyvin vai huonosti.
3 vastausta · 2,3k lukukertaa
C
carra: Mitä tulisi olla sisäkattona ja millaista pintamateriaalia sisäkatossa huoneessa, jossa on ulkoporeallas, Hot Spring, koska höyryä syntyy melko paljon, kun allasta käytetään täydellä teholla....
0 vastausta · 969 lukukertaa
K
källare: Käytin itse punapohjamaalia lecaharkkoihini ja betoniharkkoihini, kun rappasin kellarini uudelleen ja se toimi erinomaisesti. Olen myös kokeillut rapata suoraan lecaan pienemmässä huoneessa ja se toimii myös.
2 vastausta · 2,3k lukukertaa
J
JocZ: Ongelma ratkaistu!! Vaihdoin karkeabetoniin ja valu valmis,
6 vastausta · 1,6k lukukertaa
A
Ahlm: okei. kanuuna! kiitos niin paljon! :)
4 vastausta · 4,1k lukukertaa
S
imported_Byggaren: Ehdotan, että jätät painekyllästetyn puun pylväisiin ja käytät sen sijaan raakaa sydänpuuta. Siinä tapauksessa poltat kärjen kaasuliekillä, kunnes se on mustanruskea mutta ei palanut (sen tulisi siis vain hieman hiiltyä pinnasta). Sivele sitten kärki dalttikeella hyvän matkaa maanpinnan yläpuolelle, kun se on asetettu paikalleen. Yläosan voit voidella 'Roslagsmahognylla' kuten
6 vastausta · 3,1k lukukertaa
Fredrik.engdahl
Fredrik.engdahl: minä työskentelin Stanly plåtilla Malmössa, joka rakentaa Ruotsin ensimmäistä passiivista kerrostaloa länsisatamassa. He käyttävät teräs/peltipalkistoa ja seinissä on käytössä peltilujat. He käyttävät myös Foamglasia ulkoeristeenä ja se on aika uusi materiaali voit lukea lisää siitä täällä
1 vastaus · 1,5k lukukertaa
D
d_nilsson: Hei, Käytin julkisivulevyä, kun eristin talon sokkelin, "Cem-In-Wood". Sen pitäisi toimia myös sinun sovelluksessasi? http://www.promonord.com/html/ceminwood.html Tämä levy on hieman halvempi kuin esimerkiksi Minerit.
2 vastausta · 1,6k lukukertaa
R
Rigor: Niin kauan kuin vanha käyttö ei ole haurasta eikä murene, sitä voi kostuttaa hieman ja jatkaa...
1 vastaus · 2,8k lukukertaa
K
kroken78: Hei, ajattelin kysyä joltain asiantuntevalta, miten parhaiten tehdä portaat kahdesta kaadetusta männystä rinteeseen. Onko tämä huono idea vai kannattaako kokeilla? Onnistuuko portaiden saaminen tukeviksi vai pitäisikö valita "ostos" ratkaisu? Maa koostuu pääasiassa hiekasta, joten routa ei ole kovin kova... Antakaa neuvoja! :D
0 vastausta · 825 lukukertaa
D
d_nilsson: anaitis, Hyvä huomio, en ajatellut sitä... Kuvittelin, että palkki olisi vain kahdella tuella, mutta eihän se tietenkään välttämättä niin ole.
6 vastausta · 9,6k lukukertaa
K
klimpfan: Okei kiitos vastauksista, olen ollut yhteydessä konstruktöriin mutta mitään ei tapahdu, olen odottanut 2 kuukautta ja nyt alkaa olla aika tämän vaiheen kanssa...Voiko joku suositella konstruktööriä, joka voisi hoitaa tämän?
3 vastausta · 9,0k lukukertaa
O
ober: Hei! Suunnittelen autotallin rakentamista talon viereen, ja ajatuksena on laittaa klinkkerit päälle ja käyttää terassina. Autotalli muurataan lecaharkoista. Onko jollain kokemusta tästä aiemmin ja mitä toimittajia on saatavilla palkkien suhteen? Autotallin mitat ovat 6,00m * 7,50m. /Matte
0 vastausta · 2,6k lukukertaa
F
frhe: Meluvalli saattaa olla vaihtoehto? Toimii yleensä erittäin hyvin ja usein sen kustantaa lisäksi tiehallinto.
2 vastausta · 1,2k lukukertaa
D
d_nilsson: Laskin tämän ennen kuin hakkasin kylpyhuoneessa, seuraava pätee jos en ole täysin hakoteillä... Siirretty teho (W)= (Lambda-arvo / paksuus) * dT * A Styroksin lambda on noin 0,035 W/mK Nyt täytyy tehdä oletuksia laatta- ja lämmitettävien lattioiden lämpötilasta. Oletan, että lattia on 25C ja betonilaatta 5C. Tämä antaa dT-arvoksi 20C. Laskettuna per m^2 10cm styroksia, se on siis
1 vastaus · 2,3k lukukertaa
D
d_nilsson: Hei, Ratkaisu, jota ehdotetaan, on se, jota mirakelasta on käyttänyt, joten ainakin on dokumentoitu, että se toimii jossain tapauksessa. Olen itse kokeillut tätä talossa, jonka omistin Yhdysvalloissa lyhyen aikaa, mutta en asunut siellä tarpeeksi pitkään arvioidakseni sitä. On kuitenkin vaikeaa neuvoa, kun ei tiedä kuinka kostea lattiasi on ja millaista ilmanvaihtoa voi odottaa
14 vastausta · 2,0k lukukertaa
·
P
pg79an: Terve. Olen hieman utelias näkemään kuvia tuloksesta ja kustannukset?
2 vastausta · 4,6k lukukertaa
T
twoedge: Hei kaikille. Saatan tarvita vähän hyviä neuvoja nyt. Ongelmani on seuraava. Ja tässä tulee ensin tarina. Kun isäni eristi sen huoneen, josta tuli tv-huone, hän sääti kolme neljästä seinästä. Ainoa, jota hän ei tehnyt, oli kantava seinä, joka kulki keskellä taloa. Muut seinät olivat siis runko, eristys, höyrynsulku ja lastulevy. Katto kuitenkin asennettiin ensin
0 vastausta · 819 lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.