En tiedä, onko tämä keskustelu oikein sijoitettu, mutta...

Olen uudistamassa vaatehuonetta, joka sijaitsee ullakkohuoneessa. Kun purin listat ulkoseinältä sekä ylhäältä että alhaalta, huomasin vanhan hiirenpesän katossa ja joitakin kuolleita pieniä eläimiä lattian vieressä.
Ne eivät ole päässeet vaatehuoneeseen listoista johtuen, mutta miten te olisitte toimineet?

Pitäisikö minun tiivistää jotain ennen kuin kiinnitän uudet listat?
Kotona minulla on jonkinlaista läpinäkyvää silikonia, jota olen käyttänyt pesualtaan ympärillä, voisiko se toimia? Kaikki neuvot ja vinkit otetaan kiitollisena vastaan! :)

Vanhojen talojen remonttien yhteydessä löytyy aina paljon ötököitä, kuten hiiriä, rottia, pieniä lintuja, erilaisia luunkappaleita mistä? sekä kaikenlaisia ötököitä ja ampiaispesiä. Tiedän myös ihmisiä, jotka ovat löytäneet kuolleita kissoja ja kettuja talojen sisältä ja alta. Hyvä, että listat estivät näitä eläimiä, jotka eivät ehkä ole niin mukavia vaatekaapissa, mutta en olisi itse tehnyt muuta kuin kiinnittänyt listat hyvin ja pitänyt huolta, ettei esimerkiksi oviaukkojen yläreunoissa ole rakoja.

Tietenkin voit tiivistää, jos haluat, itse valitsisin varmaan jonkinlaisen siliconin varmistaakseni sen.

Oskar

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.