Herr_JT
Herr_JT: [citat] http://www.traullit.se/?location=3,5
4 vastausta · 2,6k lukukertaa
K
Kensa: Hei ! Uusi keittiö tulossa. Olemme sopineet kaikesta, mitä tulee ovien designiin, pohjaratkaisuun, kodinkoneisiin, lattiaan, seiniin, kattoon, valaistukseen, jne. jne. Ainoa asia, josta emme ole täysin samaa mieltä, on materiaalivalinta työtasoille. Toinen meistä haluaa kovasti kiveä, mustaa kiiltävää, ja on jo löytänyt toimittajan, saanut tarjouksen, jne. jne. Toinen meistä on ehkä
0 vastausta · 976 lukukertaa
G
GBG68: Meillä on Animon-talo vuodelta 1991. Mallin nimi on Animon D85. Tämän talon perusversio oli 145 neliömetriä. Meidän talomme on noin 170 neliömetriä. Olemme havainneet painumisen välipohjassa juuri portaiden yläpuolella toisessa kerroksessa. Ero on enimmillään noin 1,5 cm metrin matkalla ja sillä on "Wokpannu" -muoto... Pyöreä alue, jossa syvyys on 1,5 - 2 cm. Vain toisen kerroksen
0 vastausta · 1,4k lukukertaa
N
nikke: Hei! minulla on noin 30 neliömetrin laajennus vanhasta talosta, uusi perusta on ryömintätila, jossa on noin 200 mm eristys ja puolella osalla on lattialämmitys... se osa, jossa ei ole lattialämmitystä, on taipuvainen vetämään jalkojen ympärillä ja kylmä, kun lämpötila laskee asteisiin, joita olemme kokeneet viime talvina. ryömintätila on klassisesti rakennettu öljykyllästetyllä
0 vastausta · 931 lukukertaa
Stefan N
Stefan N: Kipsiruuvinväännin kootulle ruuville, toimii erinomaisesti erityisesti kattoon, jossa voi olla hieman hankalaa välillä.
7 vastausta · 2,6k lukukertaa
F
Fix&Trix: Hei! Onko jollakulla vinkkejä sahalaitoksista/puusepänverstaista tai vastaavista, jotka tarjoavat pyöröpuun (noin 25 mm halkaisijaltaan) ja MDF:n (6 mm paksu) sahausta/katkaisua? Tarvitsen listoja vaihtelevilla pituuksilla, 80 cm:stä 150 cm:iin asti, kummastakin materiaalista. MDF-listan leveyden tulee olla noin 25 mm. Olen tarkistanut rakennustarvikeliikkeet, mutta ne veloittavat alkaen 20
0 vastausta · 1,6k lukukertaa
Stefan Bengtsson
Stefan Bengtsson: [citat] Minä, joka olen lukenut ketjun, tiedän, että tämä huudahdus oli vastaus pyyntöön laittaa kuvat, kun paneeli on asennettu. Näin kuusi ja puoli vuotta myöhemmin: Onko se kohta valmis? :O
33 vastausta · 155,0k lukukertaa
sjöström
sjöström: tönäisen ketjua hieman
2 vastausta · 3,7k lukukertaa
ecb182
ecb182: Se on avoin malli tuplasti ovi, mutta ovi on poistettu. Tilaa on ovenreiän yläpuolella jonkinlaiselle palkille/säännölle. Olen koputellut seinää katon yläpuolella ja mielestäni ei vaikuta siltä, että se menisi alas seinässä enempää kuin 10 cm. Tulkitse sen niin, että seinässä on useita tolppia, jotka tukevat koko rakennetta. Kiitos vastauksista, vaikka toivoin, että sen
3 vastausta · 1,5k lukukertaa
·
P
pozz2: se on vain 4 neliömetriä suuri. Aikaisemmin oli 22mm pontattuja lautoja palkkien päällä, ja niiden päällä muovimatto. Aion laittaa nyt laattoja ja siksi aion palkittaa cc30 välein.
5 vastausta · 2,4k lukukertaa
titanium
titanium: Kuulostaa hyvältä :)
6 vastausta · 3,7k lukukertaa
H
Hubbe2: Lyö vain, niin vaahto siirtyy varmasti. Asenna se metalliankkurilla, muovitulpat ovat p*rseestä. Vältä aina asioita, jotka on nimetty universal* tai All*, se tarkoittaa vain, että se ei ole erityisen hyvä tai huono missään...
3 vastausta · 2,5k lukukertaa
·
M
Mats Lj: Sinun tulee ehdottomasti asentaa kaikki kattotuolit samaan suuntaan, puristettaessa jigissä ne voivat hyvinkin olla muutaman senttimetrin epäsymmetrisiä, jos käännät yhden, virhe kaksinkertaistuu. Monet valmistajat merkitsevät esimerkiksi spraymaalilla, jotta kattotuolia ei käännetä väärään suuntaan:/MLj
9 vastausta · 3,5k lukukertaa
G
Gabbe1: [citat] Niinpä se oli tehtävä. Sain piirustukset saksi-kattotuoleista eilen, valmistajan piti taistella melkoisen aikaa saadakseen aikaan vapaasti kantavan ratkaisun, joka täytti kaikki vaatimukseni, mutta lopulta se onnistui! Eli välipohja, joka toimii ylimääräisenä hansikkaana, on siis lisäturva, ei osa kattorakennetta.
32 vastausta · 6,4k lukukertaa
·
K
kickassford: olen tehnyt reiän kellarin seinään oven asentamista varten (siellä on aiemmin ollut ovi). ongelma on, miten kiinnitän tiilet/leca-lohkot huokoiseen ja todella epätasaiseen seinään, joka näyttää koostuvan karkeasta kivestä ja jostain huokoisesta sementtimäisestä aineesta. katso liitteenä olevat kuvat, oikealla näkyvät myös viimeisimmät betonilohkot, jotka pitää poistaa. myös
0 vastausta · 1,1k lukukertaa
·
G
gninlag: Tietysti se on niin! Etten ajatellut sitä, kiitos. Oletan, ettei niitä niin mielellään poisteta siis ;-)
2 vastausta · 1,1k lukukertaa
J
Johan H: Rakennan autotallia, jonka koko on 8x11 metriä. Levy on eristetty 200 mm. Periaatteessa tämä on 1 1/2 kerroksinen talo, autotalli alakerrassa, sisustettu yläkerta korotetulla seinärakenteella. Autotalli tulee olemaan lämmitetty, noin 8+ astetta. Yläkerta tulee olemaan lämmitetty 21 asteeseen. Välipohja tulee olla eristetty, jotta luodaan kaksi "lämpöaluetta". Pitäisikö minun laittaa
D
Decamber: Kiitos vastauksista Locke.
6 vastausta · 2,6k lukukertaa
D
6 vastausta · 2,6k lukukertaa
F
Fredrik Olofsson: minulla pitäisi olla pylväs kummassakin päässä palkkia, joten oletan, että se on vapaasti tuettu kahdessa pisteessä vai kuinka?
31 vastausta · 19,8k lukukertaa
D
Devlon: Tylsää, että osaan niin vähän :) Täytyy pyytää pari yritystä tekemään tarjouksia ja yrittää poimia mahdollisimman paljon tietoa. Olen aika näppärä, mutta minulla ei ole yhtään tietoa rakennusmateriaalista. Rohkea rokan syö! Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
2 vastausta · 2,0k lukukertaa
Matti_75
Matti_75: [citat] Oletko katsonut TIL-Tak luulen, että Beijers myy sitä.
15 vastausta · 9,7k lukukertaa
·
D
DarrenB: ok kiitos, sitten kokeilen sitä!
4 vastausta · 2,1k lukukertaa
L
Lolight: Hei, Olen remontoimassa huonetta kellarissa. Siellä oli aiemmin märkätilateippiä, jonka olen repinyt pois. Enimmäkseen siksi, että yhdellä seinällä oli homeen jälkiä. Nyt ajattelin silottaa ja sitten laittaa kangasta+maalata. Ongelma on, että liimaa ja lasikuitua on jäänyt seinään tapetin jälkeen. Joten miten saan ne helpoiten pois? Olen lukenut hiomakoneista, mutta miten se
F
Forbo: [citat] LH Group Mölndalissa. Voidaan jälkikäteen vahvasti ei-suositella... Piipunnuoja oli aamulla kotona ja hyväksyi asennuksen, mutta kauhistui katon peltitöitä...alkaa olla hävettävää paitsi että on stressaavaa löytää oikea peltiseppä, joka korjaa sen.
37 vastausta · 17,3k lukukertaa
·
I
ikeo: Mestari, se oli loistava ehdotus, kiitos, aion tehdä niin. Syynä kattokorkeuden laskemiseen on, että se säästää jotakin kruunuja vedeneristys jne., plus ettei tarvitse huolehtia niin paljon, kun asentaa spotteja.
5 vastausta · 2,2k lukukertaa
N
norrbottenstorpet: Aloitan yleensä saumateipillä (ei paperista vaan lasikuidusta) ja lisäliimaan usein kangasliimalla, vaikka ne olisivat esiliimattuja. Sitten tasoitan ja hion tätä. Saumat katon ja seinän välillä liikkuvat, joten akryylimassa on parempi kuin yrittää tehdä "kiinteä" sauma.
1 vastaus · 1,6k lukukertaa
sir_daniel
sir_daniel: muutama säännöt niin se on selvää, vai miltä se näyttää ympärillä? rakenna kehys jonka asetat ruudulle sitten säännöt/puu ulkopuolelle ja sisäpuolelle ruutua vasten niin ettei se putoa, yksinkertaisinta ja halvinta, hienointako?
1 vastaus · 3,7k lukukertaa
AnneFi
AnneFi: Pystyä tarkastamaan tuota sivua ei tule koskaan olemaan mahdollista. Aiomme joka tapauksessa kiinnittää lattian ja katon, joten savupiipussa ei tule olemaan mitään.
4 vastausta · 3,1k lukukertaa
·
G
Granngubben: [citat] Jos pylväspohjat eivät kestä vaakasuoraa kuormitusta, siirtyvät pylvään jalat sivusuunnassa 22 mm ja palkki taipuu alaspäin 15 mm, katso liitettyä muodonmuutoskuvaa. Palkki taipuu silloin vapaasti kannatettuna palkkina ja taipumaa voidaan verrata analyyttisesti laskettuun: delta = 5qL4/384EI = 5*2,6*5350**4/384*210000*8,64E6 = 15 mm Huomiot: Koska en tiedä kattokorkeutta, olen
17 vastausta · 8,6k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.