2 565 lukukertaa ·
7 vastausta
3k lukukertaa
7 vastausta
Uudistaa sisäkatto
Jäsen
· Stockholms län
· 186 viestiä
Aion korvata vanhat rikkoutuneet kangaspintaiset katot kipsillä. Se asennetaan suoraan raakaponttiin.
Riittääkö ohut remonttikipsi vai pitäisikö olla normaali 13 mm kipsi? Kuinka tiheästi se pitäisi ruuvata kiinni?
Riittääkö ohut remonttikipsi vai pitäisikö olla normaali 13 mm kipsi? Kuinka tiheästi se pitäisi ruuvata kiinni?
Oma kokemukseni remonttikipsistä on, että ruuvien ympärille tulee kohoumia, 13x1200 kipsiä olen laittanut 400 cc laudoilla, ja ruuvannut 150 cc ilman, että mihinkään tulee riippumaa En usko, että suositellaan lautoja 300 cc ja ruuveja 100 cc ..
Revin vanhan roikkuvan kudoksen viime vuonna ja laitoin kipsiä. Valitsin laittaa 22 mm riman ja 13 mm normaalin kipsin, joka sitten kittattiin saumoissa saadakseni täysin sileän sisäkaton. Minulla oli tavallinen raakapontti kudoksen alla, mutta laitoin riman, koska halusin spotit. Rima piti laittaa 300 mm välein.
Jos laitat sen suoraan raakaponttiin, en usko, että sinulla on ollenkaan ongelmia ruuvata 200 mm saumoihin ja seinien viereen ja vähintään 300 muuten ja käytä 13 mm normaalia kipsiä, ei mitään remonttihömpötyksiä.
Jos laitat sen suoraan raakaponttiin, en usko, että sinulla on ollenkaan ongelmia ruuvata 200 mm saumoihin ja seinien viereen ja vähintään 300 muuten ja käytä 13 mm normaalia kipsiä, ei mitään remonttihömpötyksiä.
Samaa mieltä muiden kanssa, koolaa ensin, levytä 13 mm kipsillä, osta 900 leveitä levyjä, ne ovat helpompia käsitellä.
On paskatyötä koolata, varsinkin jos se on vinossa ja kamala. Minun kattoni roikkuvat vähän ja haluan sen tasaiseksi, kun se asennetaan (siksi en halunnut kipisöidä suoraan vanhaan kattoon). Joten täytyy käyttää laseria/vesivaakaa/narua ja sitten saada välikkeet koolauksen alle, jotta se on suora.
On paskatyötä koolata, varsinkin jos se on vinossa ja kamala. Minun kattoni roikkuvat vähän ja haluan sen tasaiseksi, kun se asennetaan (siksi en halunnut kipisöidä suoraan vanhaan kattoon). Joten täytyy käyttää laseria/vesivaakaa/narua ja sitten saada välikkeet koolauksen alle, jotta se on suora.
Jäsen
· Stockholms län
· 186 viestiä
Kiitos vastauksista.
Jäsen
· Stockholms län
· 186 viestiä
Ruuvata kipsilevy. Mikä kone tulisi vuokrata nopeimpia tuloksia varten? Tavallinen ruuvinväännin ei ole kovin nopea. Kone, jolla on ruuvimakasiini?
Klikkaa tästä vastataksesi