Joo, se on se lohtu, joka täytyy ottaa...ja että se on talon takapuolella, missä kukaan ei suoraan näe, kuinka rumasti se on tehty...

Pahinta on, että jos joku näkee sen, hän kysyy "Oletko tehnyt tuon itse vai?"...ja tulen yhtä vihaiseksi joka kerta ja mumisen; "En, mutta toivon, että olisin tehnyt sen itse..."

Tarina jatkuu... eilen kun tulin kotiin, minulla oli lasku tiivistemansetin lisäksi matka-ajasta, lisäksi työajasta... 1800 kr...

Työstä, jonka määrittelin selkeästi alusta lähtien tarjouspyynnössä, mutta joka ei tullut ammattimaisesti suoritetuksi ollenkaan... aika kokeilla riitauttaa lasku siis, huoh...

Forbo sanoi:
Historia jatkuu... kun eilen kotiin tullessani minulla oli lasku tiivistemansetista plus matka-aika, plus työaika...1800 kr....

Työstä, jonka speksasin selvästi ja yksityiskohtaisesti tarjouspyynnössä alusta lähtien, eikä sitä tehty ammattilaisen tavoin millään tavalla... on aika kokeilla riitauttaa lasku, huokaus...
Minun täytyy vain. Ovatko he leikanneet mansettia vai pistäneet kokonaisuudessaan?

Se on leikattu mansetin kohdalta. Saada heidät nostamaan savupiippu jälkikäteen, jotta mansetti saadaan paikoilleen ilman maksua, pidän turhana. Minun täytyy lisäksi sijoittaa rahaa oikeaan peltiseppään, joka huolehtii siitä, että se tehdään ammattilaisen tavoin huuva ja tasopelti...

• Tykkään
mange1986
  • Laddar…
Sain juuri vahvistuksen sähköpostitse, että lasku on hyvitetty. Seuraavalla lisäyksellä:

Kopioitu urakoitsijafirman sähköpostista:
"höyrynsulkua on hyväksytty ilman tätä kalvoa, Pelti on oikein asennettu ja täyttää tehtävänsä.
Haluan vain ilmoittaa, että olen puhunut schidelin kanssa ja tuo kalvo ei ole tarpeen vaan ainoastaan peitelevy tiivistyksellä. Tämä riittää, hyvitän tuon laskun ja asia on sillä selvä."

Jokainen tämän lukija voi tehdä tästä oman arvionsa.

Tarina jatkuu:
Otin yhteyttä paikalliseen peltiseppään tarkistamaan katon... ja hän tuli erittäin järkyttyneeksi ja halusi, että palkkaisin pelti-konsultin, jotta saisin mustaa valkoisella osoittaakseni, että työ oli tehty väärin ja jotta kamiinifirma vastaisi seurauksista. Mainitsin tästä firmalle ja he närkästyivät ja sanoivat "Jos olet niin tyytymätön, voimmehan me tulla purkamaan kaiken pois taas.." Lopetin siihen ja käytän mieluummin ylimääräistä rahaa vakavasti otettavaan peltiseppään kuin painostan tilannetta enempää... en usko, että ihmiset tekevät erityisen hyvää työtä "uhan" alla.

Sitten kun tulin kotiin eilen, eteisessä oli lasku lisänä 2000 kr... "Lattiapeltiä" varten... siinä oli 2 virhettä:
1. Pelti sisältyi selvästi tarjoukseen
2. Pellin hinta heidän omien verkkosivujensa mukaan on 995 kr

Viimeksi muokattu:
Forbo sanoi:
Historia jatkuu: Kutsuin paikallisen peltisepän katsomaan kattoa... ja hän oli erittäin järkyttynyt ja halusi minun palkkaavan peltikonsultin, jotta saisin mustaa valkoisella siitä, että työ oli tehty väärin, ja että takkafirma saisi kantaa vastuunsa. Mainitsin tästä firmalle, joka suuttui ja sanoi: "Jos olet niin tyytymätön, voimmehan tulla purkamaan kaiken uudestaan.." Lopetin siihen ja panostan mieluummin rahaa vakavasti otettavaan peltiseppään kuin jatkan painostamista...en usko, että ihmiset tekevät hyvää työtä "uhattuna".

Kun tulin kotiin eilen, eteisessä oli lasku 2000 euron lisämaksusta... "Lattiapelti"... Siinä oli 2 virhettä:
1. Pelti sisältyi tarjoukseen selkeästi
2. Pellin hinta heidän omalla verkkosivullaan on 995 euroa
Mikä ihmeen firman olet palkannut ???

BigGitt sanoi:
Mikä hemmetin yritys olet palkannut ???
LH Group Mölndalissa. Voidaan jälkikäteen vahvasti ei-suositella...

Piipunnuoja oli aamulla kotona ja hyväksyi asennuksen, mutta kauhistui katon peltitöitä...alkaa olla hävettävää paitsi että on stressaavaa löytää oikea peltiseppä, joka korjaa sen.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.