B
Bjudko: Se tulee olemaan 6 mm karkaistua huurrettua 2x1,25
1 vastaus · 1,2k lukukertaa
A
Alko: Eikö se ole vain tavallista kalkkia silloin? Siis ei kalkkilaastia, vaan maalauskalkkia, jota usein ja aivan oikein käytetään kellarin seinien käsittelyyn. Sehän on valkoista ja muistuttaa liituja. /A Lähetetty GT-I9100-laitteestani käyttäen Byggahus
10 vastausta · 21,9k lukukertaa
·
M
MrWalker35: vähän vinkkejä kiitos
1 vastaus · 7,0k lukukertaa
3ple
3ple: Nyt alkaa olla ajankohtaista aloittaa kaiteen kanssa. Olen katsellut ympäriinsä ja vaikuttaa siltä, että useimmat ostettavat "kitit" sisältävät 8,7 mm laminoitua lasia. Varmaankin käytän sitä. Ei kuitenkaan aivan ilmaista. Sitten teen itse (työssä tehdyt) rosteriklipsit. Varmaan tulee valmista minä viikkona tahansa :)
6 vastausta · 3,7k lukukertaa
·
P
poppe12: ok. Mutta asun Uumajassa, joten ne eivät voi selvitä talvesta täällä, ellei ole lämmitettyä tilaa talvehtimiseen. Mutta olen pitänyt paljon avoinna, koska olen maalannut tärpättimaalilla. Mutta ehkä minun pitäisi rauhoittua. Olen löytänyt 2, mutta ehkä ei ole vielä mitään syytä huoleen. :)
3 vastausta · 2,2k lukukertaa
T
tralopp: Kiitos lankavinkistä!!! Tulen lukemaan sen! Ja ne linkatut sahalaitalevyt näyttivätkin tekevän työnsä! Epävarmuuteni vuokraamiseen liittyy siihen, että tätä teen vapaa-ajalla, joka voi vaihdella.. Silloin on kätevää, että työkalut ovat kotona (muuten pitkällä aikavälillä tulee varmaan kalliiksi..). Sitten minulla on toinen mietintä.. Nykyään taloja eristetään styroxilla..
8 vastausta · 3,7k lukukertaa
P
pjkw: Kyllä, outoja reikiä ja olen saanut oksankohtien läpilyöntiä maalissa.. olen kuitenkin kuullut, että ihmiset, joilla on huomattavasti kalliimpia ovia, ovat myös kokeneet tätä.
2 vastausta · 2,4k lukukertaa
A
Avemo: Öljytäytteiset elementit ovat yleensä suurempia kuin ne, jotka eivät ole täytettyinä öljyllä saman tehon omaavina. Jos tilaa on vähän, voi siksi olla parempi valita ilman öljyä oleva. Kaikki elementit tarvitsevat ilmaa ympärilleen. Mielestäni elementit pitävät huoneen lämpötilan erittäin tarkasti ulkolämpötilasta riippumatta. Sen sijaan asteikkoon ei voi luottaa. Ripusta
7 vastausta · 8,6k lukukertaa
3ple
3ple: Tiilissä olen melko varma.
1 vastaus · 12,5k lukukertaa
3ple
1 vastaus · 12,5k lukukertaa
H
Henrietta70: Huippua. Kiitos.
4 vastausta · 22,2k lukukertaa
Fotografen
Fotografen: Ajaisin vaihtoehdolla 3, helpoin hoitaa itse "ottamalla" mitat reilusti ilman laskemista. Jos vahvistat bef liitoksen laittamalla säännön sivulle, sinun täytyy laittaa säännöt molemmille puolille, jotta vältytään palkin kiertovääntömomentilta.
1 vastaus · 6,3k lukukertaa
·
S
Sidekick_i: Olen tehnyt sen. Vain ikkunoiden vaihtaminen (toivotussa laajuudessa) ei ole ongelma. Koko kehyksen vaihtaminen vaatii kuitenkin rakennusluvan, sillä se vaikuttaa julkisivun ulkonäköön - mikä ei ole ajankohtaista. Tarpeen selventämiseksi: Etsimme siis ehdottomasti tehokkainta ratkaisua ilman, että tarvitsemme vaihtaa KOKO ikkunaa ml. kehys.
2 vastausta · 3,5k lukukertaa
J
JMJM: ok, kiitos, minä luonnostelen jotain ulkonäköä ja katsotaan sitten, minkä lähestymistavan valitsen.
4 vastausta · 9,1k lukukertaa
A
Anders D: Osta joltakin läheltä, joka valmistaa gummikuljettimia.
2 vastausta · 3,5k lukukertaa
Torpalainen
Torpalainen: Tasapainoilu. Kuvien perusteella kyseessä on talo, jolla on joitain vuosia takanaan, eli se ei ole rakennettu yhtä tiiviisti eikä yhtä hyvin eristettynä kuin nykyään rakennetaan. Tämä aiheuttaa mm. sen, että lämmin ilma vuotaa ullakolle ja pitää tilan muutamia asteita lämpimämpänä kuin ulkona talvella, mikä luultavasti auttaa pitämään ullakon kondensaatiovapaana. Jos eristät
5 vastausta · 1,8k lukukertaa
·
T
TEN: Näyttää siltä, että Normalfixen on mennyt hyvin, toistaiseksi :)
1 vastaus · 1,1k lukukertaa
V
vagabondo: koska minulle esitettiin sama vaatimus oven suhteen, ostin yksinkertaisesti tavallisen puulevyn (liimattuja lautoja, saatavilla eri mitoissa) ja aloin työstämään sitä jyrsimellä. Tuli todella hyvä, ehkä hieman ohut ovelle, mutta vakaa ja täysin riittävä leikkimökille.
2 vastausta · 9,2k lukukertaa
MathiasS
MathiasS: Eikö blekkiä voi taivuttaa alas niin, että rako katoaa? Se ei varmaan ole mikään suuri katastrofi, mutta ei täysin optimaalista. Lumi voi tuiskuta sisään ja kastella eristystä. Yrittäisin varmaankin korjata tämän. Fodret siirtäminen ylöspäin on myös melko nopeasti tehty. Sent from my X10i
3 vastausta · 2,4k lukukertaa
bonnier
bonnier: c/c 45cm sekä 15mm plywoodin pitäisi toimia!
1 vastaus · 5,1k lukukertaa
J
jiraya: http://www.duuri.fi/hoernskyddslister-242/articles/hoernskyddsprofiler-i-plast
3 vastausta · 6,0k lukukertaa
H
hempularen: Ehkä oli valmistautuminen hissijärjestelmälle.
6 vastausta · 4,1k lukukertaa
R
Ripple: Asun talossa, jossa ei ole kaiteita sisäportaissa, ja kun kotona on pieni lapsi, on aika rakentaa sellainen. Ajattelin tehdä vähän kapeamman version ja mietin, onko joku muu täällä rakentanut sellaisen tai onko vinkkejä materiaalista ja kiinnityksestä.
0 vastausta · 2,6k lukukertaa
katos
katos: Aika on luultavasti kunnan vaaratilanteiden suojeluohjelmassa. Ala etsiä siitä.
8 vastausta · 2,4k lukukertaa
Locke
Locke: Betoni kovettuu veden alla, mutta voit kohdata muita ongelmia, kun pilareja seisoo vedessä.
9 vastausta · 9,2k lukukertaa
anders07
anders07: Hei, haluaisimme löytää tammen väristä kaksinkertaista ulko-ovea, jossa keskellä on täyskorkeat lasiosat. Olemme löytäneet useita, joissa on valkoinen kehys ja lasilla varustetut ovet, mutta ei tammea. Onko vinkkejä, mistä sellaisen voisi saada (eikä tarvitsisi maksaa 70 000 kr per ovilehti)? Kiitos etukäteen! Terveisin, Anders
0 vastausta · 1,5k lukukertaa
J
JOW: Jos se tuntuu paremmalta, aseta tolpan alle pahvilaatikko, joka on yhtä suuri kuin tolppa. Kun asensin omat tolppani verannalle, sahasin 7 mm renkaita 75 mm viemäriputkesta, sitten ruuvasin alhaalta ylös tolppaan.
3 vastausta · 6,4k lukukertaa
P
PeterTK: Olen valanut betonilaatan siihen sijoitettavaa uima-allasta varten. Nyt minun on muurattava kaksi tukimuuria tukemaan altaan pitkiä sivuja. Nämä muurit tulevat olemaan noin 4,5 m pitkät ja 1,4 m korkeat. Eli yhtä korkeat kuin uima-altaan vedentasoa. Ajatuksena on muurata kolme tukipilaria kutakin muuria varten. Voin täyttää maata tukea vasten noin 80 cm asti. Kysymys on nyt, voinko vain
0 vastausta · 2,1k lukukertaa
K
Klicka: Miten ihanaa onkaan, kun sähköautot ja sähkömopot valtaavat tulevaisuudessa.
11 vastausta · 2,7k lukukertaa
G
Grop: Minulle massiivinen tammi on portaat, joissa askelmat on tehty yhdestä palasta tammea ilman liimauksia. Samoin nousut. Liimapuulla on useita pieniä palasia yhteen liimattuna yhdeksi askelmaksi ja nousuksi. Vrt parketti. Liimattaessa voidaan valita hienot palat ja sahata pois virheet. Massiiviset portaat asettavat korkeampia vaatimuksia hienolle tammelle, josta ne valmistetaan, ja niiden
1 vastaus · 3,4k lukukertaa
K
Kjell_G: Ok, vaikuttaa turhalta tehdä raiteita silloin. Lisäksi paneeli tulee olemaan melko suojattu auringolta ja sateelta.
2 vastausta · 3,7k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.