Ajattelin lisätä hieman puuveistoksia taloon ja olen miettinyt päätykoristelua. Olen ajatellut käyttää jotain levymateriaalia, kuten vaneria, jota aion sahata. Mutta mitä tyyppiä levyä minun pitäisi käyttää, jotta se kestää ulkoilmastoa? En halua, että viilu irtoaa.
 
Onko poissuljettu massiivipuu, joka on öljytty ja maalattu?
 
WBP-liimattu koivuvaneri tai painettu vaneri on paras tähän. Voidaan myös käyttää muottivaneria/marinvaneria, jos se on hyvää laatua, mutta se vaatii hiontaa ja useampia käsittelyjä peittämään ruskean epoksikerroksen.

Hyvälaatuiset vanerit ovat kuitenkin kalliita Ruotsissa, joten olisin luultavasti panostanut höylättyyn puuhun ja liimannut sen sitten osiin.
 
  • Tykkään
Patrik_Hed
  • Laddar…
ok, kiitos,
minä luonnostelen jotain ulkonäköä ja katsotaan sitten, minkä lähestymistavan valitsen.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.