C
Chippe: Hei, olen ollut ilman internetiä useita päiviä. Kiitos vinkistä, katson jos voisin tehdä samanlaisen korjauksen.
4 vastausta · 4,2k lukukertaa
C
corre: Et fräserhänhän enempää kuin 20 mm, joten ei pitäisi olla mitään ongelmia. Pahempaa sisäseinän kanssa, mutta sen pitäisi olla 100 mm?!
1 vastaus · 1,0k lukukertaa
M
mister555: [citat] Kiitos, sitten mennään :)
2 vastausta · 2,8k lukukertaa
G
Greeneyes: Kuinka käsittelen sen parhaiten? Olen ajatellut maalata sen ylimmän kerroksen, mutta pitäisikö minun laittaa kipsitasoitetta alle ja käyttääkö jonkinlaista kosteuden kestävää maalia? Vai onko teillä muita ehdotuksia?
4 vastausta · 3,6k lukukertaa
J
josieboy: Olen googlannut vähän armeringsjärn ja vaikuttaa siltä, että näin tosiaan on. :) Kiitos vastauksesta!
2 vastausta · 1,3k lukukertaa
T
tole_71: Missä voi nähdä tai päästä käsiksi tähän portaikon piirustukseen??? Tämä portaikko lisättiin tänne kyllä jo muutama vuosi sitten, mutta pidin tästä ja haluaisin piirustuksen!! Onko jollain muulla se ehkä ja voisi ystävällisesti lisätä sen??
6 vastausta · 72,7k lukukertaa
·
Robert 75
Robert 75: Yritän lisätä jatkokysymyksen vanhaan ketjuuni. Nyt rakennus on toteutunut ja ajatuksenani oli ohittaa ylin kierros oikealla tukimuurilla alla olevan kuvan mukaan ja sen sijaan valaa kieleke, jolle liimapuupylväs/pylväs tulisi seisomaan paineen jakamiseksi. [bild] Tämä jäi nyt tekemättä, mutta samalla näen, että tältä seinältä puuttuu noin 50–100 mm korkeutta, jotta se olisi
4 vastausta · 5,0k lukukertaa
·
T
thomasx: Tyylikästä!
5 vastausta · 5,9k lukukertaa
·
D
Dagur: Hei, Olen rakentamassa kiinteästi asennettua kaappia, johon olen ajatellut laittaa oven/luukun, joka on koko kaapin korkuinen, eli 270 cm ja noin 50 cm leveä. Minulle on suositeltu MDF-levyä, mutta ne ovat melko raskaita. Siksi haluaisin tietää, onko olemassa jotain muuta levyä tai materiaalia, joka on kevyempi mutta joka kuitenkin säilyttää muotonsa? Vai onko MDF ainoa vaihtoehto?
0 vastausta · 1,4k lukukertaa
F
fredand44: Todella mielenkiintoista! Tuntuu siltä, että ensimmäiset yritykset voivat helposti olla vähän niin ja näin. Mutta muutaman kerran jälkeen sen kyllä oppii. Aion ehdottomasti kokeilla tätä ja katsoa, voiko harjoitella.
5 vastausta · 1,9k lukukertaa
S
slaffe: Ostin vähän lankkuja naapurilta, joita aion käyttää varastossani. Hän oli pohjamaalannut ne ja maalasin ne sillä värillä, jota aion käyttää, ja joka on jo varastossa. Nyt lankut ovat kiertyneet melko paljon. Kun lasken ne maahan, voin keinuttaa niitä edestakaisin. Sahasin ne 1m30cm pituisiksi. Paneeli on pontattu, voiko tämän kuitenkin naulata kiinni? Koska ne ovat hieman
0 vastausta · 1,2k lukukertaa
C
cecar33: Ei, mutta varmista, että säänsuoja yltää alas asti sokkeliin, niin se on hyvä.
1 vastaus · 3,0k lukukertaa
thomas33
thomas33: Voit lisätä uusia reglar kuten ne, jotka jo ovat, saadaksesi kunnollisen alustan lattialevyille. Varmista vain, että uudet ja vanhat reglar ovat samalla tasolla.
5 vastausta · 1,3k lukukertaa
·
DeployHuman
DeployHuman: Joten, päivitys siitä, mitä teen tällä hetkellä.. Tässä kuvassa näette kaikki perustukset, joihin palkit on kiinnitetty, täytyy kestää. [bild] ja todellisuus [bild] Uskon, että tämä tulee toimimaan loistavasti, mutta se on sellainen asia, joka huomataan :)
1 vastaus · 784 lukukertaa
·
W
Werp: Hei, uusi täällä enkä usko että täällä tulee kovinkaan usein rakennusteemoja. Toivottavasti joku kuitenkin voi antaa ymmärrettävän vastauksen kysymykseeni. Kysyn, onko mahdollista valaa uudet "perustuspilarit" nykyisten alle. Minulla on keskeneräinen kolmikerroksinen talo, joka voisi mahdollisesti tarvita hieman enemmän katon korkeutta pohjakerrokseen. Englanninkielinen kollegani,
0 vastausta · 2,1k lukukertaa
·
Y
Yrrol: joo se on torx, mutta luulin, että se olisi vielä vaikeampaa sitten värin kanssa..
6 vastausta · 1,4k lukukertaa
M
MrWalker35: Hei. Kaivuutyön ympärillä talon ajattelin muurata rivin lecaharkkoja kellarirappusiin, jotta voisin nostaa maata ulkopuolella hieman. Aita, joka oli aiemmin, oli melko matala ja valettu seinään. Olen nyt katkaissut sen "tolppien" välistä... Ajatuksena on käyttää näitä uutena raudoituksena. Mutta kuinka kiinnitetään uusi aita sitten, sillä lecaharkot eivät taida olla niin kovia,
0 vastausta · 4,0k lukukertaa
·
sir_daniel
sir_daniel: Onko betoniöljyä ostettavissa, siitä ei tule niin kiiltävää. Kokeile takapuolelle nähdäksesi, miltä se näyttää haluamallasi tavalla.
1 vastaus · 2,6k lukukertaa
C
camelot: Kiitos kaikista vastauksista! Laitoimme lopulta kipsiä kaiken päälle. :) Petter
4 vastausta · 3,9k lukukertaa
Nimajneb
Nimajneb: Olen samaa mieltä kinglollen kanssa kiintokalusteista. Itselläni on kellarissa 45/45 koolaukset, jotka on kiinnitetty kattoon, ja tavallisesta lastulevystä tehdyt hyllytasona. Ei mitään hienoja hyllylevyjä siellä. Tämä ei maksa monta sataa euroa. Haittana on tietenkin pylväs etureunassa.
8 vastausta · 36,6k lukukertaa
H
huggan: 60 cm on rauhallinen.
1 vastaus · 5,3k lukukertaa
·
B
Bjorn65: Vastaa itse. Se toimi.:cool:
1 vastaus · 2,4k lukukertaa
gadeberg
gadeberg: Joskus niitä voi jatkaa kiertämään eteenpäin, jos on porattu pitkälle. Muuten ne saattavat jäädä paikoilleen. Ei niin paha, koska reiät voi hyvin tasoittaa kittillä. Kun laitat oven takaisin paikoilleen, käytä karmiholkkia näiden kamalien karmiruuvejen sijaan.
2 vastausta · 1,5k lukukertaa
J
jope76: Minulla on joitain kysymyksiä ja pohdintoja, jotka liittyvät kosteusongelmiin meidän rapatussa rivitalossa. Tästä tulee aika pitkä tarina, mutta toivottavasti joku ystävällinen sielu jaksaa lukea. :) Ostimme vasta rakennetun rivitalon, johon muutimme 2009. Se on omistusasunto, joka rakennettiin suuremman toimijan toimesta asuntomarkkinoilla, ja se puolestaan palkkasi ulkopuolisen
0 vastausta · 1,5k lukukertaa
·
C
cem77: Jos aiot rakentaa parven, tarvitsethan vain kantamisen kahdesta vastakkaisesta seinästä, joihin voit kiinnittää lattianiskat? Väliseinä tuskin tarvitsee kantaa mitään, vaan kiinnität lattian tukipuut niihin molempiin seiniin, jotka ovat 90 asteen kulmassa väliseinääsi nähden?
5 vastausta · 3,7k lukukertaa
L
Lago: Joissakin vanhemmissa puutaloissa poistettiin julkisivulista, naulattiin kovapahvi aluslaudoille ja sitten asennettiin eterniitti. Jos näin on, sinulla on todennäköisesti ilmarako lautojen alla. Joka tapauksessa saat paljon paremman lopputuloksen, jos poistat kaiken mahdolliseen lankkuseinään asti. Silloin se on myös paljon siistimpi sokkelin ja räystään kohdalla.
5 vastausta · 8,5k lukukertaa
Demmpa
Demmpa: Seinärangat voi kiinnittää katto- ja lattialattiat kattorankoihin. Seinärangat sahataan niin pitkiksi, että ne täytyy lyödä paikoilleen.
1 vastaus · 2,1k lukukertaa
·
Kopparkullen
Kopparkullen: Hitto, kirjoitin rivinvaihdoin ja kappaleittain! Ja silti se näyttää yhdeltä pitkältä lauseelta....
2 vastausta · 3,2k lukukertaa
Matti_75
Matti_75: Okei, ymmärrän. Aja rakennustyömaalle ja kysy, onko heillä 20mm rautaa, maksaa pussillinen pullia.
7 vastausta · 1,4k lukukertaa
E
Edit_Kräpp: Jos tarvitset vain tallriksventtiilejä, niitä löytyy useimmista kodinparannusliikkeistä, rakennuskaupoista jne. Jos tarvitset oikean kohdistuslaitteen, suositus on kääntyä ilmanvaihtoyrityksen puoleen.
1 vastaus · 1,2k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.