Hei,
Yritän asentaa lasikaton (tyyppiä Canopy System) sisäänkäynnin oven yläpuolelle. Rakennelma vaatii neljä kiinnitystä julkisivuun. Reiät 10mm, pultit 8mm.
Talo on rakennettu tavallisesta punaisesta umpitiilestä.
Tarvitsen tietoa, pitäisikö laajennuspultti asentaa tiileen vai saumaan.
Mikä osa on vahvin kestävyyden kannalta?
Kiitos etukäteen.