Stew
Stew: Hei, Se riippuu täysin materiaalista mielestäni... Puun ostan aina itse puutavaraliikkeestä saadakseni hyvää puuta. Sitä vastoin ostan paljon muuta internetin kautta. Esimerkiksi ovia, ikkunoita, ruuveja. Pidän rakennusliikkeissä kiertelystä, saan tunteen siitä, mitä olen rakentamassa ja matkasta sinne. Löydän usein asioita, joita en lainkaan ajatellut ennen kuin menin juuri sille
1 vastaus · 1,3k lukukertaa
A
Akam: Okei kuten näen, tarvitaan ehkä hieman tarkennuksia... Sijainti – Dubai Yritys - oma, olen ajatellut avata uuden tehtaan sinne prefab-tyyppisillä järjestelmillä, joilla on todella hyvä eristys, vahva, maanjäristyskestävä. Lisäksi nopea. Aion rakentaa 5, meitä on viisi perhettä, jotka aiomme tehdä tämän, joten toivottavasti ansaitsen hieman, jos siitä tulee houkutteleva. joten
7 vastausta · 6,6k lukukertaa
pegee
pegee: Tämä on mahtava foorumi. Kysymystä, johon ei saisi vastausta, on varmaan vaikea löytää. Riski on, että saa liian monta vastausta. Tavalliset tulpat! Erikoistulpat! Kemialliset ankkurit! Seinä voi romahtaa! Käytä tikapuita kolmannelle kerrokselle! Käytä savupiippua! Ei ongelmaa kiinnittää se seinään! Lainaan vanhaa kommenttia vaikean kysymyksen vastaukseen: Olemme yhä yhtä
16 vastausta · 11,4k lukukertaa
Mikael_L
Mikael_L: On varmaankin tärkeämpää siinä tapauksessa ostaa hyvälaatuisia radiatoritä. Ei kuitenkaan ole helppoa arvioida laatua :confused: hinta ei ole juuri laadun tae.
2 vastausta · 1,4k lukukertaa
I
Indus: Näin se on kaikissa tuntemissani "moderna" bålehus. On varmasti turvallisinta käyttää pahvia ja jonkinlaista eristystä, joka voi tasapainottaa kosteutta, erityisesti jos suunnittelet tehdä sen erissä. Toivottavasti ei ole syytä purkaa sitä, mitä sinulla on yläkerrassa, mutta on tärkeää tarkkailla kattoa, jotta se pysyy tiiviinä. Voin suositella sinulle pahkan korvaamista
12 vastausta · 2,2k lukukertaa
AXS
AXS: Mielestäni on vastaus useimpiin asioihin, muuten finja tarjoaa hyviä oppaita. Käytä expanderbruk tai bemix. Täristä hyvin ja varmista, että muotti on tukeva ja suora. Vahvista hyvin. Kokeile jälkikäsittelyä koepaloilla. Pidän siitä, kun ne kuluvat ja ovat renkailla, silloin se toimii ilman käsittelyä.
1 vastaus · 1,1k lukukertaa
mångstekta
mångstekta: rakennustyömailla tehdään sitä harvoin, mutta jos teet sen itse, se on ehdottomasti sen arvoista! varmista myös, että on oikea lämpö kolmen kuukauden ajan ennen kuin aloitat tasoittamisen ja maalaamisen, niin halkeamien riski on melkein poissa! usko minua, minä ja muutama muu olemme kokeilleet melkein kaikkea.. :D
5 vastausta · 1,4k lukukertaa
T
thomasx: Voit "kääntää" niitä miten haluat, mutta ne eivät ole yhtä voimakkaita. Se toimii varmasti sinun tapauksessasi, jopa pienemmän kanssa, sillä kengät eivät ole kovin painavia, mutta hyllylle ei voi astua.
1 vastaus · 8,0k lukukertaa
S
spiskrok: Juuri sellainen kuin tarkoitin, sen pitäisi toimia.
5 vastausta · 4,6k lukukertaa
C
camaro1969: luulen, että minulla on mur/putsbruk B ja C kotona.... voiko niitä käyttää vai pitääkö olla joku erityinen korjauslaasti? jotain muuta huomioitavaa kuin, että raaputa hieman halkeamia? eli ei voi käyttää mitään maalattavaa saumamassaa?
5 vastausta · 4,3k lukukertaa
·
Vidar
Vidar: Hei! Teemme hieman remonttia kotona ja vaihdamme mm. eristykset katossa ja seinissä. (syy vaihtamiseen - kosteusvahingot - on korjattu, vain haju on jäljellä. Ulkokatto on vaihdettu, koko talo on kunnolla salaojitettu, kosteussulku betonilaatalle jne.) Aiemmin talossa ei ole ollut kunnollisia diffuusiosulkuja, mm. yläkerran katonharjan kohdalla, jossa oli rako ja eristeellä oli selvä väri
0 vastausta · 4,4k lukukertaa
·
T
ToRy: Googlen, linkkien ja kyselyjen jälkeen voin todeta, että ei ole ihan helppoa löytää kauppaa, joka myy tarvitsemaani. Ei minkään yllä olevan linkin kautta löytänyt jälleenmyyjää, joka myisi mitään kulmasuojaa, joka ei ole 90 asteen kulmassa. (Ei teidän vika! Olen kiitollinen linkeistä!!! :)) Kävin kysymässä Beijerissä, Bauhausissa, Byggmaxissa ja parissa muussa. Lopulta kysyin
13 vastausta · 18,7k lukukertaa
·
Mikael_L
Mikael_L: Niin, toivottavasti ei. Minulla itselläni on nimittäin byggmax-saumoja vähän siellä sun täällä tässä talossa.
5 vastausta · 5,7k lukukertaa
S
sblixten: Löysin joitakin taulukoita P30(vanerille): http://www.traguiden.se/TGtemplates/popup1spalt.aspx?id=741 http://www.traguiden.se/TGtemplates/popup1spalt.aspx?id=758 Ongelma on, että en osaa käyttää niitä, mutta ehkä täällä on joku, joka voi auttaa minua?
11 vastausta · 1,8k lukukertaa
anders07
anders07: Soitin LK:lle samasta asiasta... ilmeisesti takuu ei ole voimassa, jos ei käytä Kiiltoa. Lisäksi kulutus oli valitettavasti melkein kaksinkertainen suositeltuun käyttöön verrattuna...
1 vastaus · 1,7k lukukertaa
C
corre: Jokaisen korttisivun päähän asennetaan sopivan korkea pystyssä oleva tukipuu. Vaijeri tai paksu köysi kiristetään välille ja tuetaan maahan kulmassa, esim. upotettuun putkeen. Nauhajännitys tai potkukompensaatio jännitykseen. Jokaisen pystyssä olevan tukipuun kohdalle asennetaan lisäksi lisäköysi sivustavakauden parantamiseksi. Paino asetetaan päälle. Puristimen sivut
34 vastausta · 4,7k lukukertaa
·
F
fallacken: Tulee paljon painoa pienelle alueelle. Itse henkilökohtaisesti leikkaisin pois alueen, joka on pienempi kuin se, mitä olet asentamassa, laittaisin sisään kortlingar, ruuvaisin takaisin kipsilevyn ja sitten tasoittaisin "vauriot". Siten voit jakaa painon paljon suuremmalle alueelle, eikä sinun tarvitse huolehtia siitä, että se romahtaisi alas.
7 vastausta · 2,1k lukukertaa
·
C
corre: Se riippuu myös hieman betonin alapuolisesta alustasta. Kosteuden on kuivuttava jonnekin. Joko alaspäin, jos maa imee, tai ylöspäin. Koska sinulla on styroksi alapuolella, siihen suuntaan on melko tiivis. Jos laittaa laminaatin tai puulattian, se toimii esteenä ja imee osan kosteudesta. Loput ovat vaikeampia kuivua, ja riski on, että seinä- tai lattiarakenne pysyy kosteana pitkään, mikä
11 vastausta · 5,3k lukukertaa
B
Blandaren: Kiitos! Tulin hieman mietteliääksi, kun siihen oli laitettu asfaltpapp, Oliko se yleistä 60-luvulla?
3 vastausta · 4,1k lukukertaa
T
tronen: [citat] Olen ottanut heihin yhteyttä tarjouksen pyytämiseksi, mutta he eivät ole vastanneet sähköpostiini. Kiitos.
7 vastausta · 3,0k lukukertaa
KnockOnWood
KnockOnWood: Nyt on lauantai, siksi sallin itselleni tiettyjä vapauksia :o Ongelma makuuhuoneen ja äänieristyksen kanssa? Silloin on parempi hyökätä syyn kimppuun oireiden sijaan: http://www.slutasnarka.se/snarkning/snore-mate/
3 vastausta · 1,3k lukukertaa
chris47
chris47: On olemassa lattialastulevyjä, joissa on urat lattialämmitystä varten. Raudoitusverkko + tasoitemassa, niin siitä tulee vakaa. /CC
5 vastausta · 1,3k lukukertaa
Ludwig
Ludwig: Meillä oli sama ongelma, mutta meidän hanbjälkar eivät olleet homogeenisia, vaan ne koostuivat useista osista. Osa kattotuolien välillä ja sitten päälle naulatut laudat. Voisi sanoa, etteivät ne olleet kauniita. Teimme päällysteen vanhasta irtonaisesta väliaikaisesta lattiasta, joka oli rakennuksen aikana syntyneitä ylijäämäpaloja, luulisin. Vähän höylää, vähän hiomista,
15 vastausta · 12,9k lukukertaa
·
T
teamlundver: Pieni päivitys: Olemme nyt testanneet pienellä alueella. Liimasimme palkiston, asetimme ensimmäisen 12 mm lastulevyn ja ruuvasimme sen. Liimasimme sitten koko levyn, asetimme seuraavan 12 mm ja ruuvasimme. Kokeilimme asettaa lattialastulevyn löysästi päälle. Oli yhtä vakaa kuin betoni kävellä, joten jatkamme näin. Sent from my LT18i using Byggahus
16 vastausta · 8,4k lukukertaa
anders07
anders07: Minun täytyy rakentaa muutamia laatikoita sinne tänne talossa ja haluaisin Do-it/LUX-levyjä, joissa on valmiit kulmat, pyöristykset jne. Nämä levythän ovat märkätiloille ja siksi (oletan) melko kalliita. Onko olemassa "ei märkätiloille" -vaihtoehtoa, joka on edullisempi? Ja, ei, kipsilevy ja tukipuut eivät ole vaihtoehto, koska tarvitsen myös äänieristystä... Ystävällisin
0 vastausta · 1,1k lukukertaa
S
SBH: voit laittaa kuinka leveäksi tai kapeaksi haluat. mutta alle kaksi millimeteriä ei toimi hyvin.
1 vastaus · 822 lukukertaa
A
Atom: Kaikki pitää maalata. Miltä se näyttää? Pitää valokuvata! Edit. [bild] Se on 1.4m välein.
2 vastausta · 1,0k lukukertaa
J
JDW: Kuten otsikko viittaa, aion laskea osia katosta (noin 60 cm seinästä, ympäri) kotona olohuoneessa, jotta voin upottaa spot-valot ja vetää kuva/ääni/verkkokaapelit vaatehuoneesta. Saamani vinkki on tietysti rakentaa runko seinän viereen metalliprofiileilla laskemista varten, mutta ongelmana on nyt, että hieman tutkimalla sorkkaraudalla on käynyt ilmi, että eräs huoneen seinä ei ylety
0 vastausta · 1,5k lukukertaa
O
olaeke: Hei! Tietenkään ei voi olla 100% varma foorumin suhteen. Kiitän kaikesta avusta, että olen päässyt näin pitkälle! :-)
15 vastausta · 5,5k lukukertaa
·
J
Johan_Grip: Se on puinen seinä. Ok, riittääkö uretaani?
2 vastausta · 2,8k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.