Aion kiinnittää keskusimurilaitteen ulkoseinään, koska se on ainoa paikka, mihin sen voi kiinnittää. On hieman eriäviä mielipiteitä siitä, mikä on paras vaihtoehto, Molly, driva, rawlplug jne. Se painaa 10,5 kg. Mitä suosittelisitte vaihtoehdoksi yksinkertaiselle kipsille, 2 kiinnityspistettä, jotka ovat 7 cm etäisyydellä toisistaan leveyssuunnassa ja 2 kpl noin 13 cm alapuolella samalla leveysvälillä (kuin suorakaide)
Mitä olen lukenut eri foorumeilta jne., niin kipsilevyexpanderi kestää aika monta kiloa, ja jos minulla olisi koolinki, kiinnittäisin siihen, joten valitettavasti:
10 kg pitäisi 4 expanderitulpalla niiden mukaan mitä lukee, jos se nyt pitää paikkansa kuinka paljon painoa yhden expanderin pitäisi kestää.
Tulee paljon painoa pienelle alueelle. Itse henkilökohtaisesti leikkaisin pois alueen, joka on pienempi kuin se, mitä olet asentamassa, laittaisin sisään kortlingar, ruuvaisin takaisin kipsilevyn ja sitten tasoittaisin "vauriot". Siten voit jakaa painon paljon suuremmalle alueelle, eikä sinun tarvitse huolehtia siitä, että se romahtaisi alas.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.