E
eviljava: Lattia yleensä kuivuu päivän ajan, ja sitten ylimääräinen puunataan pois (jos en ole aivan väärässä?). Tänä aikana ja siihen asti kunnes olette puhdistaneet tilan kiillotuspölystä, kissojen olisi ehkä hyvä olla jossain toisessa tilassa.
1 vastaus · 739 lukukertaa
P
Pagno: Liima on uskomattoman kestävää, muuten sinun pitäisi porata ja käyttää naulatulppia tai porata, käyttää nylon-tulppia ja ruostumattomia ruuveja. Ruostumattomien teräksestä on se etu, että ruuvit kestävät pitkään. Monet käyttävät väärää ruuvia, koska rautakaupassa sanotaan usein, että yhdistelmäruuvi tai joku muu sopii hyvin. Naulatulppi on usein parempi kuin ruuvi,
7 vastausta · 4,4k lukukertaa
A
Atom: Visa puulajit taipuvat helpommin (pil) Toiset ovat paljon vaikeampia (bok, ek). Oli kauan sitten, kun kokeilin. Taivuttaminen niin paljon kuin haluat voi olla mahdotonta amatööripajassa. Mutta sen voi tehdä toisella tavalla. Osta paksua plywoodia. Sahaa ja liimaa kaksinkertaiset tai kolminkertaiset levyt. Tulee paljon helpompaa ja vakaampaa. Jos petsaat ja käsittelet sen, on vaikea nähdä,
2 vastausta · 5,9k lukukertaa
·
B
berne88: [citat] ensimmäinen linkki on yksi, joka on samankaltainen, 1183... kiitos avusta, aion laittaa heille sähköpostia ja tarkistaa hinta, toimitus jne.
4 vastausta · 4,0k lukukertaa
·
P
palex: [citat] Ai ai, täytyy miettiä, miten teen :/ Ei optimaalista, jos pitää avata ovi Kiitos paljon inputista huggan
4 vastausta · 1,6k lukukertaa
·
D
dsub: Pehmytsauma palkin ja katon välillä. Palkkien välillä, luultavasti sama mutta suunnitellussa lopullisessa petsin värissä, koska petsi ei peitä saumaa.
2 vastausta · 2,5k lukukertaa
·
C
ccf: Asun sisustetussa ullakossa vuonna 1910 rakennetussa kerrostalossa. Välipohja alempaan kerrokseen koostuu (ainakin) 30-40:stä sorasta ja hiekasta (ulkoseinien väliin ulottuvilla paksuilla poikittaisilla palkeilla), tämän päällä on laudoituskerros, sitten tiiliä. Tämän päällä on hiekkakerros, jonka päällä on lastulevyt kelluvana (masoniitti-/tai lastulevypaloilla saumojen
0 vastausta · 1,1k lukukertaa
N
Niq: Lasi on hiljaisempaa kuin muovi sateella eikä naarmuunnu yhtä helposti. 2 kpl 1,5 m pätkiä 8 mm karkaistua laminoitua lasia, joissa on konsoli molemmissa päissä ja keskellä, johon voidaan liittää. Käy myös pelkällä karkaistulla, mutta silloin saa lasia kaikkialle, jos se menee rikki tai jos sattuu seisomaan alla rikkoutuessa, saa kaiken niskaan.
9 vastausta · 8,2k lukukertaa
·
anders07
anders07: Olen käyttänyt tavallista "super-glue" aiemmin ja se toimii hyvin, mutta täytyy olla nopea...
1 vastaus · 2,0k lukukertaa
R
Robert Kooijman: OSB liikkuu varmasti hieman ajan myötä, epävarmaa, riittävätkö kaistaleet / tasoitus estämään halkeamia pitkällä aikavälillä. Voit sen sijaan hioa / pyöristää OSB-reunat ja pitää ne tarkoituksella näkyvillä, tai käyttää jotakin akryylitiivistemassaa saumoissa (saatavilla eri väreissä). Anteeksi epätäydellinen ruotsini :)
6 vastausta · 3,3k lukukertaa
A
andersmc: Kutsuttiin myös nimillä E-betoni ja E-sementti.
4 vastausta · 4,8k lukukertaa
C
corre: Yksi etu puusäleille on, että niitä voi katkaista 5-8 mm liian pitkiksi ja pakottaa ne paikalleen vasaralla. Lattiasäleen alle laitettavan EPDM-kumin ansiosta ne puristuvat paikalleen lattian ja katon väliin, jolloin ei tarvitse ruuvata lattiaan.
3 vastausta · 2,7k lukukertaa
Fällebyggarn
Fällebyggarn: Olen kokeillut Biltemasta saatavilla olevaa liukuesteteippiä, vaatii perusteellista esityötä hiekkapaperilla ja kuivalla puulla. Mutta kattopahvi on halpaa ja helppo vaihtaa, aion itse kokeilla kun kaikki liukuesteteippi on irronnut...
9 vastausta · 12,1k lukukertaa
Fotografen
Fotografen: Masonitelevyt ja pappi ovat tavallista paperia. Ei asbestia missään niistä.
4 vastausta · 6,6k lukukertaa
·
E
eviljava: Tämä ketju saattaa antaa sinulle joitain vinkkejä siitä, miten tehdä se: https://www.byggahus.se/forum/byggmaterial-byggteknik/188851-platsgjuta-bankskiva-i-betong.html
1 vastaus · 6,1k lukukertaa
C
carlfredrik: Ehkä tämä voisi olla jotain? http://www.ebay.com/itm/2mm-Black-Pinseal-Embossed-ABS-Sheet-A4-297-x-210-Acrylonitrile-Butadiene-Styren-/301224883621?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item462266f5a5
1 vastaus · 1,1k lukukertaa
JanneT5
JanneT5: Kiitos paljon, ja oikeastaan laudat eivät ole niin pitkiä, vaan ne on liitetty tehtaalla, kertoi puuseppä. Olen puhunut paikallisen sahalaitoksen kanssa, joka lisäksi teki alihankintaa jollekin tukkuliikkeelle, joka myi harjalautoja yhtenä kappaleena. Tämä toiminta kuitenkin lopetettiin muutama vuosi sitten.
3 vastausta · 3,2k lukukertaa
K
KjellTimell: Hei, Kävin katsomassa taloa, jonka kellarissa on sydänseinä muurattu sinisellä kevytbetonilla, joka on rappattu, mutta reiän kautta pystyi erottamaan sinisen kevytbetonin selvästi. Kuitenkaan ei voinut erottaa blokkien kokoa. Ulkokellariseinät ovat myös muurattuja, koolla, joka minusta on epätavallinen ja yritän löytää vastaavia mittoja Googlesta. Minusta ei ollut mahdollista
0 vastausta · 1,4k lukukertaa
·
S
Slim_: Olen tekemässä muutosta olohuoneessa ja pohdiskelen, mikä palkki voisi korvata poistetun seinän. Televisiohuone ja olohuone pohjapiirroksessa ovat olleet yksi huone viimeiset 10 vuotta. Kun seinä purettiin, laitettiin 65x180 puupalkki ottamaan vastaan yläpuolisten lattia-palkkien kuorman, mikä mielestäni on liian pieni, sillä lattia yläpuolella joustaa. Haluaisin laskea olohuoneen
0 vastausta · 1,2k lukukertaa
·
S
Sister ray: Voi, vitsi kuinka helpottunut olin siitä vastauksesta! Se ei sinänsä ole mikään iso ongelma rakentaa tukirakenteita, mutta se aiheuttaa hieman vaivaa ikkunoiden ja ovien kohdalla. Tuhannet kiitokset, jatkan siis suunnitellusti :)
2 vastausta · 1,4k lukukertaa
P
Anonymiserad 154842: Kiitos vinkeistä, tasoitus sujui jotenkin, olen tyytyväinen kuitenkin, koska olen nyt kokeillut :) puolet seinästä pyyhkimällä pois ylimääräisen kostealla rätillä ja toinen puoli yrittämällä raaputtaa tasaiseksi. Tuntui siltä, että rätti oli paras, sileämpi parempi tulos.
8 vastausta · 3,8k lukukertaa
maah
maah: Sinun ei tarvitse asentaa paneelia, mutta on vaikea saada täydellistä lopputulosta kova­kuitulevyllä. Halvin vaihtoehto on luultavasti asentaa kipsilevy. Kipsilevyn kanssa on helpompi saada hyvä lopputulos, jos haluat maalata tai tapetoida. Mitä masoniitin alla on? Raakapontti vai suoraan eristys? Jos et ole tottunut kipsilevyyn, saatat pitää paneelia helpompana vaihtoehtona.
1 vastaus · 1,2k lukukertaa
·
S
Sjutet: kuinka paksu kerros 0-32 kiven kanssa pitäisi olla?
4 vastausta · 1,0k lukukertaa
·
P-plats
P-plats: Aluslattia ei ole täydellinen, mutta luulen, että ratkaisen sen laittamalla hieman kovalevyä alle joissakin paikoissa. Noudin ensimmäisen paketin, jossa oli 30 lattialastulevyä viime viikon lopulla, joten huomenna aloitan heti kun tiskipöytä on poissa...
10 vastausta · 7,5k lukukertaa
·
F
Fred vom Jupiter: Jos seinä ei ole kantava, voisi ontelon täyttää polyuretaanivaahdolla ja sitten tasoittaa se.
2 vastausta · 3,9k lukukertaa
·
D
Distordera: Ihanaa hnurre! Heillä oli jopa sama merkintä kuin Kee Clampsilla, joten pystyin kääntämään sen suoraan. Kalliimpaa, mutta onhan se mukavaa, ettei tarvitse ostaa ulkomailta. 48,3 mm on se mikä pätee!
10 vastausta · 4,3k lukukertaa
S
sblixten: Ostaa vähemmän kuin 100 tarkoittaa vain, että sinulla on samat murheet seuraavalla kerralla. On olemassa 100 asiaa, joihin voit käyttää niitä... tai ainakin 92. Ehkä ritsa ;)
3 vastausta · 4,5k lukukertaa
nino
nino: Mielestäni se on yhdentekevää. Levy kipsin takana on enimmäkseen tarkoitettu siihen, että olisi jotakin, mihin ruuvata, kun laittaa jotain kiinni. Olen jatkanut vähän miten sattuu, kunhan levy istuu kaikkialla.
15 vastausta · 7,1k lukukertaa
T
Troberg: Kallista alaspäin vino poikkipuu ja aseta ylimääräinen vaakasuora poikkipuu. Tai, sen sijaan että piilottaa tuen, tee siitä houkutteleva rakenteellinen yksityiskohta: Ylimääräinen vaakasuora poikkipuu ja kaksi vinosti poikkipuita ristinä?
5 vastausta · 2,0k lukukertaa
·
B
Bonae: Hei! Olen suunnitellut pitkälle keittiön siirtämistä (vuosisadanvaihteen asunnossa) viereiseen huoneeseen. Toteutuakseen tämä vaatii tietysti tiettyjä vesijohtojen ja viemäreiden uudelleenjärjestelyjä. Tämä osa olisi luonnollisestikin tarkoitus antaa ammattilaisen tehtäväksi, mutta koska putkimiehen palkkiot ovat korkeat, haluan valmistella niin paljon kuin mahdollista etukäteen.
0 vastausta · 1,4k lukukertaa
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.