Hei!
Minulla on työkalusäilytys taloni toisella lyhyellä sivulla, mutta haluaisin jonkinlaisen katon, joka suojaisi hieman. Minulla on sisäänkäyntikatos läpinäkyvällä lasilla ja kahdella konsolilla samalla lyhyellä sivulla, joten olisi mukavaa asentaa jotain läpinäkyvää myös työkalujen yläpuolelle konsolien avulla. Haasteena on, että se on noin kolme metriä pitkä, eikä mikään vakiokatto täytä vaatimuksia. Onko kenelläkään hyviä ideoita tai kokemuksia ja hinta-arviota lasin tai pleksin käytöstä? Asun Göteborgissa.
Olen erittäin kiitollinen kaikista mahdollisista neuvoista!

Kiitos!

Ystävällisin terveisin,
Jakob

Unohda pleksilasi, muuttuu sameaksi, kallista sekin on.

Ok, kiitos vastauksesta. Täytyy etsiä konsoleita ja katsoa, jos joku lasimestari voi ratkaista lasilevyn. Vinkkejä konsoleista otetaan mielellään vastaan.

Anna "estetiikka" jäädä hieman syrjään!
Sade suojaa haravalle, rikkaruohonleikkurille ja haravalle ennen kaikkea käytännöllisesti ja edullisesti.
Entäpä kolme tai neljä lautaa noin 20° kulmassa, 3-4 kannattimella?
Sen ei kai tarvitse näyttää hienolta sisäänkäynniltä :)

Miksi ei?

Polykarbonaatti-sadetakkeja saat noin 1000 - 1500 Kr/m.
Yleensä niitä voi yhdistää useampia vierekkäin, jos haluaa leveämmän katon.
Polykarbonaattinen sisäänkäynnin katos kiinnitetty talon seinään, sen alla puinen ovi ja vieressä seinävalaisin. Plantaania edustalla.

Mahtavaa! Tosi hyvä, kiitos kaikesta palautteesta.

Rea Jula:lla tiedän hintaan 599:-
Olen asentanut Biltemas Yli autotallinoven KANON! noin 4,5 m leveä

N
Lasi on hiljaisempaa kuin muovi sateella eikä naarmuunnu yhtä helposti. 2 kpl 1,5 m pätkiä 8 mm karkaistua laminoitua lasia, joissa on konsoli molemmissa päissä ja keskellä, johon voidaan liittää. Käy myös pelkällä karkaistulla, mutta silloin saa lasia kaikkialle, jos se menee rikki tai jos sattuu seisomaan alla rikkoutuessa, saa kaiken niskaan.

• Tykkään
jakosand
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.