8 182 lukukertaa ·
9 vastausta
8k lukukertaa
9 vastausta
Lasikatto vai pleksikatto?
Hei!
Minulla on työkalusäilytys taloni toisella lyhyellä sivulla, mutta haluaisin jonkinlaisen katon, joka suojaisi hieman. Minulla on sisäänkäyntikatos läpinäkyvällä lasilla ja kahdella konsolilla samalla lyhyellä sivulla, joten olisi mukavaa asentaa jotain läpinäkyvää myös työkalujen yläpuolelle konsolien avulla. Haasteena on, että se on noin kolme metriä pitkä, eikä mikään vakiokatto täytä vaatimuksia. Onko kenelläkään hyviä ideoita tai kokemuksia ja hinta-arviota lasin tai pleksin käytöstä? Asun Göteborgissa.
Olen erittäin kiitollinen kaikista mahdollisista neuvoista!
Kiitos!
Ystävällisin terveisin,
Jakob
Minulla on työkalusäilytys taloni toisella lyhyellä sivulla, mutta haluaisin jonkinlaisen katon, joka suojaisi hieman. Minulla on sisäänkäyntikatos läpinäkyvällä lasilla ja kahdella konsolilla samalla lyhyellä sivulla, joten olisi mukavaa asentaa jotain läpinäkyvää myös työkalujen yläpuolelle konsolien avulla. Haasteena on, että se on noin kolme metriä pitkä, eikä mikään vakiokatto täytä vaatimuksia. Onko kenelläkään hyviä ideoita tai kokemuksia ja hinta-arviota lasin tai pleksin käytöstä? Asun Göteborgissa.
Olen erittäin kiitollinen kaikista mahdollisista neuvoista!
Kiitos!
Ystävällisin terveisin,
Jakob
Jäsen
· Västerbottens län
· 18 059 viestiä
Unohda pleksilasi, muuttuu sameaksi, kallista sekin on.
Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
Anna "estetiikka" jäädä hieman syrjään!
Sade suojaa haravalle, rikkaruohonleikkurille ja haravalle ennen kaikkea käytännöllisesti ja edullisesti.
Entäpä kolme tai neljä lautaa noin 20° kulmassa, 3-4 kannattimella?
Sen ei kai tarvitse näyttää hienolta sisäänkäynniltä
Sade suojaa haravalle, rikkaruohonleikkurille ja haravalle ennen kaikkea käytännöllisesti ja edullisesti.
Entäpä kolme tai neljä lautaa noin 20° kulmassa, 3-4 kannattimella?
Sen ei kai tarvitse näyttää hienolta sisäänkäynniltä
Jäsen
· Västerbottens län
· 18 059 viestiä
Miksi ei?
Jäsen
· Stockholms Län
· 702 viestiä
Jotain tällaista (esimerkki kuvien joukossa) ehkä? http://www.glasnet.nu/glas/glastak-25287601
Rea Jula:lla tiedän hintaan 599:-
Olen asentanut Biltemas Yli autotallinoven KANON! noin 4,5 m leveä
Olen asentanut Biltemas Yli autotallinoven KANON! noin 4,5 m leveä
Lasi on hiljaisempaa kuin muovi sateella eikä naarmuunnu yhtä helposti. 2 kpl 1,5 m pätkiä 8 mm karkaistua laminoitua lasia, joissa on konsoli molemmissa päissä ja keskellä, johon voidaan liittää. Käy myös pelkällä karkaistulla, mutta silloin saa lasia kaikkialle, jos se menee rikki tai jos sattuu seisomaan alla rikkoutuessa, saa kaiken niskaan.
Klikkaa tästä vastataksesi