anders07
anders07: Voin lisätä, että jos haluatte samalla hieman äänieristystä yläkerrasta (jos sellainen on), on olemassa "äänieristysrimat" teräskiinnikkeillä...
2 vastausta · 8,7k lukukertaa
·
P
psu: Se tulee olemaan Mataki MB 380 kangas. Aika näyttää, oliko se oikein vai väärin :)
3 vastausta · 6,5k lukukertaa
K
kallun: [citat] Tuo voisi toimia!
20 vastausta · 15,7k lukukertaa
·
P
pette: Vähän vaikea saada otetta, mutta näyttää siltä, että se on valettu istutuslaatikko ja jos on niin, varmasti maan painuminen ulkopuolella on aiheuttanut halkeaman julkisivussa.. Sitten sinun pitäisi nähdä, roikkuuko betonilaatikko "ilmassa" ulkoreunassa. Jos näin on, se on helppo korjata ..
1 vastaus · 1,8k lukukertaa
·
L
Lolight: Onhan olemassa tölkkihappoja, jotka tekevät saman työn, vaikkakin huonommin? Lämpö ja paine antavat vain lisäsuojaa, kun se pääsee syvemmälle. http://www.beckers.se/produkter/utomhus/trafasad/1
22 vastausta · 7,8k lukukertaa
D
draparn: Ah, ymmärrän, loistavaa Nyt minulla on kolme ehdotusta harkittavana!
7 vastausta · 2,9k lukukertaa
·
A
adde82: Kyllä, voi, mutta siitä tulee liikaa työtä ja putsaaminen ei ole oikein minun juttuni.... Kuten ehkä ymmärrät, käytämme kellaria enemmän asuintilana kuin kellarina, joten haluan sen olevan siisti :-)
4 vastausta · 1,4k lukukertaa
Anna1984
Anna1984: [citat] Kiitos, tarkistan sen.
2 vastausta · 2,0k lukukertaa
X
xyle: Puhuin juuri lattianpäällystäjän kanssa. Ja hän tarkoitti, että pitäisi ensin laittaa kerros lattiaa gyprocilla tappaakseen alustan, mutta sitten suojata pellit? Tietysti silloin menee vähemmän tasoitemassaa myöhemmin.
7 vastausta · 7,7k lukukertaa
Åsa Lund
Åsa Lund: Voidaan kutsua ehkä nimellä Spikbleck? Löytyy yleensä pienissä pusseissa rakennuskaupasta.
1 vastaus · 1,5k lukukertaa
C
corre: Bauhausilla on pienempi valikoima alumiinilevyä, 2 mm muistaakseni. Jos etsit teräslevyä, hitsausfirma on varmaankin järkevämpi vaihtoehto, tukkumyyjät haluavat yleensä myydä vähän suurempia määriä, jos ostajina ovat yksityishenkilöt.
1 vastaus · 2,2k lukukertaa
anders07
anders07: Öö... En voisi kuvitella sitä. Olen tehnyt paljon työtä kipsitasoitteella ja puhunut monien käsityöläisten, rakennusmestareiden jne. kanssa, enkä ole koskaan aiemmin kuullut kenenkään mainitsevan ettringiittiä... Käytän vain vettä "pohjana" blåbetong/ytongille ja se on toiminut hyvin.
3 vastausta · 1,5k lukukertaa
S
Stingray468: Onko nämä vertailu "taulukot" myös: https://www.byggahus.se/forum/attachment.php?attachmentid=23380&d=1227985152 https://www.byggahus.se/forum/attachment.php?attachmentid=14154&stc=1&d=1199300552 Ja täällä voit tarkistaa liimapuupalkin laskelman: http://iat.inadire.se/WebLagerbalk/Lagerbalk.aspx
5 vastausta · 5,0k lukukertaa
T
Tune: Eikö olekin parempi levittää tasaiseksi, voi aiheuttaa hankaluuksia pistokkeiden ja kytkimien asennuksessa, kun lisätään 6 mm. Rullaspakkeli ja leveä lasta (vähintään 50 cm).
7 vastausta · 8,6k lukukertaa
J
jtl: Todennäköisesti levy on kuiva eikä ongelmia tule. Jos tulee ongelmia, se on "vain" väliseinä ja voit sitten purkaa sen ja tehdä uudelleen. Joko purat nyt, ja teet sen ehkä turhaan, tai sitten purat jos tulee ongelmia, mikä ei ehkä koskaan tapahdu. Olisin valinnut jälkimmäisen.
9 vastausta · 8,8k lukukertaa
pelpet
pelpet: [citat] Oikein, ajattelin enemmän, että se oli upotettu täysin savupiippuun ja ulkonee vain pitämään uunin, mutta niin ei välttämättä tarvitse olla. Se näyttää olevan jonkinlaisella betonijalustalla.
6 vastausta · 3,6k lukukertaa
·
L
Lolight: Minulla oli sama ongelma kellarin huoneessa. Minulla oli kuitenkin paljon pienempiä koloja ja raitoja. Käytin jotain, jota kutsutaan betongspackel. http://www.weber.se/betong-cement-vagglagning/produkter-och-system/vagglagningspackling/weber-betongspackel-snabb.html Sitä on myös suuremmissa pakkauksissa. Muussa tapauksessa sinun on tasoitettava seinä tavallisella rappauslaastilla. Laita
1 vastaus · 1,1k lukukertaa
M
magnus07: Löysin jälleenmyyjän läheltä, joten aion lähteä heti kun he avaavat. Suurkiitos avusta kaikille!
5 vastausta · 1,2k lukukertaa
·
N
Noas: Hei! Ymmärtääkseni Webber grov snabb 5-100:aa voidaan käyttää kevytbetoniin reikien ja vastaavien täyttämiseen? Minulla on vuodelta 1953 olevat seinät, jotka ovat luultavasti kalkkilaastia, mutta olen nyt kaivanut sähköt seinien sisään ja tarvitsen jotain, millä täyttää noin 5 cm syvät urat. Ajattelin laastittaa 1 cm kerrallaan ja kastella loputtomasti... mutta sitten löysin
0 vastausta · 863 lukukertaa
WaldenWoods
WaldenWoods: Olen aiemmin löytänyt konstruktör käsityöläisten välityspalveluista verkossa.
8 vastausta · 1,8k lukukertaa
·
N
Noas: [citat] Millaista hiekkaa pitäisi käyttää ja pitäisikö hiekka kastella tai tehdä jotain, jotta se tiivistyisi?
3 vastausta · 1,5k lukukertaa
anders07
anders07: [citat] Voit luultavasti saada sitä jostakin maalikaupasta, joka myy Sandolin... Jotkut versiot löytyvät myös Beijeriltä ja K-Rautalta, https://www.k-rauta.se/byggvaruhus/gipsspackel-casco-gipsfiller-2-5kg
23 vastausta · 15,1k lukukertaa
·
S
Steinmeister: Alensin kodinhoitohuoneemme katon käyttämällä rimoitusta, masoniittilevyjä, naulatulppia ja 13 mm kipsiä. Asensin sitten joukon edullisia Malmbergsin spotteja (200 kr). Alkuperäinen katto on valettu holvi, joten mitään pottoja ei alun perin suunniteltu. Kaksi senttimetriä rappauksen katossa ei olisi haitannut, jos rappaus on hyvin kiinni. Tein katkoon aukot rimoitukseen, joissa
6 vastausta · 1,5k lukukertaa
S
Strutluvan: [bild]
17 vastausta · 10,9k lukukertaa
·
S
17 vastausta · 10,9k lukukertaa
·
E
eviljava: Ehkä vuokraaminen riittää? Tämä yritys tarjoaa esimerkiksi mallien vuokrausta: http://www.betonggolv.se/goer-det-sjaelv Kysy lähistösi betoniyritykseltä, voitko vuokrata. Jos ostat betongin heiltä, ehkä se ei ole mahdottomuus?
6 vastausta · 6,1k lukukertaa
Matti_75
Matti_75: Muotoile molemmat puolet ja valaa uudelleen laajenevalla hienobetonilla.
3 vastausta · 4,0k lukukertaa
F
falkn: Anteeksi erittäin myöhäisestä vastauksesta ja ehkä et enää ole Byggahusissa. Olemme parhaillaan remontoimassa 20-luvun asuntoamme ja meillä on täsmälleen sama ulkonäkö 2 paikassa. kyseessä ovat ulkoseinät, joissa on ränniputket ulkopuolella. Minun arvioni on myös, että kyseessä ovat vanhat vauriot, koska nämä on vaihdettu hiljattain. Miten teit korjaustoimenpiteen? Käytitkö
1 vastaus · 4,1k lukukertaa
·
M
Mats: Onko kellään piirustusta/mittapiirustusta tällaiselle? 14 astetta mieluiten ja mahdollisimman matala rakennuskorkeus. Tarkoitettu sisäänkäynnille, jossa on vähän korkeustilaa. Lumivyöhyke 3.5 ja kevyt kattorakenne: trampsäker duk plus plåt on ajatus.
0 vastausta · 1,0k lukukertaa
E
eddiboy: Mielenkiintoinen näkökulma koko asiaan, otan mukaan vaimoni! :) Kiitos!
2 vastausta · 6,9k lukukertaa
·
E
eddiboy: Täysin oikein, tarvitsen myös terassilaudoituksen. Olen niin keskittynyt kaiteen rakentamiseen, että unohdin kysyä terassista myös. Tietty kallistus terassilattialle siis toisin sanoen. Riittääkö, että kiinnitän pieniä kiiloja runkorakenteen alle terassin lähellä julkisivua, jotta se kallistuu alaspäin? Mielenkiintoinen näkökulma pylväästä ja lumikuormasta..täytyy ehdottomasti
2 vastausta · 3,0k lukukertaa
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.