12 079 lukukertaa ·
9 vastausta
12k lukukertaa
9 vastausta
Lisätäänkö puusillan liukuesteitä?
hahalj
Talon omistaja
· Västra Götaland
· 1 832 viestiä
hahalj
Talon omistaja
- Västra Götaland
- 1 832 viestiä
Tulossa rakentamaan yksinkertaisen rampin painekyllästetystä puusta varastooni, siitä tulee noin 1 m leveä, korkeusero noin 35-40 cm yli 2 metriä. Tämä jotta ruohonleikkuri, polkupyörät, kottikärry jne. saadaan helposti ulos ja sisään. Onko kenelläkään vinkkejä, kuinka tehdä tästä liukumaton?
Olen nähnyt ratkaisuja, joissa terassi on päällystetty galvanoidulla metalliverkolla, jossa on noin 20-25 mm silmät, miten saada se istumaan tiukasti lautoihin? Niitataanko jokaisen silmän kohdalla? Kuinka hyvin tällainen ratkaisu kestää?
Jotain muita ideoita?
Olen nähnyt ratkaisuja, joissa terassi on päällystetty galvanoidulla metalliverkolla, jossa on noin 20-25 mm silmät, miten saada se istumaan tiukasti lautoihin? Niitataanko jokaisen silmän kohdalla? Kuinka hyvin tällainen ratkaisu kestää?
Jotain muita ideoita?
Se kestää yllättävän hyvin. On "väliaikaisella" terassin porrasosalla sisäänkäynnillä ja se on ollut siinä vuoden ellei enemmänkin.
Helppo vaihtaa ja aina löytyy joku, joka haluaa päästä ylimääräisestä rullasta eroon
Tanssilavan (avoin/ulkoilma) liukkaat portaat täällä alueella verhoilimme myös. Ei ole lapsia kaatunut takapuolelleen siitä lähtien
Helppo vaihtaa ja aina löytyy joku, joka haluaa päästä ylimääräisestä rullasta eroon
Tanssilavan (avoin/ulkoilma) liukkaat portaat täällä alueella verhoilimme myös. Ei ole lapsia kaatunut takapuolelleen siitä lähtien
hahalj
Talon omistaja
· Västra Götaland
· 1 832 viestiä
hahalj
Talon omistaja
- Västra Götaland
- 1 832 viestiä
Ok, kiitos vinkistä. Näyttää tavalliselta hiekkapaperilta.
Mutta taidan ensin kokeilla kattohuopaa, minulle jää varmaan muutama neliömetri yli sen jälkeen, kun olen laittanut katon vajaan.
Mutta taidan ensin kokeilla kattohuopaa, minulle jää varmaan muutama neliömetri yli sen jälkeen, kun olen laittanut katon vajaan.
Olen kokeillut Biltemasta saatavilla olevaa liukuesteteippiä, vaatii perusteellista esityötä hiekkapaperilla ja kuivalla puulla. Mutta kattopahvi on halpaa ja helppo vaihtaa, aion itse kokeilla kun kaikki liukuesteteippi on irronnut...
Klikkaa tästä vastataksesi