Voiko joku selittää, mitä krigsbetong on?:):):):)
 
Toisen maailmansodan aikana vallitsi materiaalipula ja betonia "laimennettiin" (prosentointi on ehkä toinen termi), mikä johti huonompaan laatuun.
 
Betoni, joka on sekoitettu liikaa soralla ja kivellä johtuen sementin puutteesta. Joskus se voi olla niin huonoa, että sen voi purkaa juustohöylällä.
 
Betoni heikompi laatu, joka valettiin sodan aikana/hetki sodan jälkeen (WW2). Murenee helposti, kun siihen porataan tai piikataan pois.

;-)

http://lmgtfy.com/?q=krigsbetong
 
Kutsuttiin myös nimillä E-betoni ja E-sementti.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.