Olen vaihtanut kaikki ikkunat talossa, koska taloni on rakennettu vuonna 1942, ja se on "tyypillinen" talo, falunpunainen väri, joten yritän löytää ikkunalistaa asennettavaksi ikkunalaudan alle. Olen nähnyt, että Bejjerbyggillä on, mutta mielestäni hintalappu on hieman liian korkea, lisäksi tulen maksamaan toimituskulut. Ajattelin jyrsiä itse, mutta on vaikea löytää terää, josta pidän, ja sitten jyrsiä ne ilman hyvää jyrsintäpöytää...

tietääkö joku, onko olemassa muita yrityksiä/puusepäntöitä, jotka myyvät samankaltaisia?

Puurunkoisen koristeellisen listan poikkileikkaus.

Onko mielestäsi 34 kr/metri hienosti profiloidusta ikkunalautalistasta paljon? Kuinka monta juoksumetriä sinulla on? Luulen, että voi olla vaikeaa löytää halvempaa. Miltä alkuperäinen näyttää? Ei kuten esimerkki, epäilen, joka henkii enemmän vuosisadan vaihdetta.

dengroth sanoi:
Pidätkö 34 kr/metri kauniisti profiloidusta ikkunalaudan listasta korkeana? Kuinka monta juoksumetriä sinulla on? Luulen, että voi olla vaikeaa löytää halvempaa. Miltä alkuperäinen näyttää? Ei kuten esimerkki, epäilen, joka enemmän huokuu vuosisadan vaihdetta.
näin profiilikuvasi, se näyttää hyvin samanlaiselta kuin minun taloni:)

jos laskee todella radikaalisti, niin se tekee noin: 15 m

plus kuljetus, jaon pantti, joten ne lisääntyvät:(
ei oikeastaan ​​itse hinta ole niin paha, löysin jyrsinterän joka maksaa 800 kr ja näytti kauniilta.

Vanhoissa listoissa oli enemmän iso keko, meni sisään, pieni keko" outo muotoilu, mutta ehkä ymmärrät, ainakin vähän:)

• Tykkään
berne88
  • Laddar…
mattetvilling sanoi:
Katso Idalalista eller Abi trä
ensimmäinen linkki on yksi, joka on samankaltainen, 1183... kiitos avusta, aion laittaa heille sähköpostia ja tarkistaa hinta, toimitus jne.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.