Ei helppoa päästä yli, mutta katso vanhan (ennen vuotta 1940) ikkunakehyksen alaosan puuta... Selvästi parempaa kuin painekyllästetty, mutta yleensä painekyllästetty puu on parempi mätänemistä vastaan, lehtikuusi ei kuitenkaan ole paljon huonompi, jos en ole ihan väärässä...

L
Eikö ole mahdollista kyllästää niitä pintoja, jotka ovat höylättyjä tai sahattuja? Sehän on vain kaksi sivua, jotka muuttuvat. Minä olisin sahannut ja höylännyt tryckt.

Kuinka kyllästetään itse?

Siellä en koskaan käyttäisi painekyllästettyä puuta. Jos puu on irrallaan (ei päällystetty), niin tavallinen laadukas puu kestää kuinka pitkään tahansa. Mukavampaa työskennellä, ei hukkapaloja, jotka täytyy viedä kierrätyskeskukseen.

Impregnoida itse en ehkä yrittäisi, voisi olla vähän hankalaa, ehkä öljy, mutta kuten aiemmin on sanottu, jos halkaiset, niin menetät impregnointiajan merkityksen....

OK, kiitos kaikista vastauksista. Täytyy yrittää liimata yhteen kaksi 28x95

Impregnoi itse? Hanki autoklaavi (paineastia, jossa on tyhjiö ja lämpö) sekä muutama sata litraa nestettä, joka sisältää useita raskasmetalleja. Hanki lupa käsittelyyn. Hanki tontti, jossa sinun ei koskaan tarvitse viljellä vihanneksia ja jossa sadevesi ei koskaan pääse pohjaveteen. Ja sitten voit aloittaa.

L
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.