Cancerman_777
Cancerman_777: [citat] Jos pistoke on pinta-asennettu, uskon, että on sallittua tehdä kuten kuvailit, mutta jos se on upotettu, olen erittäin epävarma. Ihan rehellisesti sanottuna olisin ehdottomasti vaihtanut myös kipsilevyn ja samalla tehnyt oikean asennuksen uusille pistorasioille. Vaihtoehtoisesti saanut vaimon ymmärtämään, että hänen on elettävä pistorasioiden kanssa niissä paikoissa, joissa
7 vastausta · 8,8k lukukertaa
·
N
Nils82: Ok, luulen ymmärtäneeni. Sen tulee siis näyttämään samalta kuin kuvassa.....plus klinkkeri tietysti. Kuten mainitsit, se saattoi mennä hieman nopeasti, niin käy meille kaikille toisinaan :) Mietin, voisiko tasoite/klinkkeripykälän päällystää ruostumattomalla levyllä juuri siistimisen vuoksi ja suojatakseen klinkkeriä lohkeilulta reunoissa. Auto nastarenkailla ei sitä tietysti
3 vastausta · 3,3k lukukertaa
·
N
Nils82: Töki vähän sieltä täältä saadaksesi selville, mitä oikein puuhaat. Lähetä mielellään lisää kuvia. Voisiko olla kyseessä valettu holvi, jossa käytetty levyjä muottina? Ei ole harvinaista. Ei näytä kovin hauskalta..hehe. Onnea/Nils82
2 vastausta · 1,6k lukukertaa
·
C
CiA: Kiitokset! Lantmännen oli juuri siellä, missä minä olin muutama vuosi sitten!
2 vastausta · 6,2k lukukertaa
U
Uttis: Oven ympärillä on erittäin kovaa, näyttää olevan joitakin suorakaiteen muotoisia lohkoja, jotka ovat valettu paikalleen, muu osa on murumaista, en kutsuisi sitä betoni suoraan, ehkä jotain pika betonia, joka oli käytössä kauan sitten suurilla kivillä sekoitettuna. Voi varmasti ottaa harjan ja vain harjata läpi alueilla, jotka ovat murumaisia, eli pienet hiekanjyvät vain putoavat
7 vastausta · 6,1k lukukertaa
·
Åsa Lund
Åsa Lund: Kuulostaa viisaalta! Muuten narina ärsyttää sinua.
1 vastaus · 1,4k lukukertaa
Exostor
Exostor: Nippuja se parilla, kolmella kuormansidontavyöllä niin sen pitäisi kestää kohtalaisesti. Oletan, että aiot kuitenkin kiinnittää sen betonilattiaan, joten ei haittaa, jos yksi tai toinen sääntö on pari senttimetriä kiero.
5 vastausta · 3,2k lukukertaa
·
P
Pumba: Voidaan myös sahata 2 uraa ja painaa tolppakenkä puuhun ja sitten kiinnittää 3-4 ruuvilla läpi.
6 vastausta · 14,5k lukukertaa
J
josnun: Joo, se voi olla vaihtoehto. Aion soittaa toimittajalle maanantaina, niin saamme nähdä mitä he sanovat. Ikävä kuulla, että talosi oli roskaa. Toivottavasti en myöskin ostanut roskaa (Sorsele mökki).
10 vastausta · 7,7k lukukertaa
C
cpalm: Kunhan ette poista karmia niin... Kuvan perusteella näyttää siltä, että enimmäkseen pinta on hieman kulunut. Tarkoitatko tällä lersten, joka on sortunut?
2 vastausta · 3,3k lukukertaa
·
Paerh
Paerh: Rakennamme uutta taloa ja olemme ostaneet kaiken paikalliselta kauppiaalta/rakentajalta, kaikki hyvin tähän asti! Kun kyseessä ovat ikkunat ja liukuosat, olen ensin tarkistanut hinnat netistä. Olemme valinneet Outline-alumiinia. Normaalihinta verrattuna alennettuun oli iso ero, mutta meidän kauppiaamme oli halvempi kuin netissä. Nyt aiomme jatkaa talvipuutarhalla ja käytämme samaa
0 vastausta · 1,6k lukukertaa
L
Lolight: Voit ehkä laittaa golvgips yläkertaan myös? Se varmasti vaimentaa ääntä.
4 vastausta · 11,3k lukukertaa
Oldboy
Oldboy: Usein vaatii asiaan perehtyneen henkilön paikan päällä arvioimaan. Piilossa olevat vauriot ovat hieman arvailua kokemukseen perustuen, ja silloin voi helposti saada erilaisia vastauksia eri ihmisiltä. Muuten uskon , että on olemassa kosteusmittareita, jotka voidaan syöttää syvemmälle puuhun. Vaihtoehtoisesti voisi porata paksulla poralla sisään ja tarkastella, haistaa ja tuntea
3 vastausta · 2,5k lukukertaa
S
SBH: onhan se piru vie ollut koko ajan tarkoitukseni. valitsen vain lyhyen infon.
15 vastausta · 3,9k lukukertaa
V
SBH: [citat] riippuu siitä, mitä käytät. käsisahalla huomaat kun tulee puu vastaan, ole silloin varovaisempi. ehkä joku syvyydenrajoitin, jos käytät koneita. kipsi normaalisti 13mm
11 vastausta · 1,7k lukukertaa
·
P
pjop: Hei, Ajatus, joka on tullut mieleeni, on että foorumilla voisi olla pohja Kolmårdsmarmorin ryhmäostolle. Ensimmäinen askel on selvittää, onko mitään kiinnostusta ylipäätään. Toinen askel on neuvotella hinnasta. Alennus ainakin 20-25% pitäisi olla kohtuullinen. Olisiko joku kiinnostunut tällaisesta järjestelystä? Ensisijaisesti katson laskevaa 200. Mahdollinen nouto tapahtuu
0 vastausta · 736 lukukertaa
T
Tidsbrist: Hakasin äskettäin pois kaiken rappauksen kellaristani ja rappasin uudelleen. Hakemisen jälkeen kuurasin ensin seinät ja huuhtelin pois niin paljon kuin mahdollista irtonaisia partikkeleita. Pohjustin sitten levittämällä joitakin millimetrejä pohjalaastia. Silotin sitten tasaiseksi käyttämällä listoja, noin 9 mm paksuja. Nämä kohdistettiin ja kiinnitettiin ensin vähän laastilla,
1 vastaus · 575 lukukertaa
B
berne88: olen nyt puhunut erään kaverin kanssa, joka valmistaa ikkunoita, joten siitä tulee yksilasiset ikkunat ristikoin, nyt minun täytyy päättää ikkunoiden korkeus ja pitäisikö laittaa yksi iso ikkuna pitkille sivuille vai 2 kpl... tarvitsisin myös pienen mielipiteen siitä, miten ristikot pitäisi asettaa, kaikissa nykyisissä ikkunoissani on 6 ruutua ylhäällä,
9 vastausta · 10,1k lukukertaa
·
I
ingemarsson: Kyllä se tekee sen :)
4 vastausta · 2,5k lukukertaa
I
4 vastausta · 2,5k lukukertaa
Anna1984
Anna1984: Ok, saa käyttää kupévärmer mer valussa ja odottaa vielä muutaman viikon sitten :-)
8 vastausta · 13,8k lukukertaa
fremax
fremax: Sama syy ränneille kuin taloissa! On vain paras purra hapanta omenaa ja asentaa. Ystävällisin terveisin, fremax
1 vastaus · 3,6k lukukertaa
Oldboy
Oldboy: Nyt olet ehkä jo katkaissut, mutta kun ostin eilen klinkkeriä, olin tänään ulkona ja tarkastelin reunaa. Ne eivät ole viistottuja vaan tehty ikään kuin tuplavoileiväksi, jossa alempi voileipä on pari mm leveämpi, mikä antaa saman "toiminnon". En tiedä mitä ne (reunat/viistoaminen) tekevät, mutta jos se näyttää olevan yleisesti laattojen kohdalla, niin siihen on varmasti jokin
6 vastausta · 1,5k lukukertaa
mexitegel
mexitegel: Kiinnität raudat ulko- ja sisäpuolelle, jotta ne auttavat kantamaan kuormaa. Esimerkki: http://www.staket.nu/staket_liggande_vittstaket.html
8 vastausta · 15,0k lukukertaa
Matti_75
Matti_75: Julkisivutulppa, joka yltää betoniin asti, toimii yleensä parhaiten.
2 vastausta · 3,0k lukukertaa
S
smurfigast: Tuhannet kiitokset nopeasta vastauksesta!
2 vastausta · 5,2k lukukertaa
C
clipp: Hei ja kiitos näkemyksistä! Bengt
5 vastausta · 9,3k lukukertaa
·
C
5 vastausta · 9,3k lukukertaa
·
K
Kapten_Haddock: Hyvin todennäköisesti. Sitten ehkä se konkreettinen hengitysvaikeus, joka alkaa tuntua, lievenee;) Yst/
17 vastausta · 22,4k lukukertaa
·
L
Lolight: Pora metalliporalla ensin?
7 vastausta · 9,3k lukukertaa
·
KnockOnWood
KnockOnWood: Liima! PU-liima ja sitten pari 60 mm naulaa ylhäältä luulen, että toimisi hyvin :)
3 vastausta · 3,8k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.