MathiasS
MathiasS: Kyllä molempiin kysymyksiin.
16 vastausta · 4,4k lukukertaa
·
J
Jessica Loveryd: Jos käsityöläiset tekevät työn, kuinka paljon voi hintaerot vaihdella sileiden sisäkattojen ja puupaneelin välillä (onko se helmipaneeli, jota yleensä käytetään??)? Sisältäen materiaalin ja työn.
0 vastausta · 916 lukukertaa
50talshusBlg
50talshusBlg: Aion soittaa Woodylle ja kysyä mitä heillä on :) Soitin juuri Karl hedinille ja heillä oli :) järkevään hintaan lisäksi :D
2 vastausta · 1,4k lukukertaa
R
SBH: noin kuin lyö rumpua. vaikka ei suoranaisesti mene ympäriinsä lyöden seinille, niin mielestäni esimerkiksi, kun televisio tai stereo on päällä, tulee outo jälkikaiku
4 vastausta · 698 lukukertaa
A
Allinug: Parkettilattia näyttää olevan asennettu ilman minkäänlaista liikkumavaraa. On todella vaikea poistaa kipsilevyjä, jotka ovat puristuksessa lattian ja seinän välissä. Seinän ongelmia ei näyttäisi olevan, vaan vauriot ovat ilmeisesti syntyneet, kun parkettilattia asennettiin. Tämä seinä on pesutupaa vasten ja oli eristämätön, joten siihen lisätään nyt eristystä, jotta
12 vastausta · 8,3k lukukertaa
F
flaektrem: Ratkaisin sen näin. Kuvassa on toinen vaatekaappi, mutta ne ovat samanlaisia. Luulen, että tämä on kaikkein virtaviivaisin ratkaisu. [bild] [bild]
5 vastausta · 3,2k lukukertaa
·
PeterStrandberg
PeterStrandberg: Poraa kierteitetukirenkaan reikä säädettävään palikkaan, joka ruuvataan ulkopuolelta, pitää kaiken paikallaan eikä sinun tarvitse hitsata
11 vastausta · 14,9k lukukertaa
·
A
abel48: [bild] [bild]
2 vastausta · 8,1k lukukertaa
·
A
2 vastausta · 8,1k lukukertaa
·
Montören
Montören: [bild] Nyt olen saanut vedenliitännän kuntoon ja testannut hieman hiontaa. Olen hionut 400-hiomapalikalla kuvassa, olen myös säästänyt hieman raakaa betonia. Se oli hyvin nopea saada pinta sileäksi, Olen valanut Finja finbetongilla, joten se mitä näet kuvassa on kiviaines, ei huokosia. Minulla on aika paljon valetettavaa keittiööni, joten teen oman ketjun tästä, kun aloitan.
4 vastausta · 14,1k lukukertaa
·
P
MaxPax: En näe mitään ongelmaa siinä, että käyttää membranet seuraavana päivänä.
1 vastaus · 4,0k lukukertaa
P
PerOF: Hei jkemikal! Ilmaraon toiminta on teoreettisesti kosteuden poistaminen. Luultavasti sisäilman kosteus nousee ylös kattoon kuplahupun periaatteen mukaan. Vanhat katot, joissa on kylmälämpiö, eivät sisällä ilmaraoa. Jos nykyään käytetään kattoa ilmaraolla, ja joka on moderni standardi, ilmaraot ovat tarpeen molemmilla puolilla kattoa, jotta rakenne voi tuulettua. Mahdollisesti
1 vastaus · 4,6k lukukertaa
R
Roland112: niinpä, toivottavasti vanhat putket riittävät uuden seinän läpi nyt, kun laitetaan kiinnityslaasti ja laatat muovimaton sijaan?!
11 vastausta · 4,9k lukukertaa
P
PochM: Talo on osa 70-luvun puolivälin rivitalorakennusta.
5 vastausta · 1,1k lukukertaa
·
H
hojis: Hei Olen parhaillaan sisustamassa talomme yläkertaa ja minulla on nyt kysymys teille asiantuntijoille. Miten olette/millä tavalla olette tehneet tuulenohjaimen räystään kohdalla tuulirakoon asti? Olen nähnyt, että jotkut käyttävät tuulensuojaa ja toiset rakentavat rimoilla ja kovalevyllä. Sain toisen ajatuksen käyttää niitä laudanpaloja, jotka joka tapauksessa otan pois. Sahaan
0 vastausta · 1,8k lukukertaa
·
A
Avemo: Olen nähnyt huoneen, jossa oli 6 mm mahonkivaner pintamateriaalina. Se oli käsittelemätön ja pysyi siistinä, vaikka se oli jo monta vuotta vanha ja sijaitsi huoneessa, joka altistui jonkin verran kulumiselle. Tumma sileä pinta, josta Thomas puhuu, ei löydy merivanerista vaan muottivanerista.
5 vastausta · 6,9k lukukertaa
S
sune73: Joo, se ei tule ollenkaan hyvä! Käytä tavallista/katto kipsiä ja ruuvaa se cc30 harvassa 28x70 tai vastaavaa.
1 vastaus · 2,6k lukukertaa
hahalj
hahalj: Löysin tämän, voi toimia myös yksinkertaisuudessaan (lainattu kuva): [bild]
5 vastausta · 21,8k lukukertaa
·
F
falkn: [citat] Se oli spikplåtar mitä ajattelin, kirjoitin vain jotain muuta :P Jos laitat esimerkiksi 100x200 levyjä 4 kpl, olet turvallisesti vahvistanut sen.
8 vastausta · 7,5k lukukertaa
V
Vante: Mene osoitteeseen http://www.byggbeskrivningar.se/dimensionering
1 vastaus · 1,3k lukukertaa
K
Kristi_a_n: Kiitos inputista. :) Homma on se, että olen kohtuullisen haluton tekemään koko sisäkattoa uudelleen (joka on muuten tyylikäs), mutta ehkä siihen päädytään... joten, vaihtoehdot; A, levy, joka tekee valokuvatapetille eniten oikeutta tänään (tasainen alusta), mutta riski vahingoittaa kattoa tai B, tapetoida suoraan sisäkattoon (ehkä palautustapetilla alla?) ja sitten hyväksyä
2 vastausta · 1,7k lukukertaa
F
falkn: Todennäköisesti hometta seinärakenteessa upotettujen koolausten tai vastaavan takia. Vaikea korjata ilman suuria toimenpiteitä. Voi maalata eristevärillä, mutta olisi parasta poistaa ensin kaikki vanhat tapetit ja vastaavat. Minusta sinun pitäisi ottaa yhteyttä vuokranantajaasi tässä asiassa, koska sinun ei pitäisi joutua kattamaan näitä kustannuksia. Jos kyseessä on yhdistys, he
6 vastausta · 7,3k lukukertaa
Oldboy
Oldboy: Vaihtoehto 2 on paras. Se päästää sisään enemmän valoa. Kulman tulisi olla 10-20 astetta. Se ei ole niin tarkkaa. Muistaakseni laitoin kapeita masoniittisuikaleita (3 mm) vuorilautojen taakse ikkunan reunaa vasten. Ikkuna-altaiden/vuorilautojen syvyys oli noin 10 cm. Se toimi hyvin.
3 vastausta · 4,1k lukukertaa
·
Y
Yrrol: Beslagsboden B862KM http://www.fyndmax.se/p/inredning-3462/beslag-2857/dorrhandtag-inner-2870/dorrhandtag-beslagsboden-inner-67763.html#.Vbpg6Pmh-9I http://www.beslagsboden.se/products/doerrhandtag-inner/design/mattborstad-krom/b862km.aspx http://www.tradera.com/item/343329/237476478/2-st-dorrhandtag-beslagsboden-inner-b862km-mattkrom
2 vastausta · 1,5k lukukertaa
·
S
sblixten: [citat] Se on 405 etten unohda sitä. Varsinkin jos siellä roikkuu paljon pyykkiä, joka peittää sen. Sattuu niin p.... paljon lyödä päänsä siihen ;)
18 vastausta · 3,4k lukukertaa
·
T
Thomas_Blekinge: Minulla on samanlainen terassilla, joka kannattelee yläkertaa. Olen puhdistanut sen ja maalannut antrasiitiksi (tietenkin pohjamaalauksen jälkeen). Jopa vaimo sanoo, että siitä tuli hieno.
3 vastausta · 5,7k lukukertaa
·
J
jokamp: Ja näin ratkaisu toteutui: [bild] 5x30mm ruostumaton lattarauta 3 kpl M12 kierretangoilla. [bild] Yläpohjan sääntö kulkee hyvän matkan sydänseinän yli ja niin pitkälle ulkoseinän suuntaan kuin mahdollista. Toivottavasti se kestää :-) Lattarauta on upotettu palkkiin ja peitetään myöhemmin sopivalla puupalalla.
8 vastausta · 5,5k lukukertaa
·
C
cazz: mmm mutta ei siellä missä asun valitettavasti, olisin voinut ostaa sen eilen, mutta nyt on liian myöhäistä. Täytyy kokeilla ruuvata ne hieman vinosti.
5 vastausta · 3,3k lukukertaa
Åsa Lund
Åsa Lund: Ihan normaalia, jos ne ovat vain kuin hiuksia.
1 vastaus · 1,0k lukukertaa
K
Klicka: Voiko asentaa klikattavan lattian suoraan XPS-solumuovin päälle vai pitääkö ensin asentaa lattiaslastulevy? Ajattelin käyttää XPS:ää eristeenä betonilaatan päällä.
0 vastausta · 3,5k lukukertaa
thomas33
thomas33: Jos laitat pari OSB- tai vanerilevyä kanavamuovin päälle, niiden pitäisi kestää. Riippuu tietenkin rungosta, mutta jos se kestää kerroksen nuoskalunta taipumatta, ei ole ongelmaa, jos varovasti ryömit levyille.
7 vastausta · 2,3k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.