3 804 lukukertaa ·
3 vastausta
4k lukukertaa
3 vastausta
Kiinnitä käsijohde
Hei!
Minulla on yläkappale 120x95, joka kiinnitetään kolmeen tolppaan. Miten kiinnitän sen parhaiten?
Tolppaan, jonka päällä se lepää: vino ruuvi edestä/takaa alaspäin vai suoraan ylhäältä? Tolppa on 95x95.
Tolppiin, jotka kannattelevat kattoa: vino ruuvi ylhäältä, alhaalta vai sekä että? Tässä tolppa on 95x45 niin, että kapeampi sivu on samaan suuntaan kuin yläkappale. Olen sahannut yläkappaleen niin, että se ympäröi tolppaa.
Minulla on yläkappale 120x95, joka kiinnitetään kolmeen tolppaan. Miten kiinnitän sen parhaiten?
Tolppaan, jonka päällä se lepää: vino ruuvi edestä/takaa alaspäin vai suoraan ylhäältä? Tolppa on 95x95.
Tolppiin, jotka kannattelevat kattoa: vino ruuvi ylhäältä, alhaalta vai sekä että? Tässä tolppa on 95x45 niin, että kapeampi sivu on samaan suuntaan kuin yläkappale. Olen sahannut yläkappaleen niin, että se ympäröi tolppaa.
Mitä tulee yläpuomiin ja jos se on terassilla, olisin vinoruuvannut alhaalta pylvääseen ja sitten yläpuomiin, jotta ruuvinpäät eivät näkyisi ylhäällä. 80 ruuvit pienellä kannalla eivät näy parin päivän jälkeen.
Muuten kuva ei tekisi pahaa.
Muuten kuva ei tekisi pahaa.
Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
Liima!
PU-liima ja sitten pari 60 mm naulaa ylhäältä luulen, että toimisi hyvin
PU-liima ja sitten pari 60 mm naulaa ylhäältä luulen, että toimisi hyvin
Klikkaa tästä vastataksesi