Hei! Olen rakentamassa portaiden kaidetta uudelleen täällä kotona. Uudelleenkäytän osan liimapuupylväistä/rimoista, jotka ovat olleet siellä 40 vuotta sekä osan uudesta materiaalista.
Ajattelin upottaa ruuvit ja sitten tasoittaa ja maalata niiden yli.
Onko suuri riski, että ruuvit tarvitsevat jälkikiristystä? Onko fiksua odottaa ylitasoituksen kanssa talveen, kun talossa on kuivinta, jotta voi nähdä, tarvitsevatko ne kiristämistä silloin?