Jos lattialla on vettä, ehkä ei ole kovin hyvä idea laittaa pystysuoraan pelareiden päät suoraan klinkkeriin. pieni pala syllpapp jokaisen pilarin alle??? Ehkä toimii myös liukusuojana.

Jante

Jante sanoi:
Jos lattialle tulee vettä, ehkä ei ole kovin hyvä, jos päätypuu on suorassa kosketuksessa klinkkeriin pylväissä. pieni pätkä muovikalvoa jokaisen pylvään alle??? Saattaa toimia myös liukusuojana.

Jante
Mietin sitä, ja olin vähän kahden vaiheilla vedenalaisen suojan suhteen, mutta päätin jättää väliin. Jälkikäteen voin todeta, että se olisi ollut hyvä liukusuojana.
Kiitos mielipiteestä!

Viimeksi muokattu:
Olin asettanut hieman suuremman teräslevyn jokaisen pilarin alle jakamaan kuormaa.

Teräspalkki olisi myös ollut parempi vaihtoehto liimapuupalkin sijaan katossa. Sama kantavuuden omaava teräspalkki on puolet matalampi.

pelpet sanoi:
Olin asettanut hieman suuremman teräslevyn jokaisen pilarin alle jakamaan kuormitusta.

Teräspalkki olisi myös ollut edullisempi kattorakenteessa liimapuupalkin sijaan. Samalla kantavuudella teräspalkki on puolet matalampi.
Se on 405 etten unohda sitä. Varsinkin jos siellä roikkuu paljon pyykkiä, joka peittää sen.
Sattuu niin p.... paljon lyödä päänsä siihen ;)

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.