Olen purkanut seinän ja siellä on ruma ja ruosteinen teräspilari 65*65 mm (tiesin sen ennen kuin purin...)
Alueella on monia samanlaisia taloja ja monet ovat tehneet toimenpiteitä, mutta eri tavoilla.
Onko joku asiantuntija, joka voi antaa vinkkejä?
1) Jotkut ovat poistaneet sen ilman korvaamista. (Tätä en uskalla)
2) Vaihda kauniimpaan ruostumattomaan esimerkiksi pyöreään. Mutta mistä ihmeestä sellaisen ostaa?
3) Vaihda puiseen. Mutta kestääkö puu saman kantokyvyn? Minkä puun/mitat minun pitäisi valita?
4) Peitä olemassa oleva. Olen nähnyt monia esimerkkejä tästä, mutta on vaikeaa saada se näyttämään hyvältä!
Rivetyssä huoneessa näkyy ruosteinen teräspylväs, joka on puolet seinärungosta. Lattialla on sähkötyökalu ja kaapeleita.

• Ruma ja ruosteinen teräspilari osittain puretussa seinässä, ympärillä työkalut ja sisustus.
Viimeksi muokattu:
Hio ja maalaa? Ehkä laittaa vähän koukkuja ja saada erilainen takkitarroin?

Pyydä lähintä verstasta taivuttamaan kaksi U-profiilia 1 mm ruostumattomasta teräslevystä, 33x65x33 sisämitoituksella ja hieman ylioikaistuina niin, että ne jännittyvät hieman pylvään ympärille. Paina paikalleen - valmis.

Voi tehdä jotain vastaavaa, jos haluat pylvään olevan "pyöreä" myös - mittaa pylvään diagonaali ja pyydä verstasta rullaamaan ruostumattomasta teräslevystä putki, jonka sisähalkaisija on pylvään diagonaali. Jos voit laittaa tilapäisen telineen ja ottaa pylvään alas, voit pukea putken päälle ja nostaa pylvään takaisin. Muutoin, tee kaksi puolikasta ja hitsaa yhteen paikalla. On myös mahdollista kiinnittää puolikkaat poraamalla ja kierteittämällä pylvään nurkkiin ja lukitsemalla puolikkaat ruuveilla pylvääseen tai puolikkaisiin, jotka menevät hieman päällekkäin ja niitataan.

Etsi vain hyvä levytyöverstas, niin he tekevät tyylikkään ratkaisun (ei siis rakennuspeltiseppää tai sepänliikettä, vaan joku, joka on taitava sisustuksessa ja vastaavassa ruostumattomassa teräksessä).

Muuten - teräsharja ja maalaa.

Minulla on samanlainen terassilla, joka kannattelee yläkertaa. Olen puhdistanut sen ja maalannut antrasiitiksi (tietenkin pohjamaalauksen jälkeen). Jopa vaimo sanoo, että siitä tuli hieno.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.