11 251 lukukertaa ·
5 vastausta
11k lukukertaa
5 vastausta
hyvä / huono Nurkkasuojus ulkoisten kulmien kohdalla, Kipsi
Mitä kokemuksia teillä on ulkokulmien suojista kipsilevyille
onhan niitä monenlaisia vaihtoehtoja esim.:
ByggMax
Biltema tarjoaa useita sekä muovi- että metalliversioita
Gyproc jotka liimataan
onhan erilaisia metalleja tavallisissa rakennusliikkeissäkin, esim. tämä Krauta
tarvitsen yhden 2.9m ja yhden 2.4m - mikä rajoittaa tarjontaa hieman.
mutta kysymys on, mitkä kulmasuojat mielestänne ovat toimineet hyvin tai huonosti?
onhan niitä monenlaisia vaihtoehtoja esim.:
ByggMax
Biltema tarjoaa useita sekä muovi- että metalliversioita
Gyproc jotka liimataan
onhan erilaisia metalleja tavallisissa rakennusliikkeissäkin, esim. tämä Krauta
tarvitsen yhden 2.9m ja yhden 2.4m - mikä rajoittaa tarjontaa hieman.
mutta kysymys on, mitkä kulmasuojat mielestänne ovat toimineet hyvin tai huonosti?
Jäsen
· Stockholms Län
· 702 viestiä
Olen käyttänyt metallivariaatioita, mutta minulla ei ole sellaista pihtejä, joilla kiinnittää niitä, joten yleensä naulaan, tuntuu vähän puolivillaiselta naulata kipsiin, mutta kun tasoite on siellä, se on pysynyt.
Viimeksi käytin Gyprocin versiota, joka liimataan (suihkutin vedellä ennen asennusta), koska ne olivat leveämpiä (olin huolimaton), ne olivat ok, mutta käytin myös nitojaa kiinnitykseen.
Jos tekisin uudelleen, valitsisin luultavasti liimaversion (helppo myös leikata).
Viimeksi käytin Gyprocin versiota, joka liimataan (suihkutin vedellä ennen asennusta), koska ne olivat leveämpiä (olin huolimaton), ne olivat ok, mutta käytin myös nitojaa kiinnitykseen.
Jos tekisin uudelleen, valitsisin luultavasti liimaversion (helppo myös leikata).
Jäsen
· Stockholm
· 1 397 viestiä
Typerää nitojan kanssa. Suuri ruostumisriski.
Käytin gyprocia...
Lopulta kuitenkin.. Minulla oli aikaisemmin heikompi malli ja maalarit tuomitsivat ne, joten minun piti mennä Beijeriin ostamaan uudet.. Koko taloon ja työskennellä koko yö...
Mutta sitten tuli hyvä
Liimasin ja ruuvasin
Lopulta kuitenkin.. Minulla oli aikaisemmin heikompi malli ja maalarit tuomitsivat ne, joten minun piti mennä Beijeriin ostamaan uudet.. Koko taloon ja työskennellä koko yö...
Mutta sitten tuli hyvä
Liimasin ja ruuvasin
Klikkaa tästä vastataksesi