Hei!

Olen remontoimassa ja olen poistanut vanhan ovenkarmin. Tulos on, että lattiaan on tullut reikä plus joitakin muita ongelmia, kuten erilaiset lattialistat olohuoneessa ja eteisessä. Toinen ongelma on, että seinä ei ole täysin tasainen alas asti, joten tarvitsen jonkinlaisen listan peittämään sen (katso kuva).
Miten tämän voisi ratkaista tyylikkäästi hienolla siirtymällä listojen välillä eteisessä ja olohuoneessa ym.?
Vinkkejä kynnykseen?

En halua käyttää liikaa aikaa tai rahaa, mutta haluan silti saada sen suhteellisen siistiksi.

• Seinän ja lattian välinen rako sekä irtoavat lattialistat, seinässä epäyhtenäisyyksiä. Taustalla näkyy tikkaat.
  • Lattia kahden huoneen välillä, jossa on puulattia ja laminaatti, ja reuna ilman listaa. Näkyvissä on reunojen erilaisuus ja listaongelma.
  • Kuva seinästä ja lattianrajasta, jossa näkyy reikä lattialevyssä ja puuttuva lista seinän alareunassa lähellä oviaukkoa.
  • Tilan muutoskohta kahden huoneen välillä, puulistat ja seinä, joissa on aukkoja ja epätasaisuuksia, jotka kaipaavat korjausta ja saumojen tasoitusta.
Viimeksi muokattu:
Kynnys (tyyppi leveä lista) samasta materiaalista kuin korkein lattia, lattian reunasta ja ulos toisen yli jonkin matkaa.
Päättele molempien huonesokkeli ja aseta yksinkertainen, suora, matala sokkeli itse aukkoon, joka maalataan valkoiseksi (tai seinän väriseksi, jos se ei ole valkoinen).

Kiitos vinkistä, ei aavistustakaan mikä lattia on laitettu, koska se tehtiin ennen kuin muutin sisään, joten voi olla vaikeaa löytää samaa, mutta minun täytyy ratkaista se jotenkin. Ohut pieni lista, joka maalataan valkoiseksi, oli todella hyvä vinkki, kiitos siitä.

Tummempi näyttää tammi-parketilta ja tammi on yleisin puulaji kynnyksissä, joten sellaisia on kaikilla rakennusliikkeillä. Vaaleampi muistuttaa yhtä edullisimmista koivulaminaattilattioistamme, eikä senkään löytäminen pitäisi olla mahdotonta.
Ajattelen kynnystä, joka on tasainen ilman tasoeroja kuten mikä tahansa lauta.

Ok, aion mennä rautakauppaan ja katsoa, jos löydän jotain sopivaa.

Olisi mielenkiintoista nähdä tulos, jos jäät asumaan taloon?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.