F
fiskbuggaren: Olen melko varma, että minulla on ollut pl400 tuubissa.
5 vastausta · 8,2k lukukertaa
nimhed
nimhed: Iloinen?
4 vastausta · 2,1k lukukertaa
nimhed
4 vastausta · 2,1k lukukertaa
A
AG A: [citat] Ei ole mitään syytä käyttää painekyllästettyä, katoksen alla. Vielä parempi, jos käytät c24.
3 vastausta · 1,7k lukukertaa
M
mafo1974: Hei! Olen ottanut alas hauraita kattolistoja ja tarvitsen vaihtaa osia, mutta en onnistu tunnistamaan profiilia. Rakennustarvikkeista löytämäni varjolistat eivät lainkaan sovi, sillä ne ovat "paksumpia" kuin omani ja niissä on erilainen profiili. Ensisijaisesti haluan löytää samanlaisia listoja, joten etsin apua niiden tunnistamiseksi. Katso liitetty kuva. Jos joudun rakentamaan itse,
0 vastausta · 1,4k lukukertaa
·
D
danpih: GoForIt: minun olisi pitänyt käyttää ilmarakoa siellä alhaalla, sen tajuan nyt. Mutta valitettavasti aluksi ajattelin, että paneelin raot riittäisivät, ja sitten muutin mieltäni ja käytin ilmarakoa ylhäällä. Olin kuitenkin jo laittanut puolet paneelista paikoilleen, kun muutin mieltäni. -.- Meillä on kuitenkin todella kuiva kellari, mistä olen iloinen, mutta yritän silti tehdä
10 vastausta · 1,6k lukukertaa
·
Immobil
Immobil: Staircon, ammattilaisten ohjelma ......:cool:
7 vastausta · 10,9k lukukertaa
·
D
Dr.SiC: Samaa mieltä, mutta se on todella jyrkkä portaikko ja niillä on yleensä suurempi askelkorkeus, en kuitenkaan löydä suositusta siitä kuinka korkea sen pitäisi olla. Mutta portaikkokäyrän mukaan, johon laitoin linkin, sen pitäisi olla 23 sillä askelmien syvyydellä, jotta siinä on mukava kävellä...
2 vastausta · 5,3k lukukertaa
1
123abc: http://m.clasohlson.com/se/H%C3%A5ls%C3%A5gsh%C3%A5llare-Cotech/Pr408905000 Tai tarkoititko porakonetta?
1 vastaus · 1,7k lukukertaa
GoForIt
GoForIt: Vähän betonia?
1 vastaus · 3,9k lukukertaa
·
anders07
anders07: [citat] Kyllä, lopulta se oli kipsin levittämistä... :banghead: Päätös syntyi, kun vuokrasin betonisahan toiseen projektiin ja huomasin, että vuokrafirmassa oli myös Flex-kirahvi betonihiomakoneella. Paluumatkalla vuokrafirmasta minulla oli kirahvi ja massiivinen pölynimuri takaluukussa, ja nauroin sitten suurimpia reunoja niin, että ne olisivat vähemmän tai enemmän tasaisia. Voi
9 vastausta · 10,3k lukukertaa
·
S
Stuff: Laitonta se ei todellakaan ole. Voit täyttää kellarin sahanpurulla ja kasvattaa homeita, jos haluat, se on sinun kellarisi eikä ole olemassa lakeja, jotka säännöstelisivät tätä. Jos kellari on niin kuiva kuin sanot, ei ole ongelmaa käyttää puuta väliseinänä, mutta suoraa yhteyttä lattian betonin tai ulkoseinien kanssa tulisi ehdottomasti välttää. 5 cm rako alapuolella
2 vastausta · 2,6k lukukertaa
M
MissAnpassad: Jo jonkin verran googlattua tiedän, että ne kutsutaan Verstellschraube saksaksi ja että pitää käyttää islagsmuttrar oven asettamiseen. Riittääkö koko M10?
1 vastaus · 1,7k lukukertaa
F
falkn: Yksi vinkki tulevaisuuteen on pestä seinät imuroinnin jälkeen. Minä pesen aina suoralla lattiamopilla ja käytän målartvätt ennen kuin teen laajapohjamaalauksen ja pohjustuksen. Sillä tavalla saa kaiken pölyn pois.
7 vastausta · 4,8k lukukertaa
S
Snoflinga: Kiitos vastauksestasi, aion ottaa häneen yhteyttä.
2 vastausta · 2,3k lukukertaa
V
volvo15: Okei okei. Olen puhunut sähköasentajan kanssa, joka sanoo, että hänellä on joitakin 20-letkuja esim. mediaan ja lieteen jne. Muuten olisi toiminut ohuempi rima kipsilevyn alla. Mutta annan hänen vetää letkunsa ensin ja sitten teen jonkin patenttiratkaisun niillä paikoilla, joihin tiedän, että ripustetaan paljon tavaraa. Kaikista sisäseinistä tulee OSB, joten toivo ei ole täysin
11 vastausta · 3,7k lukukertaa
·
T
Trollskidan: Betoniruuvit ovat upeita, jos ne ovat oikeita seiniä, valetut prehab-seinät ja ei mitään huokoista. Ripustaa portaiden kannattimet ja muuta niiden avulla. Voidaan irrottaa kuten tavallinen ruuvi mutterilla. Mutta monet eivät usko, että ne toimivat. He käyttivät erilaisia iskuankkureita yms. ennen kuin näytin, kuinka hyvin ne toimivat.
15 vastausta · 14,1k lukukertaa
·
S
Snoflinga: Tiedättekö taitavan katsastusmiehen/naisen Skånessa/Hallandissa?
26 vastausta · 5,1k lukukertaa
·
nimhed
nimhed: Ok, huippua!
3 vastausta · 3,9k lukukertaa
nimhed
3 vastausta · 3,9k lukukertaa
M
Mattias_Eson: Jos aiot vain paikata uudelleen reiän, tavallinen säkkibetoni toimii erinomaisesti. Levitä vähän primeria vanhalle betonille ennen, jotta se kiinnittyy kunnolla. Kun betoni on kuivunut sen verran, että siihen tuskin jää jalanjälkiä, voit alkaa käsitellä pintaa haluttuun viimeistelyyn (luultavasti hankaamalla ja teräshiertämällä sen)
1 vastaus · 1,3k lukukertaa
M
Matstj: Sen pitää olla enintään 1,5 m, etäisyys välillä.
1 vastaus · 5,8k lukukertaa
·
S
scim: Nyt kun olen saanut pois rappauksen niin minulla on kyllä melko "yksinkertaista", mutta tuo helvetin puukuitueristys aiheutti enemmän ongelmia kuin osasin aavistaa. Kun vihdoin olin hakannut kaiken pois, alusta oli aivan liian epätasainen kulmahiomakoneen pölysuojalle, ja lisäksi viimeinen pölyimurin pussi meni rikki (loistava valmistautuminen ja ajoitus minun osaltani), joten jouduin
16 vastausta · 25,8k lukukertaa
·
Karl_Pedal
Karl_Pedal: Loistavaa, kiitos hyvistä vinkeistä! Ajatuksena on, että vesi voidaan ohjata viemäriin, jos tulisi jonkinlainen vuoto, joten tuo keittiöversio näyttää aivan loistavalta.
6 vastausta · 3,5k lukukertaa
V
V1K1NG: ok kiitos
48 vastausta · 76,9k lukukertaa
·
V
48 vastausta · 76,9k lukukertaa
·
A
Atom: Se saattaa olla, että rakennamme uuden. Kolmannen kerran. Nyt mietimme teollisuustekniikkaa. Että se menisi nopeasti, edullisesti ja hyvin eristettynä. Ajattelemme valmiita paneeleja, joissa on pellit molemmin puolin (aaltoileva) ja 250-300 mm PU välissä. Tällä hetkellä on saatavilla vain osia, joissa on 120 mm. Perustuksina tavallinen laatta. Katto - samat osat kuin seinään. Koko
0 vastausta · 1,2k lukukertaa
S
Snoflinga: eikö rakennusyritys ole vastuussa siitä?
2 vastausta · 2,2k lukukertaa
A
andeol: Kiitos, löysin mustaa vindpappia Byggmaxista, joten se ratkesi.
2 vastausta · 1,5k lukukertaa
·
Ö
Österby: Kiitos kaikista vinkeistä, palaan lopputuloksen kanssa myöhemmin.
5 vastausta · 4,3k lukukertaa
·
K
KumlaEkeby: Toimii oikein hyvin sisäänrakennettuna :). Liitän kuvan sisäänrakennetuista PAX-kaapeistamme. [bild]
2 vastausta · 1,7k lukukertaa
·
T
Torbjörn Andersson: Kiitos Robo, se selvisi melko hyvin, kun kurkistin levyn alle mitä tarkoitit :) Mutta historialle: levy oli "Normal 13 (Typ A) 1200 x 2500" ja siinä on paperi alla. Käytän puuliimaa, niin katsotaan, mihin päädymme ;)
2 vastausta · 1,8k lukukertaa
H
Hoffmeister: [citat] Talo on 1900-luvun alusta.. mutta täysin uudistettu. En tiedä miltä katto yleensä näyttää. Mutta ovatko glesen mahdollisesti suoraan kipsin alla? Ja sitten höyrynsuoja gleen ja kattotuolin välissä? Okei, joten rakennan ensin pitkän seinän ja verhon sen puolen, johon toinen seinä tulee kulmassa vastaan, OSB:llä ja kipsillä. Sitten vain asetan tukipuun ulkoseinään ja yhden
8 vastausta · 11,2k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.