S
scim: Pysähdy! Ei koskaan pidä käyttää vahvempaa laastia kuin mitä käytetään alustana. Jos talo on vuodelta -51, seinissä on todennäköisesti kalkkilaasti ja silloin pitää käyttää kalkkilaastia. Jos aiot käyttää jotain vahvempaa (B tai C-laasti), sinun täytyy ensin poistaa kaikki olemassa oleva laasti betonireikäkivelle asti. Kipsilaasti on täysin väärä valinta kellarissa.
6 vastausta · 3,0k lukukertaa
·
D
Distordera: Olin suunnitellut tekeväni ei-suojakanttisen seinän suorakulmaiseksi. Ongelma on, että savupiippu ei ole suorakulmainen, ja minulla on myös tarve käyttää mahdollisimman ohuita koolareita tilan puutteen vuoksi. Suunnitelmana oli käyttää mahdollisimman lyhyitä ruuveja kiinnittääkseni koolarit seinään ja sitten käyttää niin lyhyitä kipsiruuveja kuin mahdollista. Käsikirja sanoo
0 vastausta · 1,1k lukukertaa
·
Putten
Putten: Minulla on kiilattu lankkulattia, joka peittää noin 35 neliömetrin pinta-alan, paksuus 65 mm ja se on ylimääräinen talon kunnostuksen ja pohjaratkaisun muutoksen vuoksi. Tämä yhdessä sen kanssa, että aion valaa lattialaatan lattialämmityksellä, tekee tästä lattiasta epäsopivan tässä yhteydessä (valitettavasti) ensimmäinen dokumentoitu asennus tapahtui vuonna 1847 toisessa
0 vastausta · 925 lukukertaa
·
MathiasS
MathiasS: Tässä on käännös: kyllä!
5 vastausta · 1,7k lukukertaa
Z
ZipLock: [citat] Joo, se voisi olla vaihtoehto, mutta en ole koskaan työskennellyt kevytbetonin kanssa ja uusi seinä tulee olemaan seinäkaappeja, joten mielestäni runkorakenteet ja levyt ovat parempia.
8 vastausta · 1,9k lukukertaa
·
L
lassaserik: Miten menee tuulensuojan ja puhallusvillan eristyksen kanssa? Painuuko puhallusvilla ulospäin kohti julkisivupaneelia silloin?
21 vastausta · 14,4k lukukertaa
S
snowjim: Kiitos, joo toggler ovat ilmeisen suosittuja, mutta valitsin silti käyttää metalexpander 6E, koska olen aiemmin asentanut TV:ni sellaisilla. Tämä kipsilevylle tarkoitettu versio toimi todella hyvin, vaikka kipsilevy oli epätavallisen paksu. Tärkeää on käyttää expander-työkalua, koska se varmistaa oikean asennon, jossa expandin palat asettuvat oikein, eikä se myöskään vahingoita
2 vastausta · 5,5k lukukertaa
C
ccf: Rakentajani käyttivät mikrolit plus -tasoitusta saumojen yli (ensin he pyöristivät kulmia hieman hiekkapaperilla, antaa pehmeämmän tunteen huoneessa ja sattuu vähemmän, jos lyö otsan kulmaan :) ).
5 vastausta · 4,0k lukukertaa
·
J
Jo-han: [citat] Hei Vanha ketju, mutta erittäin ajankohtainen minulle... Minulla on vastaava kuvaus (levitetyt levyt) rakennuslupa-asiakirjoissani vuodelta 1968, mutta en saa selvää, miten se oikeastaan on tehty. Jos olet vielä aktiivinen, niin kerro mielelläni miten meni ja miltä se näytti. Onnistuitko paikantamaan, missä "raja" peruslaatan/lattian välillä kulki? Kuinka paksu oli lattiasi?
7 vastausta · 7,0k lukukertaa
L
Lutte: Niiden valmistaminen voi tulla kalliiksi, jos niitä on paljon, sillä leikkaaminen, stansaus ja taivutus vievät nopeasti tunteja. Sen sijaan sähköasentajat käyttävät L-rautaisia asennuskiskoja, joissa on pitkulaisia reikiä. En ole itse epileptriker, joten en tiedä enempää Toinen vaihtoehto on käyttää tavallisia L-rautoja ja käyttää itseporautuvia ruuveja eli palkkiruuveja.
4 vastausta · 1,1k lukukertaa
L
LångeJan: Hei Lars Näin tämän hieman vanhemman viestin, mutta ajattelin joka tapauksessa kysyä, miten se meni? Ajattelen samaa ja haluan muuttaa 2 kattotuolia saadakseni pienen huoneen ullakolle. Terveisin Anders
1 vastaus · 1,6k lukukertaa
4
48:an: Anna siinä tapauksessa mielellään vinkkejä.
0 vastausta · 628 lukukertaa
F
Fangorn: Kiitos vinkistä! Me repimme koko seinän tavallisella kasvomaskilla ja se tuntuu ihan hyvältä. Aion palkata firman korjaamaan kylpyhuoneen, he tarkistivat kosteudella mittarilla ja puu oli täysin kuivaa, joten luulen, että he käyttävät homeensuoja-ainetta.
3 vastausta · 3,8k lukukertaa
·
J
jpeuron: Kiitos paljon avustasi jtl, arvostan sitä suuresti. Olen juuri hankkinut universaalitulpan ja ruuvin, aion asentaa hyllyt tänään. Hyvää päivää!
6 vastausta · 12,1k lukukertaa
·
Andreas Lundgren
Andreas Lundgren: Hei! Puhuin vanhan rakennusmiehen kanssa, tiedäthän sellaisen vanhan ajan yhdistetyn rakennusmiehen ja insinöörin, joka "tietää kaiken". Hän sanoi, että minun pitäisi sekoittaa löysä laasti sementistä ja vedestä, ja laittaa muutama tippa tiskiainetta vähentämään pintajännitystä, ja sitten "maalata" tämä vastarakennetulle seinälleni (muurilohko ja muurauslaasti) vahvistamaan
0 vastausta · 3,3k lukukertaa
L
larsdavid: Kiitos vastauksesta. Nyt tiedän, miten minun tulisi toimia.
8 vastausta · 2,2k lukukertaa
·
B
byggarebo2: Hei! Haluaisin saada vinkkejä edullisista pylväistä ulkokäyttöön. Niiden tulisi olla 2,7 metriä pitkiä ja 200 mm halkaisijaltaan. Tarvitsen 8 kpl... Mielestäni ne, jotka olen löytänyt, ovat melko kalliita. Kiitollinen avusta!
0 vastausta · 738 lukukertaa
bax
bax: Yksinkertainen katto. Muutamasta palkista ja isosta kertakäyttöpeitteestä, se menee varmaan p----leen kun märkää lunta tulee, mutta olet ainakin kokeillut.
9 vastausta · 7,2k lukukertaa
·
Semiproffset
Semiproffset: [citat] Sandspackel on tarkoitettu vain kipsilevyille seinillä. Se kuitenkin halkeaa, jos käytät sitä..
4 vastausta · 9,2k lukukertaa
J
Jessnet: No sitten otan 45x95.
J
bjolo360
bjolo360: Hei! Jotta maksimoitaisiin valon määrä, suunnittelemme asettavamme ikkunan kylpyhuoneen oven yläpuolelle. Uskotteko, että siihen pitäisi asentaa kaksinkertainen lasitus äänenvaimennuksen vuoksi? (Ei haluta kuulla kaikkea, mitä siellä tapahtuu) Epäilen, että suurin osa äänistä kulkee oven (tai ovenrakojen, niin sanoakseni) kautta, joten vaikuttaako sillä merkitystä? Minulla on
0 vastausta · 1,9k lukukertaa
D
Duqqa: [citat] Kaava näyttää tältä: w=q*Cpe W on ulkoinen tuulikuorma q= karakteristinen tuulipaine (korkeus) Cpe= muototekijä
4 vastausta · 1,8k lukukertaa
S
stoffe88: [citat] En valitettavasti ymmärrä mitä tarkoitat, voisiko se tarkentaa? [citat] Etsin tätä perjantaina mutta en löytänyt mitään, etsin kuvia googlelta ja löysin "Hängbleck" Kiitos!
5 vastausta · 1,6k lukukertaa
·
Åsa Lund
Åsa Lund: Testaa kosteusmittarilla, onko kosteutta jäljellä. Kuinka hankalaksi se tulee riippuu siitä, mitä on katon päällä.
3 vastausta · 1,1k lukukertaa
·
C
ccf: Tiedän, että tämä on vanha ketju, mutta löysin tämän korkkilistan: http://parketbg.ru/product/gibkiy-probkovyiy-plintus-60x10mm.html#r_dlg%5B0%5D/0/ [bild]
8 vastausta · 20,4k lukukertaa
·
N
ngtop: Hei! Aiomme rakentaa talon, joka muistuttaa Eksjön Solängenia: http://www.eksjohus.se/wp-content/uploads/2015/02/Solangen_2015.pdf mutta se ei ole aivan samanlainen. Koska haluamme rapatun julkisivun ja sukulaisemme on tarjoutunut tekemään rappauksen, pohdimme kuinka suuri materiaalikustannus olisi verrattuna vaakasuuntaiseen puupaneeliin? Arvioiden mukaan. Arvostamme kaikkia vastauksia,
0 vastausta · 2,4k lukukertaa
slacker
slacker: Kompassi tekee tehtävän yhtä helpoksi, aseta kompassin leveys suurimpaan etäisyyteen - Aseta aine tolppaa/palkkia vasten, sijoita kompassi 90 astetta tolppaan/palkkiin nähden ja seuraa ääriviivaa piirtämällä aineeseen, joka tullaan asentamaan. Sahaa pois ja sen pitäisi sopia täydellisesti! Käytän tätä menetelmää useimmiten laittaessani lattiaa epätasaisille pinnoille, mutta
2 vastausta · 1,9k lukukertaa
A
Abdirahim: Kiitos avusta!! :) Jep! sain ison 0 siitä. En saanut tilaisuutta kysyä opettajalta. Minulla on toinen kysymys, johon sain väärän vastauksen, voisitko auttaa minua sen kanssa?
6 vastausta · 4,7k lukukertaa
P
SBH: voihan sitä haluta epätasaista myös ;)
3 vastausta · 2,1k lukukertaa
S
Stefan1972: helpoin tapa on varmaan mennä ullakolle ja katsoa? Näet heti, onko sinulla alas meneviä tukia, jotka lepäävät jonkin päällä, joka puolestaan lepää alemmalla rakenteella?
4 vastausta · 3,0k lukukertaa
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.