Olen sahannut muutamia ikkunalaudat sormijatketusta tammesta, käsittelemättömiä, ne ovat vääntyneet noin 4-5 mm diagonaalissa niin, että yksi kulma nousee ylös... Olen yrittänyt laittaa ne puristuksiin puristimilla saadakseni ne suoriksi, mutta ne vain palaavat takaisin, ehkä parani hieman, mutta näkyy edelleen selvästi. Koko on noin 1100x270x27 mm.

Mitä voi tehdä pelastaakseen ne nyt jälkeenpäin?

Olen ajatellut kiristää kulman kiinni asennuksen aikana niin, että ne ovat suorassa ja sitten toivon :thumbup: että ne pysyvät siinä, mutta olen erittäin epäröivä..

Voisin yrittää uudelleen puristimien kanssa, mutta laittaa etäisyyksiä ympäriinsä paitsi kulman, joka on liian korkea, ja siten saada se suoraan kun vapauttaa puristimet?

Se on vain asentaa.

ok, sitten minun täytyy pakottaa yksi kulma alas, jotta ne asettuvat nätisti, olen ajatellut kiinnittää kaksi lattarautaa kuin kouruna, jossa alapuolella on koneistettu ura, johon voin kiilata ruuvin pään, jonka olen kiinnittänyt sisäseinään. Voisiko tämä toimia vai onko olemassa parempia tapoja tehdä se?

Metallilevyt kiinnitettynä seinään; kuvassa näkyy kiinnitysratkaisu rakennus- tai remonttiprojektia varten, jossa levyt muodostavat kiilan seinää vasten.

Jos se on palkkien päällä, esiporaa ja ruuvaa lyhyiltä sivuilta esimerkiksi lattiaruuvilla tai paneeliruuvilla. Jos reiät eivät peity ikkunalistojen alle, täytä ne oikean värisellä silikonilla.

stoffe88 sanoi:
ok, då måste jag tvinga ner ett av hörnen för att de ska ligga snyggt, jag har tänkt mig att fästa två plattjärn som en klyka med ett fräst spår under där jag kan kila en skruvskalle som jag har fäst i innerväggen. Kan detta fungera eller finns det bättre sätt att göra det på?]
On olemassa valmiita kiinnikkeitä, kuten avaimenreiän kanssa, juuri tähän tarkoitukseen.

Fixar_Krille sanoi:
Jos se on koolausten päällä niin esiporaa ja kiinnitä ruuvit lyhyissä päissä esimerkiksi lattiaruuvi tai paneeliruuvi käyttäen. Jos reiät eivät tule piiloon smygeillä, joudut täyttämään ne oikean värisellä silikonilla.
En valitettavasti ymmärrä mitä tarkoitat, voisiko se tarkentaa?

andersmc sanoi:
On valmiita kiinnikkeitä, kuten avaimenreiän kanssa, juuri tähän tarkoitukseen.
Etsin tätä perjantaina mutta en löytänyt mitään, etsin kuvia googlelta ja löysin "Hängbleck" Kiitos!

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.