20 341 lukukertaa ·
8 vastausta
20k lukukertaa
8 vastausta
Onko olemassa taipuisia jalkalistoja?
Hei! Meillä on lattia-alue portaikon vieressä, joka on kaareva. Portaikon yhteydessä on pieni tasanne, ja talon alkuperäinen omistaja on leikannut kaarevat lattianpalat ja upottanut ne. Nyt aiomme asentaa uuden lattian vanhan päälle, ja kohtaamme hankalan ongelman.
Onko olemassa lattialistoja, joita voi taivuttaa? Paras ratkaisu olisi jonkinlainen puolipaneeli, mutta muuten jokin tavallinen lattialista joustavasta materiaalista? Olen etsinyt Googlesta, mutta en ole löytänyt mitään.
Onko olemassa lattialistoja, joita voi taivuttaa? Paras ratkaisu olisi jonkinlainen puolipaneeli, mutta muuten jokin tavallinen lattialista joustavasta materiaalista? Olen etsinyt Googlesta, mutta en ole löytänyt mitään.
Ystävä osti tavallisia jalkalistoja, mutta OBS oksattomia. Hän otti Ventrör ja teippasi toisen pään. Laittoi listat putkeen ja asetti tapetnedtagarmaskin (kuumailmahöyry) putken avoimeen päähän. Sen jälkeen saattoi 10-20 minuutin kuluttua nopeasti asettaa listat kaarevaa seinää vasten ja naulata ne paikalleen. On pysynyt loistavasti!
R
Raecer11
Uudisasukas
· Västra Götaland
· 236 viestiä
Raecer11
Uudisasukas
- Västra Götaland
- 236 viestiä
Primo listat ovat muovia ja erittäin taipuisia
Kävin kaikkien ÅF:ien luona heidän kotisivujensa mukaan kunnassani, mutta kukaan ei tiennyt mitään..
Löysin sattumalta koko valikoiman jem&fixistä
Kävin kaikkien ÅF:ien luona heidän kotisivujensa mukaan kunnassani, mutta kukaan ei tiennyt mitään..
Löysin sattumalta koko valikoiman jem&fixistä
Muovilistat kuulostivat selvästi kiinnostavilta, vaikka myös höyrytetty versio kuulosti kivalta!
Katsoin Jem & Fix -sivustolta, mutta en löytänyt mitään asiasta valitettavasti. Kysymys on, kannattaako ottaa riski ja mennä sinne sattuman varassa, oliko siitä kauan kun ostit Ryssi?
Katsoin Jem & Fix -sivustolta, mutta en löytänyt mitään asiasta valitettavasti. Kysymys on, kannattaako ottaa riski ja mennä sinne sattuman varassa, oliko siitä kauan kun ostit Ryssi?
R
Raecer11
Uudisasukas
· Västra Götaland
· 236 viestiä
Raecer11
Uudisasukas
- Västra Götaland
- 236 viestiä
Heidän verkkosivusto ei ole paras, mutta soita ajankohtaiseen liikkeeseen ja kysy, onko heillä valikoimaa.
Minun liikkeessäni heillä on täydellinen järjestelmä primo-listoista, eli varastotavaraa.
Minun liikkeessäni heillä on täydellinen järjestelmä primo-listoista, eli varastotavaraa.
http://www.dinbyggare.se/communicate/artiklar/article.aspx?id=4980
Edullisesti käytä oksatonta mäntyä, ellei säde ole liian pieni havupuulle, tarvitset joko jigin, jos et taivuta paikan päällä, hiotaan ja maalataan paikan päällä sitten tietenkin
Edullisesti käytä oksatonta mäntyä, ellei säde ole liian pieni havupuulle, tarvitset joko jigin, jos et taivuta paikan päällä, hiotaan ja maalataan paikan päällä sitten tietenkin
Klikkaa tästä vastataksesi