Hei

Olen purkanut kylpyhuoneen ja aion tehdä siitä hieman suuremman. Näyttää olevan kaakelia kipsilevyillä puuseinillä. Luulen, että puussa on home/rumuus. Tuntuu kuivalta. Onko se hometta? Voinko purkaa sen itse tavallisella kasvomaskilla ja viedä kaatopaikalle?

Onko pölyn leviäminen talossa riski? Miten teidän mielestänne minun pitäisi tehdä?

Kylpyhuoneen remontti, näkyvissä putki, seinän puupaneelit ja rikkoutuneita kipsilevyjä. Mahdollista hometta ja kuivaa puuta.

Kylpyhuoneen purettu vanha seinä, jossa näkyy mahdollisesti hometta kosteuden aiheuttamana, paljastaen puupaneelit ruuvausjäljillä.

Ei näytä kovin pahalta siltä osalta, joka näkyy. Voit toki repiä myös laudat tai pestä pois sekä käyttää homeenestokäsittelyä. Jos sitten rakennetaan kosteussululla, sitä ei pitäisi tapahtua uudestaan. Tarkista ensin, ettei kosteus ole tullut muualta. Bauhaus ja maaliliike tarjoavat hyviä tuotteita tähän. Jos haluat olla varma, tekevät yritykset tämän ja antavat 5 vuoden takuun.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkään
Fangorn
  • Laddar…
Biltemasta löytyy täysin kelvollisia kasvomaskeja suodattimilla ym. noin sadalla kruunulla. Vain vinkki!

• Tykkään
Fangorn
  • Laddar…
Kiitos vinkistä! Me repimme koko seinän tavallisella kasvomaskilla ja se tuntuu ihan hyvältä. Aion palkata firman korjaamaan kylpyhuoneen, he tarkistivat kosteudella mittarilla ja puu oli täysin kuivaa, joten luulen, että he käyttävät homeensuoja-ainetta.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.