Promiscuos Monkey
Promiscuos Monkey: [citat] Ei ole pieni tontti, 800 m2 Sijaitsee pienen joen varrella. Luulen, että he eivät halua liikaa rakentamista siellä. Jos kaikki toteutuu ja siihen on pitkä matka, voin istua verannalla ja onkia. Minulla on nyt 140 m2 nykyisessä talossani täällä. 40 m2 on oikeastaan liian vähän ja 140 m2 aivan liikaa. On paljon tontteja, jotka sallivat enemmän kuin 40 m2, mutta emme ole niin
4 vastausta · 1,1k lukukertaa
·
J
jakobmagnusson: [citat] Hei Marlene, Mitä merkkiä käytitte talossanne? Luulen, että haluan titaanisinkin jyrkillä kulmilla, en löydä... Terveisin, Jakob
25 vastausta · 82,5k lukukertaa
·
Peter2400
Peter2400: Valitettavasti en tiedä kuka voisi auttaa sinua, mutta ehkä plusprisol riittää Se on noin 1 m halkaisijaltaan olevina rinkuloina ja on huomattavasti helpompi taivuttaa, jos haluat säätää. http://www.rinkabyror.se/artikel/plusprisol-28-mm/?select=true
1 vastaus · 3,2k lukukertaa
Peter2400
Peter2400: Mitä aiot sitten peittää lastulevyllä? Minä olisin varmaan, kuten sanoit, varovasti täyttänyt raon vaahdolla, osta pistooli ja löysä pullo, kertakäyttöpullot eivät toimi pieniin. Sitten olisin saumannut, mutta hyvällä ylitettävällä pehmeällä saumalla, esim. Tec7.
1 vastaus · 2,0k lukukertaa
·
Krillew
Krillew: Mietin, oletteko te ketjun aloittajat edelleen paikalla... Siitä on jo muutama vuosi. Mietin, maalaatteko suoraan tasoituksen jälkeen vai liimaatteko ensin kankaan kattoon. Olemme aloittamassa olohuoneen maalausta, mutta se on noin 60 m², joten ei ole mukavaa liimata kangasta. Tulevatko saumat näkymättömäksi, jos vain maalaa suoraan. Jos katson ketjua, näyttää siltä, että maalaatte
7 vastausta · 22,3k lukukertaa
·
MathiasS
MathiasS: Ei mitään ongelmia, pari 6mm ruuvia kummassakin päässä pitää tämän helposti. Paneeli pysyy ongelmitta.
3 vastausta · 5,1k lukukertaa
·
M
magnetens: Tarvitsisin hyviä ideoita siitä, miten edetä näiden suurten sorvattujen pylväiden kanssa, jotka ovat alkaneet nopeasti lahota alapäästään, koska ne on asetettu suoraan terassille ja imevät vettä erittäin hyvin. [bild] [bild] [bild] Sivulta, pylväs on vasemmalla (näkyy hieman huonosti)
0 vastausta · 9,3k lukukertaa
·
anders07
anders07: Flytfix (varmavesiletkun ja alumiinin kanssa yhteensopiva, esim. Kiilto flytfix) ja sitten 12 mm: n lattiakipsi tekisin...
5 vastausta · 6,7k lukukertaa
M
Mattias_Eson: Poikkipalkilla ei ole tukea alhaalta päin? Se roikkuu vain 45×95:ssa kiinni olevassa ruuvissa? Ei, se ei ole hyvä ratkaisu.
2 vastausta · 1,8k lukukertaa
·
M
Mattias_Eson: Joo, niiden ei pitäisi olla mitään ongelmaa. Ja käytäthän kai jalkoja kaappien alla?
2 vastausta · 804 lukukertaa
O
oceanis: 23 mm kipsilevyssä tarkoittaa, että olet porannut laatan ja kipsilevyn läpi, ja nyt sinulla on puulevy tai teräsprofiili, johon yrität porata. Sds betoniporanterä ei toimi kummassakaan. Kipsi/puuseinässä sinun pitäisi ruuvata puulevyyn silikonilla reikiin, edellyttäen, että sinulla on vaneri kipsin takana, muuten sen takana täytyy olla lyhyt katkaisu. Sinun ei pitäisi koskaan porata
3 vastausta · 3,1k lukukertaa
Björn Melander
Björn Melander: Hyvä, kiitos paljon!
2 vastausta · 886 lukukertaa
O
oceanis: Puutalokasarmissa on käytännössä aina puurunko, joka kantaa kaikki osansa. Välissä oleva muuratus ja puurunkoon sisältyvä ei normaalisti ole kantava, joten uskon, että kuvissasi näkyvä on erittäin todennäköisesti kantavaa. Ylimmässä kuvassa näkyvä näyttää olevan aluspalkki ja pilari/tolppa, ja tämä on ehdottomasti kantavaa talon rakenteessa. Mutta kaikki on korjattavissa,
1 vastaus · 8,5k lukukertaa
·
J
Jacon: Sinulla on varmaankin oikeassa porausreikä huonosti puhdistettu sekä sama pituus kuin plugi.
16 vastausta · 27,0k lukukertaa
·
Peter2400
Peter2400: En tiedä onko se hyvä idea, mutta kiviliiman käyttö pitäisi olla näppärää, jos yksi pullo vastaa 25 kg laastia, niin hintakaan ei ole niin paha. Pitäisi riittää yksi nauha ympärille ja yksi keskelle. http://www.illbruck.com/sv_SE/produkter/soek-produkter/product/pu700-stenlim/ Parempi hinta täällä, http://www.biltema.se/sv/Bygg/Kemikalier/Lim/Stenlim-2000029972/
4 vastausta · 9,2k lukukertaa
Peter2400
Peter2400: Herra Hysteres, eikö tarvitse kiinnittää seinätelinettä, johon linkkasit, lattiaan. On vaikea ymmärtää, miten se voisi olla vakaa, ellei sitä pultata kiinni.
14 vastausta · 4,2k lukukertaa
Exostor
Exostor: Ah, vedän yhtäläisyysmerkin mellan duk och diffuusioavoin duk.
5 vastausta · 6,5k lukukertaa
Exostor
Exostor: Ei, edellinen (edellinen-edellinen?) omistaja rakensi ne, todennäköisesti 70-luvulla. Ajattelin ruuvata kaiken takaisin paikoilleen, kun olen valmis, ja maalata ne uudestaan. Tällä hetkellä niissä on kauhea tapetti.
5 vastausta · 1,6k lukukertaa
C
Christer Olofsson: arkTecko, jos ymmärsin sinua oikein, kannatatko sellueristeitä? Uskotko, että mineraalivillassa on suurempi riski?
24 vastausta · 4,8k lukukertaa
·
MathiasS
MathiasS: [citat] Ei, mutta nyt on aika leikata joka tikku 2 cm pituuteen......kuitenkin vähemmän työtä kuin aidan maalaus....:)
13 vastausta · 14,3k lukukertaa
·
S
Senior: Kuulostaa siltä, että vanha klassinen käsite "Ammattimaisesti suoritettu" tarvitsee pölyjen pyyhkimistä. Keskustele maalien myyjän kanssa siitä, millainen lopputuloksen pitäisi olla ja kuinka vaikeaa sitä on saavuttaa, sitten juttelu asunto-osakkeen myyjän kanssa.
7 vastausta · 12,1k lukukertaa
N
Nightlow: [bild] Katso liitettä. Olen tekemässä eristämätöntä puuvajaani eristetyksi kuistiksi. Siinä tulee olemaan viistetty katto. Kysymykseni on, tulen tietenkin asettamaan tuulensuojan kuvassa olevalle ulkoseinälle ja sitten eristämään katon ja seinän, mutta kysymykseni on, miten minun pitäisi tehdä räystään kanssa? Aion asettaa ilmarakoa eristyksen ja tuulensuojan väliin 45mm
0 vastausta · 1,5k lukukertaa
·
K
Kolvik views: Moi Ajattelin tehdä kyselyn, josko olisi joku (mieluiten Tukholman alueella), jolla on vanha Bricmate-laatta - malli "e36 musta" jäänyt jostain remontista? Olen remontoinut käytännössä koko talon, mutta ajatuksena oli välttää keittiön uusiminen, koska se oli suhteellisen uutta, kun muutimme. Olemme vaihtaneet ikkunan ja täytyy täydentää yhdellä ainoalla laatalla, ja SARJA ON
0 vastausta · 677 lukukertaa
H
hempularen: Muutama peltilista ja kiskot varmaan korjaavat sen. Näyttää siltä, että putkissa on jonkinlaisia venttiilejä, siellä sinun varmaan pitäisi olla tarkastusluukku, jotta venttiilit ovat tavoitettavissa.
1 vastaus · 1,1k lukukertaa
·
K
Kallebo: Onnea :)
10 vastausta · 4,3k lukukertaa
K
10 vastausta · 4,3k lukukertaa
Rovik
Rovik: Lähetetty väärään luokkaan! Voidaan poistaa.
0 vastausta · 731 lukukertaa
·
N
Nybson: Seinät ovat kellarissa.
2 vastausta · 1,9k lukukertaa
anders07
anders07: http://swedimport.se/ sain vastauksen ja he toimittavat yksityishenkilöille, mutta postikulut ovat 69 kr, joten päätin mennä lähimpään Classe Ohlson -tavarataloon. Kiitos vinkistä Stefan!
4 vastausta · 3,5k lukukertaa
Oldboy
Oldboy: "Minusta 43mm lattialista katossa näytti todella hyvältä. Juuri niin kuin olin kuvitellut. Minimalistinen ja anonyymi, juuri sellainen kuin haluan sen olevan." Täydellistä! Mitä muuta voi vaatia? Minusta se näyttää ihan hyvältä kuvan perusteella. Arvostan ihmisiä, jotka ajattelevat itse ja tarpeen mukaan ohittavat yksinkertaisen, turvallisen ja varman mutta niin tylsän
11 vastausta · 16,6k lukukertaa
F
fredl: Hei kaikki, Yritän keksiä ratkaisua saadakseni avattua yhteyden yläkerrastamme (joka on puoli kerrosta ylempänä) laajennettuun autotalliin. Ellemme aio purkaa koko autotallin kattoa ja asettaa uutta liimapuupalkkia korkeammalle kuin nykyinen, tulee ovesta todella matala. [bild] Tarvitsisin nostaa harjapalkkia reilut metri saadakseni normaali aukko ja loppujen lopuksi saadakseni katkaistun
0 vastausta · 6,5k lukukertaa
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.