3 116 lukukertaa ·
3 vastausta
3k lukukertaa
3 vastausta
En voi porata seinän läpi
Hei,
Asennan suihkunurkan kylpyhuoneeseen ja minun täytyy porata 8 reikää laattojen läpi. Onnistuin sillä seinällä, jonka takana on betoni. Mutta toisella seinällä, joka on rakennettu laatoista ja kipsistä, pääsen vain 23 mm syvälle poralla, sitten kohtaan jotain todella kovaa. Suihkun mukana tullut ruuvitulppa on 28 mm pitkä.
Putket roikkuvat seinällä eivätkä siis ole itse seinässä.
Olen käyttänyt laattaporanterää päästäkseni laattojen läpi ja sitten 6 mm SDS-Plus betoniporaa sen jälkeen.
Miten minun pitäisi tehdä?
Barry
Asennan suihkunurkan kylpyhuoneeseen ja minun täytyy porata 8 reikää laattojen läpi. Onnistuin sillä seinällä, jonka takana on betoni. Mutta toisella seinällä, joka on rakennettu laatoista ja kipsistä, pääsen vain 23 mm syvälle poralla, sitten kohtaan jotain todella kovaa. Suihkun mukana tullut ruuvitulppa on 28 mm pitkä.
Putket roikkuvat seinällä eivätkä siis ole itse seinässä.
Olen käyttänyt laattaporanterää päästäkseni laattojen läpi ja sitten 6 mm SDS-Plus betoniporaa sen jälkeen.
Miten minun pitäisi tehdä?
Barry
Jäsen
· Västra Götaland
· 257 viestiä
www.optimera.se/bygghandel/proffs/t...g-borr/borr-multi-construct6x60x100-001635066
Minulla on tapana käyttää näitä poria ja ne ovat todella hyviä.
Minulla on tapana käyttää näitä poria ja ne ovat todella hyviä.
Oletko armerointitangossa, metalliporan käyttö voi helpottaa (mutta se tylsyy kunnolla kaiken betonipölyn vuoksi)
Lisäys
(Ajattelin betoniseinää - en lukenut kunnolla, että se oli toinen. Olen samaa mieltä sitten Oceanis:in kanssa alla)
Lisäys
(Ajattelin betoniseinää - en lukenut kunnolla, että se oli toinen. Olen samaa mieltä sitten Oceanis:in kanssa alla)
Viimeksi muokattu:
23 mm kipsilevyssä tarkoittaa, että olet porannut laatan ja kipsilevyn läpi, ja nyt sinulla on puulevy tai teräsprofiili, johon yrität porata. Sds betoniporanterä ei toimi kummassakaan. Kipsi/puuseinässä sinun pitäisi ruuvata puulevyyn silikonilla reikiin, edellyttäen, että sinulla on vaneri kipsin takana, muuten sen takana täytyy olla lyhyt katkaisu. Sinun ei pitäisi koskaan porata läpi ja käyttää tulppaa sellaisessa seinässä, kun sen takana on vedeneristys. Sinun tulisi vain porata läpi laatan, täyttää reikä silikonilla ja kiinnittää takana oleviin levyihin tai lyhyisiin katkaisuihin.
Toivottavasti tiedät, kuinka asentaa suihkutilassa, jossa on vedeneristys takana!
Toivottavasti tiedät, kuinka asentaa suihkutilassa, jossa on vedeneristys takana!
Viimeksi muokattu:
Klikkaa tästä vastataksesi