P
Minulla on paljon sähkökaapeleita kaapelihyllyssä ja vesiputkia kellarin katossa, jotka haluan koteloida mutta kuitenkin voida ruuvata alas. Mietin, olisiko 6 mm mdf sopiva? Vai onko se huono idea?

Meillä on putket kapseloituina 6mm mdf:ään kellarissa. Ensin putkien ympärillä on runko, joka on ruuvattu yhteen kattolattialaudasta (25x35mm), ja runkoon on sitten ruuvattu levyt. Se on vähän "koliseva", mutta niin kauan kuin kukaan ei käytä rumpuja rumpuna, mielestäni se toimii hyvin.

Se, että ne on ruuvattu, mahdollistaa myös levyjen irrottamisen, jos tarvitsee tehdä huoltoa tai tarkistaa jotain, ja sitten ne voi vain ruuvata takaisin paikalleen.

P
Juuri sitä mitä etsin. Sattuuko sinulla olemaan kuvia? :)

Tällä hetkellä on kaikki alhaalla, mukaan lukien suurin osa sommenista, koska olen parhaillaan remontoi kellaria, mutta yritän saada kuvan jäljellä olevista osista jotka ovat vielä paikallaan.

P
Harmi mutta oletko rakentanut sen itse?

Ei, edellinen (edellinen-edellinen?) omistaja rakensi ne, todennäköisesti 70-luvulla. Ajattelin ruuvata kaiken takaisin paikoilleen, kun olen valmis, ja maalata ne uudestaan. Tällä hetkellä niissä on kauhea tapetti.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.