En ole vielä ostanut tonttia, joten kysymys saattaa olla vähän aikaista.
Joka tapauksessa.
"Talo" sijaitsee Provencessa, Ranskassa.
Voit saada rakennusluvan vain 20 m2:lle, mutta toivon 2 kerrosta, mikä antaisi 40 m2.
Ongelma:
Kun nyt täytyy rakentaa näin vähän, jokainen millimetri on tärkeä.
Täytyy siis löytää seinä, joka eristää hyvin, enintään 200 mm, mieluiten vähemmän.
Sen pitää olla kantava 2 kerroksessa ja epäorgaaninen, luulen.
Liian paljon hyönteisiä Provencessa, jotta uskaltaisin rakentaa puutolpilla.
Jo 20 cm seinällä menetän 40 cm lattiatilaa.
Kaikki ehdotukset ovat tervetulleita.
yksinkertainen kuva
Kaksikerroksinen talon suunnitelma, jossa on ruskeat seinät, valkoiset ikkunat ja ulkoterassi, Provence, Ranska.

Tiiliseinä jonkinlaisella eristetyllä lohkolla olisi ollut täydellinen yhdessä valukaton kanssa yläkertaan.

Jos ruotsalaisia tuotteita on vaikea saada, niin betoniontotiili, joka täytetään esimerkiksi styroxpalloilla, voi toimia.

Kantavatko todella 20 cm eristeblokki? Tyyppiä isoleca?
Siinä tapauksessa ongelma olisi ratkaistu.
Edellyttäen että eristyskyky on riittävä.
En oikeastaan tiedä mitä tähän vaaditaan.
En ole vielä edennyt niin pitkälle.
Monet rakentavat pelkästään ontelolaatasta. Vaikuttaa kylmältä mielestäni.
Nykyisessä talossani on 20 cm raudoitettu betoniseinä.
Todella kylmä talvella.
Paljon kylmäsäteilyä.
Nyt olen saanut "mantteli" 120 mm polystyreeniä.
Todella lämmin ja mukava talo nyt, mutta liian suuri kahdelle.

• Tykkään
Rillzzz
  • Laddar…
K
Ei auta sinua, mutta olen niin utelias; mikä tontti sallii vain 20 m2:n rakennusalan? Onko se uskomattoman lähellä merta vai onko se äärimmäisen pieni tontti puristettuna johonkin?

Kallebo sanoi:
Ei ehkä auta sinua, mutta olen niin utelias; millainen tontti sallii vain 20 m2 rakennusalan? Onko se todella lähellä merta vai onko se erittäin pieni tontti jossain puristuksessa?
Ei ole pieni tontti, 800 m2 Sijaitsee pienen joen varrella. Luulen, että he eivät halua liikaa rakentamista siellä. Jos kaikki toteutuu ja siihen on pitkä matka, voin istua verannalla ja onkia. Minulla on nyt 140 m2 nykyisessä talossani täällä. 40 m2 on oikeastaan liian vähän ja 140 m2 aivan liikaa. On paljon tontteja, jotka sallivat enemmän kuin 40 m2, mutta emme ole niin kiinnostuneita asumaan jollain peltoalueella puristettuna suuren joukon muiden joukkoon. Parempi jäädä nykyiseen taloon, jossa on 4000 m2 tontti.

• Tykkään
Kallebo
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.