Mitä aiot sitten peittää lastulevyllä?
Minä olisin varmaan, kuten sanoit, varovasti täyttänyt raon vaahdolla, osta pistooli ja löysä pullo, kertakäyttöpullot eivät toimi pieniin.
Sitten olisin saumannut, mutta hyvällä ylitettävällä pehmeällä saumalla, esim. Tec7.