Jarlingar
Jarlingar: Kyllä keittiön laatoituksessa sillä ei ole mitään isompaa merkitystä. Mutta amatöörinä arvostan schönox-tuotteiden aukioloaikoja, ardex mielestäni kuivuu paljon nopeammin kuin ilmoitetut ajat.. Sauma-aine on mielestäni samaa roskaa kaikki.. :D
9 vastausta · 11,2k lukukertaa
nino
nino: Tarkoitatko 10x20? Viisteiset reunat? 3mm pitäisi olla hyvä saumaksi, aiotko laittaa ne puolikivisidokseen vai suoraan? 6mm kampaku pitäisi olla hyvä, suoraan reunoilla. Kulmapalat riippuvat hieman... jos ne ovat viisteiset laatat ja side, ostaisin 10x10 laattoja samasta sarjasta, jos niitä on saatavilla, ja laittaisin ne päätypaloiksi, jos penkki on 60 cm, silloin saat tyylikkään
9 vastausta · 3,3k lukukertaa
I
ItWasntMe: riippuu siitä, miltä tuuletin näyttää ja mitä sen mukana tulee. Usein mukana tulee metallikiskoja, jotka yleensä kiinnitetään ensin kaapin sivuille ja sitten työnnetään tuuletin niihin. Jos kyseessä ei ole tällainen ratkaisu, yleensä on yksi henkilö, joka pitää tuuletinta paikallaan, kun taas toinen kiinnittää tuulettimen alapäähän (puun pääty) sivurunkoon. Riippuu
7 vastausta · 5,4k lukukertaa
J
Jesper Dahlberg: Haha joo, mutta olen samaa mieltä, näyttää ihan hullulta. Nuo ribat vaikuttavat käteviltä. Kuitenkin paksuus oli noin 1 cm+ aikaisemmin, ja nyt olen saanut korkeintaan 5 mm paksuuden. Sitten se onkin, kuten joku sanoi, kiinni taidosta. Tämä oli urhea yritys tehdä jotain, mitä en ole koskaan tehnyt :) Olen enintään tasoittanut muutaman seinän, ja ne onnistuivat tosi hyvin mutta eivät
23 vastausta · 11,6k lukukertaa
·
messijah
messijah: Kiitos paljon! Tuli valittua sivu Englannista, toivottavasti toimitus on nopea :)
4 vastausta · 2,4k lukukertaa
Jarlingar
Jarlingar: Kuvauksesi perusteella se kuulostaa sopivalta näin tehdä :thumbup:
2 vastausta · 1,8k lukukertaa
J
justusandersson: Unohdin mainita, että itse musiikkielämyksen kannalta ovat huoneakustiset olosuhteet kiinnostavampia. Elävä musiikki vaatii pidemmän jälkikaikuajan kuin mitä on tavallista asunnoissa. Erityisesti tulisi välttää materiaaleja (tekstiilit, pehmusteet ym.), jotka absorboivat korkeataajuisia ääniä, jotta ääni saadaan tasapainoiseksi. Osittain täyttämättömillä osioilla oleva lattia
46 vastausta · 17,4k lukukertaa
·
F
fhedstrom: Hei! Olen uusi foorumilla, joten jos kirjoitan jotain väärin, kommentoikaa mielellään, jotta teen oikein. Olen kunnostamassa Norrlandsvagnia metsäkäyttöön metsästyksen aikana. Ulkoseinät ja katto ovat alumiinia, mutta vesi pääsee sisään, koska se on kiinnitetty popniitein ja ne irtoavat. Ajattelin laittaa kattohuovan koko katon päälle ja sitten noin 20 cm alas reunoille. Voiko
0 vastausta · 2,2k lukukertaa
maah
maah: Ehkä voisit leikata lattialistan monitoimisahalla kohdasta, johon vaatekaapin sivuseinä tulee? Sen jälkeen siistit lateksimassalla ennen maalaamista.
1 vastaus · 1,9k lukukertaa
nino
nino: K39 kelluu yhtä hyvin, mutta siinä on noin 45 minuutin aukioloaika, täydellinen jos on yksin ja pitää tasoittaa vähän isompia pintoja.
20 vastausta · 14,7k lukukertaa
·
B
Blwrgrl: [citat] Ymmärränkö oikein, ettei sinulla ole mahdollisuutta hyödyntää luvattomia 15 neliömetriä? Ajattelin, jos voisit pitää aukon ja sitten laittaa ovet laajennukseen.
36 vastausta · 38,9k lukukertaa
·
HandySmurf
HandySmurf: Voit käyttää remonttikipsilevyä, jonka ruuvaat tai liimaat seinälle, rullaa sitten esim. Casco Aquastopilla ja laatoita sitten tämän päälle. Laatat kiinnitetään esim. Casco Kakellimillä. Laatoitus tulisi tehdä "kuolleelle" materiaalille kuten kipsille, jotta se ei halkea kosteuden ja lämpötilan vaihteluissa.
1 vastaus · 2,1k lukukertaa
S
snowjim: Hei, Tarvitsen ensin vaihtaa oven ja karmit 70-luvun talossamme, koska ovi täytyy avata toiseen suuntaan. Samalla ajattelin vaihtaa ovenlehdet neljään olemassa olevaan karmiin. Olen ottanut yhteyttä muutamaan rakennusliikkeeseen, mutta heidän on vaikea toimittaa ovenlehtiä, jotka sopivat olemassa oleviin karmeihin. Oveen, johon tarvitsen myös karmin, he suosittelevat kevytovia Opukselta ja
0 vastausta · 1,4k lukukertaa
leby
leby: käytä tätä niin voit käyttää samaa muuraukseen ja rappaukseen https://www.byggmax.se/gjutning-och-husgrund/cement-och-bruk/mur-och-putsbruk-b-p0112?gclid=CMeB69bHis8CFaXUcgodmFwG4g
5 vastausta · 2,2k lukukertaa
B
bmw_ixen: Onko kukaan tietoinen, millainen perusta/rakenne tämä voisi olla? En haluaisi purkaa enempää nähdäkseni, mitä alla on... Näyttää siltä, että se on rakennettu näin: Styroksi (vähintään veitsenterän paksuinen) Pelti Painekyllästetty sääntö Sääntö ja edelleen ylöspäin 95 mm runkona, täytetty styroksilla. [bild]
0 vastausta · 1,0k lukukertaa
·
X
Xellvas: Onko jollakulla mitään neuvoa koskien 145mm mineraalia ja pelkkää höyryjarrua? Selluloosahan on niin tavattoman kallis. Mutta jos se on riskialtista, niin ei kai auta muuta kuin niellä karvas pala. Olen kuitenkin päättänyt purkaa sen viimeisen osan lankkuseinää ensi viikonloppuna, siitä tulee varmaan parempi lopputulos.
1 vastaus · 653 lukukertaa
M
Micro: Luulen, että sinulla voi olla sama paneeli kuin muilla vierasmajoilla. Minulla on puuvarasto vierasmajani pitkällä sivulla ja sen paneeli ei ole vielä kärsinyt 13 vuoden aikana. Jos olet huolissasi, voit laittaa masoniittilevyn tai jotain paneelin ja polttopuiden väliin suojataksesi maalia vähän.
1 vastaus · 708 lukukertaa
Stefan N
Stefan N: Olet jo kokeillut tehdä virheitä, kokeile nyt tehdä oikein sen sijaan. Jos et halua käyttää cc30:tä, sinun täytyy raudoittaa ja tasoittaa.
4 vastausta · 6,0k lukukertaa
P
Pohen: [citat] En ollut edes ajatellut savua, mutta hyvä ilmansuodatin pitäisi toimia. [citat] Muutama sellainen pitäisi toimia mainiosti.
4 vastausta · 2,6k lukukertaa
Mugmaz
Mugmaz: Lattiani koolaukset ovat 50x150 (2"6"). On 50 mm solumuovia (alla) ja 95 mm lasivillaa. Höyrynsulku?, ei.
1 vastaus · 2,2k lukukertaa
·
E
Earplugged: Aha, ja se voi näyttää siltä jos tulee paljon reikiä.. Minun täytyy vain kokeilla ja yrittää valita "hyviä" lautoja. Pitäisi toimia laittaa paneli ruodelautoja vasten jos se kieroutuu tai alkaako se pullistua silloin?
8 vastausta · 3,7k lukukertaa
M
mb77tyson: Käytin tätä: http://www.liljedahl.info/projects/octagon_calculator/ Todella hyvä! Kiitos kaikille! 👍👍
9 vastausta · 44,6k lukukertaa
Fjojtmehmet
Fjojtmehmet: [citat] Sisäovea ei koskaan pitäisi joutua säätämään, mutta jos on massiiviset ovet, se on ajan myötä väistämätöntä ja silloin karmiruuvista on valtavasti hyötyä. Kyllä, olen samaa mieltä, karmiholkit toimivat yhtä hyvin. En mielestäni lähtisi siitä, mikä "pysyy" Autoin veljeäni irrottamaan sisäoven autotallista, edellinen omistaja oli tehnyt siitä todella kestävän,
14 vastausta · 5,5k lukukertaa
T
tiborric: Jos kyseessä oli 3,7 metrin seinä kuten meillä...käytin 18 mm vaneria ja sitten yksinkertaista kipsilevyä. Tämän kaiken päälle asensin Elfa hyllyjärjestelmän kiskoilla...Siksi vaneri taakse...
135 vastausta · 107,6k lukukertaa
·
B
beerfueled: Hei, minulla on portaat, joissa on askelmat ja nousulaudat tammesta uudessa talossa. Talo rakennettiin 2013 ja siitä lähtien portaissa on ollut natinaa ja napsumista (kaikissa askelissa). Mielestäni jopa tunnen, että jotkut askelmat joustavat, kun kävelen. Olen lukenut useita keskusteluja tästä ja mitä toimenpiteitä voi tehdä. Teimme reklamaation ja saimme lopulta 2015 portaaseen
0 vastausta · 6,2k lukukertaa
D
Dan Söderlund: Suuri kiitos avusta! :-)
10 vastausta · 3,5k lukukertaa
·
D
10 vastausta · 3,5k lukukertaa
·
S
sblixten: Edellyttäen, että sähköä/vesijohtoa ei ole ja että maalaatte itse sekä huolehditte purkumateriaalista, arvioin 16 tuntia seinän vaihtoon. Materiaalikustannus arvioin olevan 2000:- Mutta on olemassa useita tuntemattomia tekijöitä, jotka vaikuttavat. Muut toimenpiteet riippuvat täysin siitä, mitä täytyy tehdä.
1 vastaus · 1,4k lukukertaa
pelpet
pelpet: Ehkä olisin voinut ilmaista itseäni hieman toisin. En tarkoittanut tuomita puurunkoja kokonaisuutena vaan ajattelin, että on heikennys sekoittaa puuta nyt, kun olemassa on jo hieno betonilaatasto.
14 vastausta · 2,9k lukukertaa
·
T
toolman77: Aloita jämäpaloilla ja varaudu siihen, että sahaat virheellisesti vähintään kerran. Aloita keskipitkällä palalla, jotta voit käyttää sen uudelleen *kun* olet sahannut väärin.
21 vastausta · 23,1k lukukertaa
·
jac
jac: Tämän olen tallentanut kirjanmerkiksi vastaavia tilanteita varten: http://www.webbmatte.se/display_page.php?id=150&on_menu=804&page_id_to_fetch=2037&lang=swedish&no_cache=1807017759 Laskimen avulla sinun pitäisi pystyä tekemään laskelma itse.
15 vastausta · 12,9k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.