Hienoa työtä!! 👍
En suosittele laajatasoitusta kellarissa, kummassakaan kipsilaastilla tai tasoitteella, kosteuden vuoksi.
Kellarin epätasaisuudet voivat näyttää hyvältä, ole kärsivällinen kunnes maali on päällä. Mielestäni epätasainen pinta kellarissa on monesti tyylikäs.
Kuva tästä sitten..?
Itse olen tänään kipsilaastannut katon, siellä on niin paljon hauskaa tekemistä 😂
Luulen, että tarvitset lisää kerroksia. Tämä ajatus perustuu siihen, miten muurareita, jotka rapaavat talomme julkisivua, tekevät. Parin kerroksen puhtaiden korjausten ja epätasaisuuksien täytön lisäksi näyttää olevan kaksi kerrosta rappausta. Onko rakennustalo.fi:ssä muurareita, jotka voivat kirjoittaa rappauskurssin?
Nyt ei pidä pelotella jesperiä pois, hän teki parhaansa. mutta kuten sanottu hän on levittänyt liian ohuesti. hyvä vinkki on naulata kiinni pari ohutta rimaa, joita voi käyttää tietääkseen kuinka paljon rapattavaa pitää lisätä, sitten vain sileyttää rimojen välistä niin, että siitä tulee tasaista. sitten täyttää sinne, missä puuttuu.
Älä naulaa kiinni rappauslistoja, vaan tee juuri kuten elokuvassa, muuten se menee pieleen, kun ne pitää poistaa, ja erityisesti on vaikeaa säätää niin, että ne ovat suorassa.
Muutoin elokuva näyttää kaikki vaiheet onnistuneeseen rappaukseen, mutta sitten on jotain, jota kutsutaan ammattitaidoksi. Ei tule muuraria katsomalla 2 minuuttia elokuvaa, vaan se vaatii harjoittelua tai sen, mikä oli oppipoikaaika ennen vanhaan.
Haha joo, mutta olen samaa mieltä, näyttää ihan hullulta.
Nuo ribat vaikuttavat käteviltä.
Kuitenkin paksuus oli noin 1 cm+ aikaisemmin, ja nyt olen saanut korkeintaan 5 mm paksuuden. Sitten se onkin, kuten joku sanoi, kiinni taidosta. Tämä oli urhea yritys tehdä jotain, mitä en ole koskaan tehnyt
Olen enintään tasoittanut muutaman seinän, ja ne onnistuivat tosi hyvin mutta eivät lähellekään niin vaikeita kuin rappaus!!
Mutta mutta, aion yrittää vielä kerran, pitäisikö vain lisätä enemmän rappausta vai odottaa, että se kuivuu kunnolla ensin?
Viimeksi muokattu:
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.