Mietin, tietääkö kukaan, mikä hinta Hornbachillä on tasoitemassalle? Minulla on sinne 7 mailia eikä he vastaa puhelimeen. Tarvitsen 35 säkkiä 25 kg.

Kakelplattan.se veloittaa 149:- 25 kg:n kiiltosta, mutta haluaisi tietää, voiko sitä saada edullisemmin muualta. Joten jos tiedätte jonkun muun paikan, ilmoittakaa.

Luulen, että Hornbach ottaa 129kr per säkki, mutta se on heidän oma merkkinsä ja se oli varmaan vuosi sitten kun ostin. Bauhausilla on oma kuitu hintaan 119kr /20kg. 149kr Kiilto on hyvä hinta!

Ok. Minä aion puhua kakelplattan kanssa ja katsoa, voiko hintaa vähän alentaa.

Soita johonkin toiseen Hornbachiin, Botkyrkassa ja Sundbybergissä he yleensä vastaavat puhelimeen. He voivat myös tarkistaa, jos sitä on saatavilla muissa tavarataloissa, mutta heidän omaa tasoitemassaa on varmaan varastotavarana kaikissa tavarataloissa...

Ok..yritän sitä sitten. Malmössä he eivät koskaan vastaa.

Kun ajattelen sitä, ostin varmaan koko lavan silloin ja sain paremman hinnan... Arvioisin, että Horbach on noin 140-150 kr per 25 kg, koska heillä saa yleensä 10-15% alennuksen kokolavasta...

Aion soittaa heille huomenna, niin katsotaan.

Oletko kokeillut neuvotella jonkun paikallisen rakennustarvikekauppiaan kanssa? Olen saanut positiivisen yllätyksen yhden paikallisen rakennustarvikeliikkeen neuvotteluhalukkuudesta. On ehkä myös arvokasta välttää ajamista 2x7 mailia.

Olen juuri rakentanut kokonaisen autotallin ja saanut todella hyviä hintoja kaikista tavaroista Woodylta, mutta kävin eilen katsomassa, mihin hintaan myyjäni voisi laskea: 173:-. Yleensä saan noin 40-45 % alennuksen hinnoista siellä, mutta valitettavasti se pysähtyi 173:- (listahinta 229:-).

Nyt on kulunut melko monta vuotta, mutta ostin noin tonnin verran kakelplattanista. Silloin he olivat selvästi halvimpia, vaikka mukaan laskettiin toimituskulut.

Maksoin 129kr/25kg hornbachissa viime viikolla. Ostin vain 4 säkkiä, joten se oli norm. hinta.
Finja golvavjämning 200 grov oli sen nimi.

Olen puhunut useiden Hornbach-myymälöiden kanssa tänään ja halvin on 120 kr säkki Mapei Megaplan 20 kg. Kakelplattan.se oli liian kallis, koska pelkkä kuljetus maksoi yli 1000 plus alv.

Onko kukaan kokeillut tasoitetta Billigare byggvarorista. Sijaitsee Ystadissa, joten voin myös hakea sen, mutta kysymys on, onko se hyvä. Aion käyttää sen autotallissa, joten en etsi mitään erikoistasoitetta. He veloittavat 120 kr 25 kg.

Mihin se lopulta päätyi? Olen täsmälleen samassa tilanteessa, suunnittelin tasoittaa autotallin lattian :) Aloin tutkia teollisuusspakkelia välttääkseni lattian maalaamisen (epoksilakalla siitä tulee todella liukas), mutta se menee yli 300kr säkki.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.