Laitoin klinkkerit eteiseen 3m² vuosi sitten. Laitoin myös alle ensliga (lattialämmitys)
Suuret laatat 30x60.

Mutta muutaman päivän kuluttua saumat halkeilivat ja tajusin virheeni. Tein kaiken väärin.

Laitoin klinkkerit elävälle materiaalille suoraan lastulevylle.
Ja tietenkin cc60.

Riittääkö, jos poistan kaiken ja laitan lattiakipsin, sitten johdon ja klinkkerit uudelleen?
 
Åsa Lund
Sinun täytyy olla cc30 palkeilla
 
Okei. Täytyy täytyy tai täytyy. Usein on niin, että täytyy olla tiettyjä asioita. Mutta se toimii silti.
Tiedän, että rakennusmiehet sanovat cc30.
Ei voi olla mahdotonta onnistua 60?
 
Njaa. Jos liimaat kipsilevyn oikein lastulevyyn, siihen on tarkoitukseen erityisliimaa mm. Ardexilta. Silloin lastulevy ja kipsi muodostavat yhdessä jäykän levyn. Sitten cc60 on OK. Mutta huomaa, että sen täytyy olla oikeantyyppistä liimaa. Vaihtoehtoisesti voit tasoittaa noin 15 mm (vaihtelee hiukan valmistajan mukaan). Se antaa saman jäykkyyden.
 
Olet jo kokeillut tehdä virheitä, kokeile nyt tehdä oikein sen sijaan. Jos et halua käyttää cc30:tä, sinun täytyy raudoittaa ja tasoittaa.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.