GoForIt
GoForIt: Vähän vaikea ymmärtää, mitä tarkoitat, mutta yleensä tarvitaan vahvistusta/muuntelua. Minun vinkkini on pyytää rakennusinsinööriä laskemaan ja tekemään ehdotuksia.
1 vastaus · 2,6k lukukertaa
·
B
Behnam123: Katso kuva. punaisella merkitty tulee poistaa. 5 metriä. ja korvata hea 180:llä, joka lepää liimapuulla 140x140? suunnittelija valitsi hea160:n ja liimapuun 90x90. pilarit tulevat lepäämään sydänmuuriin perustuksessa. [bild] näettekö ongelmia?
7 vastausta · 1,2k lukukertaa
·
T
Testarn: Ylös katon rajaan kupoliin asettaisin saman listan kuin muissa sisänurkissa. Saadakseni paneelin loppumaan ulkokulmassa sahaisin pois 8-10 mm paneelista ja asettaisin puulistan, joka on seinän ja paneelin tasossa. Tämä lista sitten petsattaisiin/lasitettaisiin samaan valkoiseen kuin paneeli tai maalattaisiin samanväriseksi kuin seinä. Tämä vain peittääkseen päätypinnan. Listan
2 vastausta · 2,3k lukukertaa
·
T
topmount: Voi olla maalattu vääränlaisella maalilla myös, jolloin jopa ei-kriittiset kosteustasot voivat saada sen näyttämään tuolta.
4 vastausta · 1,6k lukukertaa
·
N
Nygge72: [citat] Tämä koskee oikeastaan pieniä reikiä 1/4"-3/4". Mutta minulla on täckbrickor vaihtoehtona, mutta niitä täytyy ensin muokata vähän :) Ajattelin, jos olisi jotain tyylikkäämpää. En tiedä vielä, missä itse reikä on, koska sisäosa ei ole vielä poistettu, joten en myöskään tiedä, sopiiko se taululle :)
7 vastausta · 2,6k lukukertaa
·
M
Mekaniker: [citat] Voit vetää (fleksi)putkia miten vinoon haluat ja pystyt koolinkien välillä, eristyksellä tai ilman jne. Mutta totta kai, kiinnikkeen ei hemmetti soikoon pidä murtua!
51 vastausta · 20,1k lukukertaa
·
S
Sbbent: Etsi "rillad trall", niin sinun pitäisi löytää joku läheltäsi, joka myy sitä
1 vastaus · 1,3k lukukertaa
·
E
etompau: Prikat löytyvät mistä tahansa tee-se-itse-kaupasta. Ehkä se toimii ilman välikappaleita, kun ruuvaat hyllytason kiinni ja painat sen konsolia vasten.
5 vastausta · 1,5k lukukertaa
·
Knut57
Knut57: [citat] Käytä "isolerande dränering" siirtääksesi kondenssipistettä niin kauas kuin mahdollista...
3 vastausta · 2,7k lukukertaa
·
K
Kalmarkille: Okey, se maksoi joka tapauksessa 7 200 SEK täysin valmiina. Reikä tehty ja ovet asennettu listoilla ja kynnyksellä. Ei pimeää työtä.
2 vastausta · 3,4k lukukertaa
M
MaGer: Mietin myös, miten sinä teit.. Olen tehnyt niin, että olen laittanut ne hammarbandin päälle ja ajattelen sahata kiilat "täyttääkseni" hammarbandin ja kattokannattimien välisen tilan. Onko se hyvä ratkaisu?
11 vastausta · 19,6k lukukertaa
·
Victor1987
Victor1987: [bild] Kuten otsikossa mainitaan: Haluaisin valmistaa tai vaihtoehtoisesti tilata tyylikkäämpiä peitelevyjä, jotka ovat helposti avattavissa/suljettavissa. Syy siihen on se, että olen poistanut useita lamppukytkimiä kotona älylamppujen vuoksi, jotka syttyvät ja sammuvat antureiden avulla ja joita ohjataan puhelimen tai muiden älykkäiden painikkeiden kautta. Olen asentanut tavallisia
0 vastausta · 2,7k lukukertaa
H
huggan: Useimmiten levyvalmistajalla on suosituksia tästä. Oletko tarkistanut?
1 vastaus · 1,3k lukukertaa
Rejsby
Rejsby: Nyt olen onnistunut saamaan paskan pois monien mutkien kautta! :D Täytyy toivoa, että saan uuden myöhemmin taas hehe
22 vastausta · 14,0k lukukertaa
·
C
C.Lundin: Todennäköisesti on, kuten epäilet, että olet erittäin herkkä. Betoni on, kuten rakennuttaja sanoo, erittäin hyvä juuri korkeamman ääniluokan saavuttamiseen. Ymmärrän tietenkin, että se ei auta sinua ongelmassasi, mutta paras ratkaisu on luultavasti keskustella yläkerran naapurin kanssa.
2 vastausta · 5,0k lukukertaa
G
GustavGBG: Viktoriaankauden aikainen asuntoni näytti samankaltaiselta. Useissa huoneissa oli alennettu katto ainakin 40 cm ja useita kerroksia lattiaa päällekkäin. Oli vain revittävä pois sekä lattia että sisäkatto. Kattoni olivat huonossa kunnossa, joten asensin uuden sisäkaton juuri vanhan alle. Uudelleenkäytin osia vanhan sisäkaton eristeestä. Kannattaa kuitenkin miettiä, että se voi
7 vastausta · 5,9k lukukertaa
·
H
hemglass: .
1 vastaus · 1,6k lukukertaa
H
1 vastaus · 1,6k lukukertaa
B
byggarätt: [citat] Minä sekotin eri ketjuja... Ajattelethan sinä laittaa uritetut lattialastulevyt... ja kelluva lattia
9 vastausta · 1,2k lukukertaa
S
sixten88: Jos rappaus on todella huonoa, irtoaa ja murenee vain. Olisin liimannut levyn kipsilaastilla ja kiinnittänyt sen naulatulppien avulla. Laasti tasoittaa epätasaisuudet, jotta niistä ei tule "bom", ja naulatulpat pitävät levyn paikallaan.
17 vastausta · 14,3k lukukertaa
·
Åsa Lund
Åsa Lund: Veneenlakka?
1 vastaus · 1,7k lukukertaa
Åsa Lund
1 vastaus · 1,7k lukukertaa
N
Nybyggarn: OK, voiko jokin näistä täällä Toolabissa olla jotain? Löysin vain 12mm syvyydellä, mutta ehkä se riittää? Olen kerran tehnyt löysän pontin pitkille lattialaudalle (noin 5,5 metriä), mutta mielestäni oli vaikea saada sopiva istuvuus, helposti lastuuntui ja oli vaikea painaa ne yhteen. Mutta ehkä se on helpompaa lyhyillä vanerilevyillä.
8 vastausta · 5,8k lukukertaa
B
byggarätt: Teippaa pala läpinäkyvää muovia tiiviisti betonille muurilla ja lattialla ja katso, syntyykö sen alle kosteutta Jos ei synny ja ei tapahdu outoa hilseilyä, sinulla on kuiva kellari! Normaali kosteus salaojitetussa kellariseinässä ei saisi aiheuttaa kondensaatiota normaalissa lämpötilassa 20c
3 vastausta · 26,8k lukukertaa
·
KnockOnWood
KnockOnWood: Teimme sen itsellemme helpoksi ja rakensimme ulkoportaat: [bild] Mitä meillä on siellä ylhäällä? Vain varasto sekä vierashuone, johon mahtuu 3 - 4 yövierasta. (Ja tarvittaessa hallissa on tilaa perinteisille ullakon portaille)
5 vastausta · 9,5k lukukertaa
·
E
Ett_unikt_namn: Ei ollenkaan kellaria, joten ei kosteutta. Toisen seinän aion rakentaa koolauksella, toiseen vain laitan kaksoislevyä (aion kokeilla casco boardfixiä). Olin vain huolestunut, jos koolaus tai raakapontti olisi liian heikkoa. Aion porata raakapontin ja betonin läpi ja sitten käyttää naulatulppia. Toisen seinän kohdalla aion käyttää casco boardfixiä ja vain "liimata" kaiken yhteen.
11 vastausta · 4,9k lukukertaa
G
Gamlehav: Kiitos, juuri sen halusin kuulla :)
2 vastausta · 7,8k lukukertaa
·
J
JeLö: Miksi se ei voisi olla maatilavaneri? Tiedän, että olemme ostaneet samanlaista juuri maatilavanerina, mutta siitä on nyt 20 vuotta.
13 vastausta · 5,4k lukukertaa
·
louise_t
louise_t: [citat] Hei taas :) Kiitos. Se on juuri sitä, mitä asiantuntijani haluaa. Joten siinä tapauksessa näin tehdään! Kiitos!!
5 vastausta · 2,0k lukukertaa
Silver78
Silver78: Joo, tiedän. Mutta silloin tulee aika paljon lisätyötä itse pyöräkotelon sovittamiseksi, joka menee vähän putkeen sisään. Syynä siihen, että se on tehty näin, on luultavasti kuormituksen jakaminen jokaisen pyörän kohdalla. Se on alun perin vanha rehureki, joka on muutettu. Koska pyörät ovat ulkopuolella, se on ihanteellinen materiaali rakennustöihin, pensaikon poistamiseen jne.
6 vastausta · 1,5k lukukertaa
F
fäboden: Kuinka monta tuntia on kohtuullista, että kuluisin koolauksen asentamiseen päällystekivien päälle 15m2 ja sitten vain seinärungot ja ulkopaneeli, ei kattoa, eristystä tai ikkunoita, vain runkokehikko paneelilla!
0 vastausta · 469 lukukertaa
J
justusandersson: Asiantuntija en ehkä ole, mutta lopputulos vaikuttaa oikealta.
1 vastaus · 1,9k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.