Oliko sinulla tilaisuus hyödyntää, Jeppeknaster, kun Jula Luleåssa (olettaen, että olet lähellä Luleåa avataren perusteella) vaihtoi tiloja ja myi koko valikoimansa 50% alennuksella? Minä olin myöhässä, mutta hän keräsi muutamia pikkuesineitä, kuten Schneidersin ruuvikiinnikkeitä. Ei ole ollenkaan huonoa, kun Jula-kaupassa, jossa on niin paljon pientä ja mukavaa, saa 50% alennuksen KAIKESTA.

Muilta osin minulla on samat kokemukset kaikista ANSLUT-merkitsemistä tuotteista, se on halpamerkkien huonointa laatua.

jeppeknaster sanoi:
Älä unohda ottaa kuittia mukaan."

Vastaukseni:

"Mutta kiltti. Minulla ei ole enää kuitteja niiteistä, joita olen lisäksi ostanut eri erissä, yli vuoden ajan...
Jos teillä on mitään käsitystä markkinoinnista ja siitä, miten käsitellä erittäin tyytymättömiä asiakkaita, voitte tehdä paremmin kuin tarjota "rahat takaisin".
En ole ostanut paljon Julasta, mutta liityin heidän kanta-asiakasklubiinsa viime kesänä, ja jos kirjaudun omille sivuilleni, voin nähdä kaikki ostokseni heiltä
Kuitinnumerot ja yksityiskohtaiset tiedot ostoksistani, jos olet jäsen, voit luultavasti löytää kuitit.
Esimerkki, joitakin tietoja poistettu:
[TABLE="class: order orderInfo"]
[TR]
[TD="class: strong"]Kuitinnumero[/TD]
[TD]77xx/xxxxx2[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: strong"]Päivämäärä[/TD]
[TD]2012-07-12[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: strong"]Tavaratalo[/TD]
[TD]Jönköping[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: strong"]Maksutapa[/TD]
[TD]Store Cash[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[TABLE="class: order orderInfo"]
[TR]
[TH="colspan: 2"]Asiakastiedot
[/TH]
[/TR]
[TR]
[TD="class: strong"]Nimi[/TD]
[TD="width: 170"]Pxxxxxxxx JAN[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: strong"]c/o[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: strong"]Katuosoite[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: strong"]Postinumero ja kaupunki[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: strong"]Maa[/TD]
[TD]Ruotsi[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

[TABLE="class: order"]
[TR="class: header"]
[TH]Artiklanumero[/TH]
[TH="width: 310"]Nimike[/TH]
[TH="width: 50"]Määrä[/TH]
[TH="class: rightAlign, width: 50"]á hinta[/TH]
[TH="class: rightAlign, width: 50"]Välisumma[/TH]
[/TR]
[TR]
[TD]799030[/TD]
[TD]SINKKIALAS 31L[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD="class: rightAlign"]99,00[/TD]
[TD="class: rightAlign"]99,00[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]403101[/TD]
[TD]JATKOJOHTO 10M RDO 3G1.5[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD="class: rightAlign"]129,00[/TD]
[TD="class: rightAlign"]129,00[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]948048[/TD]
[TD]VALOPETROLILAMPPU 28CM "ANTIIKKI"[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD="class: rightAlign"]59,00[/TD]
[TD="class: rightAlign"]118,00[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="colspan: 3"][/TD]
[TD="class: description"]Netto[/TD]
[TD="class: rightAlign"]276,80[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: description"]ALV[/TD]
[TD="class: rightAlign"]69,20[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: description"]Summa[/TD]
[TD="class: rightAlign"]346,00[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Nimajneb sanoi:
60 tai 75mm naula, mieluiten byggmaxista, koska se on alusta alkaen pehmeä. Minipihdit, esimerkiksi knipexilta, antavat ensin spikille muotoilun, mitä voi sitten parantaa vasaralla. Ei vie montaa sekuntia per naula.
En ole samaa mieltä siitä, että byggmaxin naulat olisivat huonompia kuin muut, mutta lämpösinkityt naulat ovat aina pehmeämpiä kuin kiiltävät.

norrbottenstorpet sanoi:
Pysytitkö ajan tasalla nyt kun Jula Luleåssa (oletan, että olet Luleån lähellä avatarin perusteella) vaihtoi tiloja ja myi koko valikoimansa 50% alennuksella? Tulen myöhässä, mutta kahmin pientavaroita, kuten Schneiders ruuviklipsit. Ei ole ollenkaan hullumpaa saada 50% ALENNUS paikassa kuten Jula, joka tarjoaa niin paljon pientä ja kivaa.

Minulla on samat kokemukset kaikista merkeistä, jotka on merkitty ANSLUT:illa, se on halpamerkeistä huonoin.
Tulin myös myöhässä, mutta ehdin hankkia Schneiders klipsit aivan kuten sinä (vaikka he ovatkin käyttäytyneet kuin idiootit, he ovat valitettavasti liian hyviä, että voisin kieltäytyä ostamasta siellä... :) Kaverini, joka oli siellä jo aamulla, mukaan valikoimaa oli alkuvaiheessa suhteellisen vähän. Mm. houkuttelevat koneet oli viety. Kävin eilen uudessa liikkeessä, ja se oli todella hyvä. Paikka oli järjestyksessä, paljon parempi valikoima ja paremmat tilat.

En tule koskaan enää ostamaan yhtään ainutta Anslut-tuotetta, se on varma. Muuten, kuten joku aiemmin keskusteluketjussa mainitsi, he ovat poistaneet Anslut-klipsit valikoimasta. Hyllyt, joissa niiden pitäisi olla, olivat täysin tyhjät. Sama koski Anslut-pistorasioita. Täysin tyhjää. Ja se ei todellakaan johtunut siitä, että ne olisi myyty loppuun...

JanPaananen sanoi:
Nyt en ole ostanut paljon Julasta, mutta liityin heidän asiakasklubiin kesällä ja kun kirjaudun omille sivuilleni, näen kaikki ostokseni, jotka olen tehnyt heiltä
Kuittinumeron ja yksityiskohtaisen tiedot siitä, mitä olen ostanut, joten jos olet jäsen, voit varmasti löytää kuitit.
Se oli enemmän kuin tiesin, kiitos tiedosta. Saattaa olla hyvä tietää jatkossa. Valitettavasti se ei auta minua, kun niitti ostettiin ennen kuin minusta tuli jäsen.

Elkludde Elkludde sanoi:
Håller inte med att byggmax spik är sämre än andra,däremot är varmgalvade spik alltid mjukare än blanka
Byggmax spik slår jag aldrig i utan skyddsglasen på. Att dom är mjuka i järnet är en vanesak. Men att dom är hårda i galvet är farligt för synen!

jeppeknaster jeppeknaster sanoi:
Se tekee melko paljon, kun en ole vielä edes vetänyt FK:tä. En aio rakentaa paskaa jälkipolville.
Voit vetää (fleksi)putkia miten vinoon haluat ja pystyt koolinkien välillä, eristyksellä tai ilman jne. Mutta totta kai, kiinnikkeen ei hemmetti soikoon pidä murtua!

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.