20 053 lukukertaa ·
51 vastausta
20k lukukertaa
51 vastausta
Varoitus julasin ruuvinkiinnikkeistä!!!
Jäsen
· Norrbotten
· 3 390 viestiä
Oliko sinulla tilaisuus hyödyntää, Jeppeknaster, kun Jula Luleåssa (olettaen, että olet lähellä Luleåa avataren perusteella) vaihtoi tiloja ja myi koko valikoimansa 50% alennuksella? Minä olin myöhässä, mutta hän keräsi muutamia pikkuesineitä, kuten Schneidersin ruuvikiinnikkeitä. Ei ole ollenkaan huonoa, kun Jula-kaupassa, jossa on niin paljon pientä ja mukavaa, saa 50% alennuksen KAIKESTA.
Muilta osin minulla on samat kokemukset kaikista ANSLUT-merkitsemistä tuotteista, se on halpamerkkien huonointa laatua.
Muilta osin minulla on samat kokemukset kaikista ANSLUT-merkitsemistä tuotteista, se on halpamerkkien huonointa laatua.
En ole ostanut paljon Julasta, mutta liityin heidän kanta-asiakasklubiinsa viime kesänä, ja jos kirjaudun omille sivuilleni, voin nähdä kaikki ostokseni heiltäjeppeknaster sanoi:Älä unohda ottaa kuittia mukaan."
Vastaukseni:
"Mutta kiltti. Minulla ei ole enää kuitteja niiteistä, joita olen lisäksi ostanut eri erissä, yli vuoden ajan...
Jos teillä on mitään käsitystä markkinoinnista ja siitä, miten käsitellä erittäin tyytymättömiä asiakkaita, voitte tehdä paremmin kuin tarjota "rahat takaisin".
Kuitinnumerot ja yksityiskohtaiset tiedot ostoksistani, jos olet jäsen, voit luultavasti löytää kuitit.
Esimerkki, joitakin tietoja poistettu:
[TABLE="class: order orderInfo"]
[TR]
[TD="class: strong"]Kuitinnumero[/TD]
[TD]77xx/xxxxx2[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: strong"]Päivämäärä[/TD]
[TD]2012-07-12[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: strong"]Tavaratalo[/TD]
[TD]Jönköping[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: strong"]Maksutapa[/TD]
[TD]Store Cash[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[TABLE="class: order orderInfo"]
[TR]
[TH="colspan: 2"]Asiakastiedot
[/TH]
[/TR]
[TR]
[TD="class: strong"]Nimi[/TD]
[TD="width: 170"]Pxxxxxxxx JAN[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: strong"]c/o[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: strong"]Katuosoite[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: strong"]Postinumero ja kaupunki[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: strong"]Maa[/TD]
[TD]Ruotsi[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[TABLE="class: order"]
[TR="class: header"]
[TH]Artiklanumero[/TH]
[TH="width: 310"]Nimike[/TH]
[TH="width: 50"]Määrä[/TH]
[TH="class: rightAlign, width: 50"]á hinta[/TH]
[TH="class: rightAlign, width: 50"]Välisumma[/TH]
[/TR]
[TR]
[TD]799030[/TD]
[TD]SINKKIALAS 31L[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD="class: rightAlign"]99,00[/TD]
[TD="class: rightAlign"]99,00[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]403101[/TD]
[TD]JATKOJOHTO 10M RDO 3G1.5[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD="class: rightAlign"]129,00[/TD]
[TD="class: rightAlign"]129,00[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]948048[/TD]
[TD]VALOPETROLILAMPPU 28CM "ANTIIKKI"[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD="class: rightAlign"]59,00[/TD]
[TD="class: rightAlign"]118,00[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="colspan: 3"][/TD]
[TD="class: description"]Netto[/TD]
[TD="class: rightAlign"]276,80[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: description"]ALV[/TD]
[TD="class: rightAlign"]69,20[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: description"]Summa[/TD]
[TD="class: rightAlign"]346,00[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
En ole samaa mieltä siitä, että byggmaxin naulat olisivat huonompia kuin muut, mutta lämpösinkityt naulat ovat aina pehmeämpiä kuin kiiltävät.Nimajneb sanoi:
Tulin myös myöhässä, mutta ehdin hankkia Schneiders klipsit aivan kuten sinä (vaikka he ovatkin käyttäytyneet kuin idiootit, he ovat valitettavasti liian hyviä, että voisin kieltäytyä ostamasta siellä...norrbottenstorpet sanoi:Pysytitkö ajan tasalla nyt kun Jula Luleåssa (oletan, että olet Luleån lähellä avatarin perusteella) vaihtoi tiloja ja myi koko valikoimansa 50% alennuksella? Tulen myöhässä, mutta kahmin pientavaroita, kuten Schneiders ruuviklipsit. Ei ole ollenkaan hullumpaa saada 50% ALENNUS paikassa kuten Jula, joka tarjoaa niin paljon pientä ja kivaa.
Minulla on samat kokemukset kaikista merkeistä, jotka on merkitty ANSLUT:illa, se on halpamerkeistä huonoin.
En tule koskaan enää ostamaan yhtään ainutta Anslut-tuotetta, se on varma. Muuten, kuten joku aiemmin keskusteluketjussa mainitsi, he ovat poistaneet Anslut-klipsit valikoimasta. Hyllyt, joissa niiden pitäisi olla, olivat täysin tyhjät. Sama koski Anslut-pistorasioita. Täysin tyhjää. Ja se ei todellakaan johtunut siitä, että ne olisi myyty loppuun...
Se oli enemmän kuin tiesin, kiitos tiedosta. Saattaa olla hyvä tietää jatkossa. Valitettavasti se ei auta minua, kun niitti ostettiin ennen kuin minusta tuli jäsen.JanPaananen sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi