13 957 lukukertaa ·
22 vastausta
14k lukukertaa
22 vastausta
Apu. Poista putki savupiipusta! Kuvat näyttävät ongelman
minulla on suunnilleen sama ongelma. mutta minun roikkuu nyt kahdessa kuormahihnassa, mietin vain, onko se vain pidettävä kiinni kaikin voimin ja "laskea" alas kun hihnat on irrotettu? kuinka raskas se voisi olla luulet??? arvioni mukaan minun on noin 5 metriä..
Minun ei ollut niin raskas, se onnistui laskea 1,5 m pituisissa pätkissä. Ja kaksi ensimmäistä palaa vain päästin putoamaan laudalle, ei ongelmia ollenkaan, minun putki oli hieman yli 6 m pitkä.Rejsby sanoi:
Ok!!P pristige sanoi:
minä asettauduin nyt ja kokeilin nostaa sen alla kaikella voimalla, se ei löysty spanbandista yhtään.. voiko se olla kiinni jossakin muualla, arvelisin? minun on 70-luvun talo 1.5-kerroksinen, jossa on melko pitkä skorsten.
Se näyttää täsmälleen samalta kuin kotonani.
Se, mitä tein, oli ottaa tunkki, johon laitoin laudan, joka sopi savupiippuun. Nosta senttimetri, ja sitten poista kiristysnauhat, lyö lauta pois vasaralla ja anna savupiipun pudota lattialle (laita suoja alle laudan muodossa), katkaise 1,5-2 m, nosta tunkilla ja suorita sama toimenpide uudelleen.
Se, mitä tein, oli ottaa tunkki, johon laitoin laudan, joka sopi savupiippuun. Nosta senttimetri, ja sitten poista kiristysnauhat, lyö lauta pois vasaralla ja anna savupiipun pudota lattialle (laita suoja alle laudan muodossa), katkaise 1,5-2 m, nosta tunkilla ja suorita sama toimenpide uudelleen.
Ihanaa kuulla, että joku on kokenut saman!! Minulla ei ole paljon tietoa, mutta en pelkää tehdä töitä itse. Kuitenkin haluaa lukea vähän foorumeilta ennen kuin tekee mitään. Nyt oli kuitenkin vaikea löytää kaikki vastaukset!P pristige sanoi:Se näyttää täsmälleen kodiltani.
Mitä tein, oli, että otin hallitunkin, johon laitoin laudan joka sopi savupiippuun. Nosta senttimetri, poista sitten kiristysnauhat, lyö lauta pois vasaralla ja anna savupiipun pudota lattialle (laita suojaksi lauta). Leikkaa 1,5-2m, nosta tunkilla ja toista sama prosessi.
Kiitos, se oli myös minun ainoa ideani nyt kun olen miettinyt.
Mutta! Nyt sain muutaman kysymyksen lisää!
Kysymys 1: Kuinka nostit putken yksinkertaisesti tunkilla, jos se on lattialla? Kiinnititkö laudan putken sivulle?
Kysymys 2: Oliko se kiinnitetty jonnekin muualle vai irtosiko vain eristyksestä?
Kysymys 3: Mitä putkia käytit sitten korvaamiseen, ja säilytitkö vanhan hatun?
Kiitos etukäteen!
Klikkaa tästä vastataksesi